Én amit leírtam, azért tettem mert tapasztalat volt amit írtam. Azzal a szándékkal, hogy segítsek olyannak akik átalakítanak, nehogy sokba kerüljön. Nem kötelező megfogadni amit írtam. Jó egészséget!
Nagyszerű. elektro-motor azt írta, hogy szerinte az XX-eken nincs külön világításkapcsoló, erre te képpel illusztrálva azt mondtad, hogy "Mért ne lehetne lekapcsolni?", mintha az ÖSSZES LÉTEZŐ XX-en lenne ilyen kapcsoló Én meg leírtam, hogy a fiatalabbakon már sajnos nincs. Szerintem nem bonyolult.
Olvasd már el még egyszer, amit írtam Nem leültettem, hanem EMELTEM a hátulját - így változott a villaszög. Kb. úgy, mintha jelentősen leengedtem volna az elejét.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy menyi az optimális olaj mennyiség a mociban mert szinte mindenhol mást olvasok és elég tág a határ a max és a min között. És volt egy kis zakó a mocival a jobb tükör nem úszta meg és a fékkar sem. Nem tudtok egy megbízható xx bontót? És esetleg Pest környékén egy fasza fényezőt.
előre is köszönöm a segítséget.
Sajnos egyenlőre a KRESZ még annak is akadálya, hogy szabályosan bekötött - csak önállóan világító - nappali menetfény legyen a motorokon. Nem igazán értem a jogolkotó tökölését. Ha az autón elősegíti a láthatóságot - mert a tompítottan ellentétben ez felfelé viulágít - akkor a gyengébb láthatóságú motoron miért nem engedik.
Nekem már nagybordás fesszabályozó van fent, ezáltal kevésbé melegszik. Amikor elhoztam a motort, útközben derült ki, hogy a gyári fesszabályozó halott. Szoptam is rendesen.
Jobb fordulás végett pár hete én a hátsó futómű alsó háromszögét cseréltem le olyanra, ami emel kb. 35mm-t. Sokkal kezesebb, fordulékonyabb lett a csere után - azelőtt rendesen harcolni kellett vele, hogy ráboruljon az ívre . Elejét semmiképpen nem szerettem volna leengedni, szerintem így is eléggé alacsonyan van az alsó idom.
Azt azért ne felejtsd el, hogy a fiatalabb modelleken sajnos már nincs ilyen kapcsoló, mint pl. az én 2005-ös XX-emen. A tompított folyamatosan világít onnantól kezdve, hogy ráadod a gyújtást.
Se a kor,se a köbcenti?