az xx 6 az x11 5 sebességes Az xx blokkból kivették a 6.at mert 5.ben ugyan annyit forog( persze a reklám annó más volt,de mindegy)
xx két kiegyensúlyozó tengellyel rendelkezik, az x11-ben csak egy van,és nincs ram-air rendszer ahol bukik egy kis lovacska de alig észrevehető. neked van kézi gáz hidegindításhoz,nekünk automata.
neked bowdenes a kuplungod,nekünk hidraolikus..
kb ennyi
Jah akkor csak összeraktalak az előttetek érkezett társasággal. 2-en voltak egy 1000-es SV meg még valami azt hittem így 5-en egy irányból jöttetek. :-). De akkor tévedtem.
Ez de jó. akkor az XX-nek meg az X11-nek más váltója van :-S. Ezt azért nem árt meg ha feljegyzem magamnak valahova ha netán összefosná magát nálam valami hogy ne akarjak bontott XX váltót szerezni :-)
Beleolvasgattam a fórumhozzászólásokba és már teljesen meg vagyok keveredve. Eredetileg az XX 6 vagy csak 5 gangos ? Mert az tuti hogy az X11 csak 5 sebességes.
Nem bírja az iramot!
Varratszedés megvolt és megvan a szövettanom is!
Az XX-meg a fullos!
xx két kiegyensúlyozó tengellyel rendelkezik, az x11-ben csak egy van,és nincs ram-air rendszer ahol bukik egy kis lovacska de alig észrevehető. neked van kézi gáz hidegindításhoz,nekünk automata.
neked bowdenes a kuplungod,nekünk hidraolikus..
kb ennyi
Egy Kawa ZZR1400, Honda XX és FJR1300.
De 6-sebesség!
De nehogy már így simán éltessük az FJR-t!
Nézd onnan,az irigység beszél belőlünk!
Veled?
Hisz szívem csücske vagy!