Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézem!
Se a kor,se a köbcenti?
Én amit leírtam, azért tettem mert tapasztalat volt amit írtam. Azzal a szándékkal, hogy segítsek olyannak akik átalakítanak, nehogy sokba kerüljön. Nem kötelező megfogadni amit írtam. Jó egészséget!
Bírta a rajta átfolyó áramot a kapcsoló! De már normál teljesítményű izzókat tettem be.
Maradok a réginél!
Én a NETRISK.hu-n szoktam közni,ott nincs korlátozva!
Olyan utasbiztosítást keresek,ami kimondottan motorkerékpárral történő utazásra is jó,és nincs lekorlátozva 125 vagy 350 cm3 re!
Eladó új CMS XTREM bukósisak! Sose volt használva!
Méret 54-55
Ár:5.000FT
Tel: 06-30-9446636
Ámen!
Marha egyszerű!
Van benne nívó pálca! Megnézed oszt a maximumig töltöd! Ennyi!
Nagyszerű. elektro-motor azt írta, hogy szerinte az XX-eken nincs külön világításkapcsoló, erre te képpel illusztrálva azt mondtad, hogy "Mért ne lehetne lekapcsolni?", mintha az ÖSSZES LÉTEZŐ XX-en lenne ilyen kapcsoló Én meg leírtam, hogy a fiatalabbakon már sajnos nincs. Szerintem nem bonyolult.
Olvasd már el még egyszer, amit írtam Nem leültettem, hanem EMELTEM a hátulját - így változott a villaszög. Kb. úgy, mintha jelentősen leengedtem volna az elejét.
atix itt a fórumon segít
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy menyi az optimális olaj mennyiség a mociban mert szinte mindenhol mást olvasok és elég tág a határ a max és a min között. És volt egy kis zakó a mocival a jobb tükör nem úszta meg és a fékkar sem. Nem tudtok egy megbízható xx bontót? És esetleg Pest környékén egy fasza fényezőt.
előre is köszönöm a segítséget.
Kicsit többet kellene tanulmányozni a KRESZ és a Köhem rendeleteke változásait
Már elég régóta engedélyezett motorkerékpároknál is!
Sajnos egyenlőre a KRESZ még annak is akadálya, hogy szabályosan bekötött - csak önállóan világító - nappali menetfény legyen a motorokon. Nem igazán értem a jogolkotó tökölését. Ha az autón elősegíti a láthatóságot - mert a tompítottan ellentétben ez felfelé viulágít - akkor a gyengébb láthatóságú motoron miért nem engedik.
Nekem már nagybordás fesszabályozó van fent, ezáltal kevésbé melegszik. Amikor elhoztam a motort, útközben derült ki, hogy a gyári fesszabályozó halott. Szoptam is rendesen.
Én nem a fiatalabb modelekröl beszéltem,hanem konkrétan az én vasamról.
Kinek a pap,kinek a papné. Számottevöen az utánfutást az elejének a változtatásával tudod elérni. A leültetés egy másik dolog.
Philips Daylight 9-ből egy darab érdekel? Mert akkor rendelnék egy szettet, és a másikat megtartanám (14eFt/db elpostázva)
Jobb fordulás végett pár hete én a hátsó futómű alsó háromszögét cseréltem le olyanra, ami emel kb. 35mm-t. Sokkal kezesebb, fordulékonyabb lett a csere után - azelőtt rendesen harcolni kellett vele, hogy ráboruljon az ívre . Elejét semmiképpen nem szerettem volna leengedni, szerintem így is eléggé alacsonyan van az alsó idom.
Világításkapcsoló nem olvadt le? Vagy le voltak relézve a nagyobb teljesítményű izzók?
Itt a megoldás (olyan MOSFET-es feszszabályzó, mint amilyen pl. az újabb Yamahákon van).
Azt azért ne felejtsd el, hogy a fiatalabb modelleken sajnos már nincs ilyen kapcsoló, mint pl. az én 2005-ös XX-emen. A tompított folyamatosan világít onnantól kezdve, hogy ráadod a gyújtást.
Az elv meg a gyakorlat a legritkább esetben egyeznek!
Én meg annak hiszek,amit tapasztalok!