Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vezérműlánc feszítő!
Típushiba!
Én pár hete cseréltem ismét!
Olyan 50-ezrenként elfárad!
No ennyit a motorokban lévő kilométeróra állásról!
Féktárcsát mérd meg,leírtam az adatokat,de bele is van ütve a minimum vastagság (4-mm) .
Ne higy egy idegen szerelőnek!
Hát az óra szerint csak 42.000 van benne de a kereskedő aki eladta nekem 36.000 adta oda a vicc az hogy a szomszéd szerelő akiben ugye 100%-ra bízom meg elmondta hogy a kereskedő elvitte korábban hozzá a motort és akkor felírta minden adatát kilométer állást is és akkor ő 78.000-et írt fel szóval kis matek után a motorban kb 84.000 kilométer lehet.
A megkopott féktárcsát a Törökbálinti RMC motornál ejtették el az ottani szerelő gyerek a parkolóban miközben vizslatta a masinát. Gondolom nem kevés marketing is volt a dologban mivel rögtön árat és már-már időt is megadott mikorra vihetem hozzá, szóval annyira nem adok az ilyen helyzetekben elejtett infókra.

Van még egy kérdésem. Mostanában feltűnt hogy olyan 3-4-5000-es fordulat környékén motorfék hatására némi zörgést vélek felfedezni. Nem tudom pontosan honnan jön kasztniról vagy blokkból és a hangja sem tűnik hibának. legalábbis szerintem nem hiba hanem valami esetleg nem volt az XX-eknél visszahívás anno bizonyos apróbb gondokra pl vezérmű lánc feszítő patron mint mondjuk a cbr 600 f-nél az injektrosoknál. vagy más hasonló apróság ami produkálhat ilyet. De mondom a hangja nem olyan ami aggodalomra adhat okot mert szerintem egy zörejről mindez eldönthető mármint hogy az egy hiba vagy inkább csak egy jelenség. (Az is lehet hogy valahol egy idom tartó csavar rezonál fel és azt hallom ez sem kizárt.)
Ebben igaza van a szerelődnek!
Sajna ez a jelenség (nyikorgás) azóta van igazán,mióta az EU betiltotta az azbeszt anyag forgalmazását! Régen a fékbetétek egyik fő alkotó eleme volt! Most ezt próbálja mindegyik gyártó helyettesíteni valamivel,kisebb-nagyobb sikerrel!
A híresebb,nevesebb gyártok (EBC,Ferodó,Brembo,stb.) ezt egész jól megoldották.
De mennyi kilométer van a moccba,hogy már lassan csere érett az a tárcsa?
Az enyémbe közel 90-ezer,de a tárcsa még mindig 4,7mm. Új méret 5mm. Kopáshatás 4mm.
Én nem tudom hogy mi van nálam fékpofából de hogy kibaszottul nyekereg az első is meg a hátsó is az aztán biztos. Jól fog meg minden szerintem a tárcsát sem bántja bár a múltkor az RMC parkolójában azt mondta a szerelő hogy "elég vállas már a tárcsa" de a saját szerelőm akiben 1000%-ra megbízom ő azt mondta hogy legalább egy kemény fékpofát még simán mehet. Mindenesetre lassú tempónál enyhén fékezve olyan a hangja mint egy 10 éve be nem zsírozott szekérnek.

Úgy hiszem az idén téli nagy szervizbe kénytelen leszek ezt a tételt is felvenni.

Bár a szerelőm elmondása szerint az hogy egy féknek hangja van nem jelenti minden esetben azt hogy az a fék rosszul működik vagy enné a tárcsát.
Köszönöm!
Egyenlőre ár miatt a gyári Nissin,és a Brembo van szinte fej-fej mellett!
Annyi biztos, hogy a Brenta nagyon kiméli a tárcsát és a fékhatása kiváló, sztem van olyan mint a Nissin. Azért írtam, hogy majdnem felét hegyekben használtam, mert ott folyamatosan nagy igénybevételnek van kitéve. Az sem elhanyagolható,l hogy 5.500 Ft-ért vettem párját.
Mindenki számoljon, aztán döntsön belátása szerint. Nekem a Ferodo nem jött be.
Hoppá!
Én a Ferodot 25-30-ezer körül szoktam cserélni!
Akkor mégse biztos hogy olyan jó az ár!
De azért köszönöm az infot!
Üdv! Nálam 11 e km után cseréltem, de ebből 4300 km Bosznia H. és Montenegro hegyei voltak. Szerintem nagyon jó, ajánlottam másoknak is és még olcsó is. Én eből is a sintert vettem.
Aha!
Akkor ez nem EBC
Én három közül fogok választani,az ár függvényébe: Nissin,Ebc,Brembó
Egyenlőre a Nissin jönne jó áron,de hétfőre megtudom a többit is!
Brenta FT4023 szinter betétet vettem bugyi rózsa szinű. Ha egyről beszélünk és szerintem tökéletes minden téren. Előtte brembó volt benne és van olyan jó mint a nagy brembó. Mennyit bir majd elválik.
Mail ment
Értem!
Köszönöm!
Cikkszámot már írtam: EBC FA 261 HH illetve EBC EP FA 261 HH ez a kettő érdekelne,három garnitúra!
Megtudnád érdeklődni mibe fájna?
Bemesz a Motorrad-ba vagy az IMET-be. Felejthetetlenul ronda a bugyirozsaszinu. Lelesed a cikkszamat. Felhivsz es van egy direkt vonalam. Csak arra kerlek,hogy 1-2 ezer forint miatt ne dolgoztass.
Jó útbaigazítás!
Majd így rendelem (bugyirózsaszínűt kérek)
Egyébként a kisokos ezt hozta: Ferodo FDB-2098ST
Nissin 2P250NS
EBC FA 261 HH vagy EBC EP FA 261 HH
Az (FP) elméletileg egy újabb,és jobb minőség mint a sima FA.
De sajna 11-ezer pénz körül mozog/garnitúra! Úgy néz ki annyiért már Nissin is lenne,és ugyebár az a gyárija!
Ja,kb 6000/garnitura(2 db)
Nem tudom a cikkszamat,mert mint mindenki en is kidobom a csomagolasat rogton. De szinek szerint kulonbozoek. A bugyirozsaszin a tuti!
Köszönöm!
Nincs kedvezményem.Mennyi lenne az annyi?
Illetve pontosan melyik EBC-kéne bele,mert a katalógus hoz vagy öt fajtát (összetételűt) a HH-tól kezdve!
No meg szívesen vennék egy-két kommentet,olyantól aki már használ,használt ilyet jó ideje!
Ha van az unixban kedvezményed ott megkapod, de ha nincs akkor megveszem Neked ha gondolod.
Mi a tied pontos cikkszáma (kódja)?
Rozsaszin,nem a piros. Mondjuk az is jo lenne.
Lehet az elmúlt 10-12 év alatt,fejlesztettek,de régebben csapni való volt a minőség!
Másnak is jó tapasztalata van az EBC betéttel?
Értem köszönöm!
Régebben (úgy 10-éve) próbálkoztam vele,nem jött be!
Azóta ferodot használok!
Mondjuk EBC-t tudnék venni itt a sarkon a Motorradnál!
Rozsaszinu lagy sziner. Megdobbento fekhatas. Nem eszi a tarcsat. Mi kell meg? Most csereltem a hatsot is erre. Hat lehidaltam tole,pedig a hatso az nem nagyon hatekony. Ja Brembo volt benne hatul,elol meg Ferodo. Errol ennyit!
Milka! EBC!