Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam 1 - 1.5 a különbség. Yoshimura és Delkevic, amivel próbáltam.
De mindegy is, ti túráztok én meg városban megyek, nekem sose lesz 6l a fogyasztásom. Még így is 8-al kevesebb, mint kocsival
Pedig ahogy nézem,a tied nem is egy bóvli kategória!
Milkának igaza van semmi mérhető különbség nem volt a gyári és a sport dob közt nálam! Hangsúlyozom NÁLAM.
Én nem a gyári dobra reagáltam,hanem az araszolásra reggelente amit írtak hogy egyesbe teszik mind ezt!
Fogyasztást pont leszarom!
Teszteltük a nyitott,és gyári dob közötti különbséget,fogyasztásilag pont nulla a különbség!
Bár lehet pát milliliter különbség azért akad!
Természetesen nem profi nyitott rendszerről beszélek!
Ámen!
Nekem tök mindegy, hogy motorozol. Én továbbra sem teherautónak fogom használni a sportmotort. Legfeljebb neked kevesebbet fogyaszt. Bár az alap kérdés a különbség volt a sport és gyári dob között, az meg 1 - 1.5l szerintem.
Nem azt írtam,hogy sose használom az egyes fokozatot,csak azt hogy általában kettesből indulok!
Simán elviszi!
A MAN-nal se indulok egyesből,csak azért mert bele tették!
Sőt,akkor hogy legyen még csámcsogni való,általában kuplung nélkül váltok,oda-vissza!
Igen tudom szétröpül tőle a váltó!
Ja igen! Indexet is ritkán használom!
Attól mi megy tönkre?
Pontosan! Pont semmi gondja nincs vele!
Pedig már több mint 80-ezer van benne!
10 év alatt egyszer sem húztad meg neki egyesben? Az baj.

Ilyen használattal meg nagy okosság tanítani a városban motorozókat
Szevasztok !

Júni 20.-án Ercsiben, a kikötőben Honda nap lesz !
Belépő nincs !

Mindenkit szeretettel látunk !
Természetesen van fogalmam róla,mert uzletből élek,igaz nem motor...
Látom, Te sem ismered a "hangulatjelek" jelentését!
Igazad van,hagyjuk...
Azért mert eladó nem jelenti azt, hogy rossz. De ha ismernél akkor tudnád, hogy éves szinten megfordul egy-két motor a kezem alatt. De bizonyára hallottál már az "üzlet" fogalmáról? De inkább hagyjuk......
Annyira jó,hogy már árulod is?
Egy kis időre elpártoltam tőletek, de ennek a szépségnek NEM tudtam ellenállni. Sok motorom volt de ilyen állapotban lévő még nem. De ismertek lesz még xx, remélem.
Azt a 2.-ban való indulást, biztos szereti a kuplung...?
Te mit röhögsz te isten átka!
No sebaj,ma este majd lesz nemulass!
Tudod én így használom a váltót: indulás kettőből,aztán negyedik és van egy sebességi fokozat,ami némelyik moccban hiányzik,úgy nevezik HATODIK!
Sose megyek egyben!
Dehogy baj, csak a vigyor legyen széles :D
6-ból Pesten dugóban? Sorok közt 1-ben? Nem nagyon hiszem :)
Az baj!
180-alatt 6-ból ki kell jöjjön!
Rendben készítek fotókat, de ha valaki konkrétan érdeklődik és vinné akkor add oda neki nekem a nyáron nem aktuális a dolog mert napi szinten járok vele. Továbbá terveim szerint inkább +1 pár dob kellene hogyha szívózna a sün hogy hangos vagyok akkor fel tudjam dobni a gyáriakat de jelenleg most szinte minden anyagi lehetőségemet benzinre költöm :-)
Azért pár képet dobok a kidörrentőről :-)
Nálam ez inkább 8, de sok budapesti ingázás van benne, M3 bevezetőn dugó, lehet az is számít. Injektoros XX-et se sikerült gyári dobbal 7.5 alá vinni.
Oksa csattintok egyet kettőt róla
Én többször rakoncátlankodva olyan 6,5-es körüli átlagot produkálok az én dobjaimmal és nekem is 2002-es injektros X11-esem van