sziasztok. Kicsit ellaposodott a hangulat itt a topikban ezért témát dobok fel.
A télen egy két esztétikai beavatkozásra készülök és kíváncsi vagyok a véleményetekre esetleges tanácsaitokra ennek kapcsán.
Az hogy letakarítom a motort meg szétkapom és kitakarítom belül is (váz hasonló) az természetes. Azonban zavar egy részlet a hátulján az pedíg a sárvédő amin a rendszám is van.
Tervem szerint az indexet ami nálam ott van felrakva átköltöztetem mégpedig nem is akárhogy. Led sorból készítek indexet a farokidom nyílásába oda ahol a fesszabályzó is van. Szerintem látható is (Akkor is ha utas is van meg dobozok) meg minden bár kissé tartok tőle hogy műszakin vagy a rendőrnek mennyire fogja a szemét zavarni. A rendszámtartóra még nincs ötletem de vágni kívánok némileg a sárvédőből. Mivel az amúgy szerintem kecses gömbölyded formák közé nem illik ez a lapos élű kapa forma sárvédő.
Az is lehet hogy csak építek egy konzolt a sárvédőn helyén ami a rendszámot tartja.
Sőt ennek kapcsán kérdem nincs valakinek egy feles sárvédője otthon hogyha még sem jönne össze az átalakítás akkor még mindig maradjon egy elem amit visszarakhatok.
Sziasztok.A sok komoly érdeklődő ellenére még a tulajdonomba van egy komplett túrakormányszett minden alkatrészével együtt.Egyszer volt a motoron, nekem nem tetszett, ezért vált eladóvá.(nem én rendeltem, így vettem a motort) Ár. 75 000 forint.
Ez oké ezzel nincs is baj de szerintem rosszul értelmezted a márkás Harly olaj került fel annyiba mint az ugyan olyan motul olaj. Azóta már többször végig gondoltuk hogy mostantól mindenbe Harly gyári olajat teszünk ha jól emlékszem az árra 5 db 1 literes olaj (mert csak akkor kiszerelésben lehetett kapni.) asszem csak 1-2 forinttal volt 10.000 felett
nem is ez a kiakasztó hanem az hogy a multkor a műhelyben egy márkafétises csóka elhozta a Harly-ját és kikötötte hogy abba Herly olaj kell. Megvettük majd elolvastuk a dobozát sima Motul 10W 50-es olaj volt benne még rá is írták a dobozára csak literenkét majdnem fele ennyibe került. Ezen mondjuk leszaladt nálam az ékszíj.
Akkor miért kell bele tölteni a 10W-50-es olajat?,
Hisz a gyár nem azt írja!
Egyébként egy hasonlat: miért nem Trabantal járunk még indig,miért Opellal?
Meg súgom:fejlődésnek hívják!
De ennyi erővel,hogy az olajaknál maradjunk,tehetnénk bele téli,és nyári olajakat,mint a 80-as években!
A télen egy két esztétikai beavatkozásra készülök és kíváncsi vagyok a véleményetekre esetleges tanácsaitokra ennek kapcsán.
Az hogy letakarítom a motort meg szétkapom és kitakarítom belül is (váz hasonló) az természetes. Azonban zavar egy részlet a hátulján az pedíg a sárvédő amin a rendszám is van.
Tervem szerint az indexet ami nálam ott van felrakva átköltöztetem mégpedig nem is akárhogy. Led sorból készítek indexet a farokidom nyílásába oda ahol a fesszabályzó is van. Szerintem látható is (Akkor is ha utas is van meg dobozok) meg minden bár kissé tartok tőle hogy műszakin vagy a rendőrnek mennyire fogja a szemét zavarni. A rendszámtartóra még nincs ötletem de vágni kívánok némileg a sárvédőből. Mivel az amúgy szerintem kecses gömbölyded formák közé nem illik ez a lapos élű kapa forma sárvédő.
Az is lehet hogy csak építek egy konzolt a sárvédőn helyén ami a rendszámot tartja.
Sőt ennek kapcsán kérdem nincs valakinek egy feles sárvédője otthon hogyha még sem jönne össze az átalakítás akkor még mindig maradjon egy elem amit visszarakhatok.
Vélemények, ötletek, tanácsok, buktatók ?
De tudd,ujjonan,postával 62-ért háznál van!
Az is egy motor?
Akkor tényleg félre értettem!
Fáradt vagyok én most ehhez!
Mindenki azt,és oda tölt ahová akar!
Hisz a gyár nem azt írja!
Egyébként egy hasonlat: miért nem Trabantal járunk még indig,miért Opellal?
Meg súgom:fejlődésnek hívják!
De ennyi erővel,hogy az olajaknál maradjunk,tehetnénk bele téli,és nyári olajakat,mint a 80-as években!