Üdv mindenkinek!
A sors úgy hozta, hogy idén nem délre, hanem nyugat felé indulok motorral. Az úticél észak Hollandia, tehát Ausztrián és Németországon is keresztül megyek. Tudom, hogy többen gyakorta járnak arra, ezért kérdezném, hogy arra milyen módon kell motorral pályadíjat fizetni? Nem akarok úgy járni, mint néhány ismerősöm, akik pár éve Brnoba menet gk.-ra való matricát vettek, aztán kiderült, hogy motorra nem kellett volna. Nem akarom végig pályán nyomni, de nagyon hosszú az út, időnként rákényszerülök. Mindenben elfogadok tanácsot, útvonalban, is, esetleg német szállás ügyben is, mert egy seggen sokallom az 1.600 km-t. Budapest-Haarlem a terv. Köszönöm!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Sportdobot szeretnék venni az xx-re... Elküldték a dob méreteit:
Palást hossz 43,5 cm
Bemenő cső belső átmérő 52 mm
Kimenő cső belső átmérő: 47 mm
13x11,6 cm-es átmérőjű ovál dobok
Örülök Tesó!
Hiányoztál edzésről a bunyó kérdezett!
Ádi hétvégén első mentben kiütötte a szlovák bajnokot!Úgy kellett felmosni a csávót!67kiló de olyan ereje van kész nagyon a csávó!
majd tartunk nálad edzést
Üdv! Most vásároltam egy 2000-res évjáratú XX et egy hét használat után úgy döntött nem indul be nem világít a Hiss visszajelző lámpa gyujtás van szikra és üzemanyag ellátás nincs valaki találkozott ilyen hibával esetleg? Minden vészkapcsolót dőlésszögérzékelőt üresjelzőt oldalsztenderkapcsolót ellenőriztünk minden jó mégsem indul
Üdv! Most vásároltam egy 2000-res évjáratú XX et egy hét használat után ugyan ilyen problémával szembesültem, egyenlőre nem jutottunk egyről a kettőre.. a tiédnek sikerült kideríteni a baját?
Köszi a tippeket mindenkitől, sztem csere lesz oszt kész... Igazából 30ekm után kicsit csalódás hogy már ilyenekkel kell foglalkozni. 2008-ban vettem a gépet szalonból, első tulaja vagyok, mindig garázsban állt, karbantartva, stb. Persze benne van a pakliban, hogy előfordul ez-az, de azért esett az XX-re a választás, mert azért egy megbízható gép. Remélem ezzel a következő jó pár km-re le is tudtam a javításokat Persze a kötelezőkön kívül.
A számítógépekhez nem értek,de készülj fel rá,hogy valszeg megbonthatatlanra csinálták (fogyasztói társadalom).
De én előbb vezetékeket,csatlakozásokat néznék!
Lehet kontakt hiba,és nem kap annyi áramot,ami az elindulásához szükséges!
Lehet hogy butaságot mondok, de hasonló kivitelezésűek ezek a ventillátorok mint amik a PC-kben vagy leptopokban vannak. ugyanis ha ilyenek akkor azok akár csere nélkül is javíthatóak. Sokszor fordult már ez a jelenség az itthoni gépekben és mivel ismerek egy jó elektro műszerészt ő szét szokta szedni ilyenkor kitakarítja felsprézi és újra működnek. igaz ez nem végső megoldás szokott lenni de a ventillátor cserét meg szoktam ilyenkor úszni egy jó időre. érdemes nekifutni egy ilyennek.
A jelenség forrása lehet azonos. mivel műanyag a gépek lapátja és ugyebár elektromosság hajtja továbbá a forgásból eredő surlódás is statikusan feltölti a lapátokat ami rettentően szívja a port. Idővel a csapágyhoz is (vagy a paltokonál csúszóházba) is bekerül és kissé megszorítja némileg a ventillátort. Lehet a motornál is ez a jelenség van. Érdemes megnézni mert efektive 0 forintból vagy elenyésző összegből ellenőrizhető és ha továbbra is cserélni kell akkor sem rontott az ember semmit sem az aktuális helyzeten
Ha segitseggel elindul a venti,akkor minden mas jo,csak a venti motor krepalt be. En kicserelnem surgosen,mert ha megfo a motor,akkor draga lesz. Kulonben alapjaraton nagyon melegszik,ezert is letfontossagu a ventillator.
No. Ventillátor teszt 2.0 tapasztalatai. Hmvhely-Szeged viszonylat, 16.00, ezer fok. Útépítés, forró aszfalt, max 70km/h, hőfok max 96 fok minden ok. Szegedre beérvén jelentősen lassultam, plusz utcánkban öklömnyi köveken manőverezés 5km/h-val, mire letettem a gépet a kapu előtt 107 fok, ventillátor dolgozik. Kihámozom magam a bőrkabátból sisakot leteszem, garázsnyitás, stb, pár perc szünet. Gép oldalkitámasztón, gyújtást ráadom, 106 fok, ventillátor meg sem moccan. Picit várok, semmi. Felveszem a gépet a kitámasztóról, (igaz oldalállványon a forgásirány miatt sztem könnyebben el kéne indulnia) venti meg sem moccan. Beindítom a motort, vissza oldalállványra, venti nem megy, gyanakvás, kétségbeesés. Ekkorra 113 fok. Beállok a garázsba (kb 30 méter) leteszem oldalkitámasztóra, motor jár, 119 fok, venti meg sem moccan. Középállvány, járó motor, 121 fok, semmi. Pánik... Motort leállítom, majd gyújtás, venti nem moccan. Drót, pici mozdítás a ventin, már pörög is. Gyújtás le, venti még nem állt le teljesen, gyújtás vissza, ismét felpörög. Párszor ezután ezt végigjátszottam, ha nem áll a venti 100%-ban ismét felpörög. Ha teljesen megáll, 3-ból 1x szinte bizonyos hogy nem indul el. Pici bökés, már indul is. Menetközben a menetszél miatt ami mozdít a lapáton mondjuk legalább 40-nél biztosan működik, azonban araszolós dugóban sanszos hogy túlmelegszik ha olyan kedve lesz hogy nem pörög föl állóhelyből. Állandóan leugrálni hogy dolgozik-e a venti meg picit imidzsromboló Bár azért egy jó forró napon érezni az egyszer csak elinduló forrólevegőt. Vélemények? Érintkezés? Venti csere? Vagy ennek így kell működnie?
Ezt azért nem gondoltam volna, hogy égési sérülést is tud okozni a blokk hője . Tegnap a nagy melegben az elkerülőn nekem is égette a lábam, de nem foglalkoztam vele. Legközelebb komolyabban veszem!
Gondolom a rendőrt nem hatja meg, ha azt mondom, hogy azért söpörtem 200-zal, nehogy megégjen a lábam .
Szombatra szép időt és széles utat!
A sors úgy hozta, hogy idén nem délre, hanem nyugat felé indulok motorral. Az úticél észak Hollandia, tehát Ausztrián és Németországon is keresztül megyek. Tudom, hogy többen gyakorta járnak arra, ezért kérdezném, hogy arra milyen módon kell motorral pályadíjat fizetni? Nem akarok úgy járni, mint néhány ismerősöm, akik pár éve Brnoba menet gk.-ra való matricát vettek, aztán kiderült, hogy motorra nem kellett volna. Nem akarom végig pályán nyomni, de nagyon hosszú az út, időnként rákényszerülök. Mindenben elfogadok tanácsot, útvonalban, is, esetleg német szállás ügyben is, mert egy seggen sokallom az 1.600 km-t. Budapest-Haarlem a terv. Köszönöm!