ez mondjuk tényleg komoly öngól lenne. Nekem is van rendőr cimbim aki motorozik de amikor gyorsabban megyünk a megengedettnél ő mindig azzal jön hogy : "Én Vám és Pénzügyőr vagyok, nem rendőr, illegális szállítmány meg nincs a motoron, szóval nincs miért büntetni"
:-)
Az invitálás senkinek sem fáj :-)
Azt sajnálom hogy a környéken nincs egy olyan hely sem ahova szívesen kimennék normál tempóban kanyarogni. Kelet-Nyugati irányban semmi sincs Dél felé legalább Sásdig el kell menni és hát nem egészséges a Pécsi szerpentin. Északi irányba meg el kell menni Csesznekig vagy a Nyirádi bányákig de akármelyik irányba indulok legalább 50-70 Kilométer csak oda. 3-4 fordulóért meg nincs az az isten hogy ennyit vezessek, főleg ha a kedvem meló után jön meg. Rám esteledik mire visszaérek.
szerencsére ez a hely egy ritkán használt 2 sávos pályalejáró plusz egy zsákfalu feljárója. Óránként 1 kocsi megy fel vagy le. szóval már már kihalt szakasz. Kényelmes széles ritkán járt.
Persze én sem arra hajtok hogy mindenki megutáljon bennünket. Arról nem is beszélve hogy oda vissza sem több 5 kilométernél szóval könnyen lehet olyankor elindulni amikor se fel se le nem jön éppen senki sem. alul felül körforgó szóval ha éppen megy valaki fel vagy le olyankor fordulok még egyet a körforgóban és mire újra körbeérek már le is ért az aki előttem indult le.
szívesen motorozunk de a közút nem a döntögetésről szól számunkra legalábbis, illetve ahogy Milkát ismerem Ő sem ott mutatja meg a gumik határán történő motorozást.
nem jó a helyiek idegeit borzolni mert tudod ez alapján általánosítanak minket
Hova jöttök ? Ha Déli partra akkor szívesen látlak benneteket a Bálványosi szerpentinen döntögetés céljából. Rövid de tempójú hely. :-) Én oda szoktam kimenni kicsit gyakorolni :-) a helyiek nagy örömére
talán a héten meg lesz a motorja ennek az állatnak és jhéten megtudunk látogatni Téged is Tesó!
Tegnap gumiztuk légszűrő csere stb
enyémen lánckerék tisztítása lánccal együtt
Akkor lehet majd ha vége a szezonnak keresni foglak. Kéne pár apróság. Hátsó lámpa rögzítő gumi bizbasz. Első kerék tengely mivel rozsdás. Ilyen apróságokat keresgélek de majd csak szezon után mikor van időm szétborítani a gépet mert most nem pihenhet a masina 20 óránál többet egyszerre.
Pilot Power 4 jelenleg még nem létezik. Gondolom a Pilot Road 4-et akartál írni. Egyébként nekem is a Pilot Power 2CT vált be eddig a legjobban, de ha ez a garnitúra lekopik akkor kipróbálom a Pilot Power 3-at. A tesztek alapján, minden paraméterében jobb.
Carabinerivel nem vitázunk ez alap :) Belga motorosokkal találkoztam kifaggatam őket, azért ők is tartják a limiteket. Nagyjából... :) Asszem én is bátrabb leszek, bár az országutak elég ramatyok, állandóan kijönnek elém, természetesen minden helyinek a fején lóg a telefon, a vezetés csak másodlagos, szűk beláthatatlan kanyarok stb. Következetesen kirakják a veszélyes útkanyarulat táblát ahol 80-al is beveszed amit 30-al majdnem benéztem oda persze semmi... De a táj azért gyönyörű és kihagyhatatlan élmény ajánlom mindenkinek. Csak ne lenne ilyen roh@dt meleg. Minden elvemet félretéve kénytelen vagyok már pólóban meg kisgatyában motorozni másképp leájulnék a mociról. Na én is benyomok egy sört ha már Atix megitta az összes Szarvasszörpöt. Vagy jégert. Vagy mit :)
Én PR3-at használok, eddig panasz nélkül. Mentem vele tartósan zuhogó esőben, szerpentinen, pályán, de sehol nem volt probléma. 8000km van benne, de sztem 7-8e még beleszalad kopásjelzőig...
:-)