A tuti 4 kezes,egy felhulye es egy segghulye eggyutt. Felvak vezet vilagtalant! A nejem szerint,ha van benne piros(marpedig van) akkor osszeillik! O tudja! Tudod az asszonyok izlese. Engem annyiban erdekel,hogy nem szorit. Kenyelmes. Elvezet a motorozas. Meg ugyse latom magamat.
Négy kezesezzen szintén az,akinek két ........!
Ezek a bádogdobozok,még egy embernek(holmijának)is kevés,nem hogy kettőnek!No meg ki tudja kivel zár össze a sors,akár több hétre is!
Nem birok ki meg 5 honapot,amig megjon a jo ido. Van egy csodas gepem es a garazsban figyeljen? Na neee. Majd kinovok belole. Havat varunk es talan ebben az evben ez volt az utolso lehetoseg. 800-1000 Km/nap? Kamionnal,talan. A kenyelmet egyik baratomhoz mertem. GSX-R 1000. Fel ora utan leszakad a keze. Az FZR 1000-emen hasonlo "kenyelem" volt. De ez? Na jo. Nem aradozom tovabb. Ugyis tudjatok,hogy mirol van szo,ez csak nekem ujdonsag.
Én akkor is csak azt mondom +15-fok alatt üljön rá akinek két anyja van!
Örülök hogy tetszik!
Hogy mennyire fárasztó,azt majd megtudod ha 800-1000 kilométert mész egy nap!
Tiszta pormentes utún,meg jó időben?Nézd meg a képeim között miket lehet vele csinálni!
Pedig akkor én még 70-kiló sem voltam!
Ma is csapattam 1 et. Hihetetlen jo gep! Felvettem a borruhamat,tegnap textilben voltam a hideg miatt. Hat igy az igazi! Ebben a fagyos idoben is elmeny a motorozas. Gyonyoru iveket tart. A fek tokeletes. Es a menet dinamika az meses. Pesze ti ezeket mar tudjatok. Egyaltalan nem faraszto az ulespozicio. Iszonyu ovatosra vettem,de igy is csodalatos. Mit csinal majd melegben,tiszta pormentes uton? Tulajdonkeppen veletlen volt a valasztas. Kicsit feltem is,hogy egy bena dognehez tehenet vettem. Hat ez minden,csak nem tehen! Juheee!
Minden tiszteletem!
Én bizony ki nem hoznám!
Kuplungon nem tudsz állítani ahogy te gondolod,max. a kuplungkar holtjátékon,de az ezen nem fog segíteni!
Esetleg ha olajat cserélsz,de sajna ilyen.Én ezért sem vagyok elájulva z XX váltójától!
Előgyújtás nem lehet nagy,vagy kicsi,vagy bármi,mivel komputer szabályozza!
Én inkább a karbinál nézelődnék!
Vegre-valahara osszejott egy probaut az XX-el. +2 fok poros,helyenkent saros uton. Ez egy allat! Amennyit huzom neki,annyit megy. Fantasztikus elmeny volt. A sz@r belem fagyott,de elveztem az erejet. Milyen lesz ez melegben? Volna harom kerdesem. A homero normalis,hogy egesz lennt all? A masik. A kupplung holtjatekat hol lehet allitani? Eleg nagy es csattog valtasnal,mintha nem emelne ki rendesen. A harmadik. Alapjaratrol gazadasra kis roppanassal porog fel. Mintha nagy lenne az elogyujtas. Kulonben teljesen jol mukodik. Indul. Sima alapjarat. Iszonyu ero,nyomatek.
Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy a régi karbis XX dobjai felszerelhetők-e az újabb (2006) modellre. Válaszokat előre köszönöm. Esetleg, ha valakinek van gyári dobja és eladó, engem érdekelne
Bár ehhez inkább egy fehér XX-kéne!
Ezek a bádogdobozok,még egy embernek(holmijának)is kevés,nem hogy kettőnek!No meg ki tudja kivel zár össze a sors,akár több hétre is!
Kamionnal 1000-kilcsi?No arra meg én kapkodom a fejem!
Azt még tegyük hozzá,amit írtam napi kilométer nagy része szerpentinen!
Örülök hogy tetszik!
Hogy mennyire fárasztó,azt majd megtudod ha 800-1000 kilométert mész egy nap!
Tiszta pormentes utún,meg jó időben?Nézd meg a képeim között miket lehet vele csinálni!
Pedig akkor én még 70-kiló sem voltam!
De amennyire halottam a analógról,azok ilyenek!
Én bizony ki nem hoznám!
Kuplungon nem tudsz állítani ahogy te gondolod,max. a kuplungkar holtjátékon,de az ezen nem fog segíteni!
Esetleg ha olajat cserélsz,de sajna ilyen.Én ezért sem vagyok elájulva z XX váltójától!
Előgyújtás nem lehet nagy,vagy kicsi,vagy bármi,mivel komputer szabályozza!
Én inkább a karbinál nézelődnék!
írtam emailt
Csak pár szót beütögetni a "keresés ebben a topikban".
Ha feltalálták ne titkold,oszd meg!