Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a sima gyári!
Milyen hátsó rugóstag van ezen a mocin?
A tuti 4 kezes,egy felhulye es egy segghulye eggyutt. Felvak vezet vilagtalant! A nejem szerint,ha van benne piros(marpedig van) akkor osszeillik! O tudja! Tudod az asszonyok izlese. Engem annyiban erdekel,hogy nem szorit. Kenyelmes. Elvezet a motorozas. Meg ugyse latom magamat.
Viszont jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó a rucid!
Bár ehhez inkább egy fehér XX-kéne!
Négy kezesezzen szintén az,akinek két ........!
Ezek a bádogdobozok,még egy embernek(holmijának)is kevés,nem hogy kettőnek!No meg ki tudja kivel zár össze a sors,akár több hétre is!
2 fore gondoltam. A szabal az szabal! De hagyjuk a munkat. Csak az elvezet!
Értem!
Kamionnal 1000-kilcsi?No arra meg én kapkodom a fejem!
Azt még tegyük hozzá,amit írtam napi kilométer nagy része szerpentinen!
Nem birok ki meg 5 honapot,amig megjon a jo ido. Van egy csodas gepem es a garazsban figyeljen? Na neee. Majd kinovok belole. Havat varunk es talan ebben az evben ez volt az utolso lehetoseg. 800-1000 Km/nap? Kamionnal,talan. A kenyelmet egyik baratomhoz mertem. GSX-R 1000. Fel ora utan leszakad a keze. Az FZR 1000-emen hasonlo "kenyelem" volt. De ez? Na jo. Nem aradozom tovabb. Ugyis tudjatok,hogy mirol van szo,ez csak nekem ujdonsag.
Én akkor is csak azt mondom +15-fok alatt üljön rá akinek két anyja van!
Örülök hogy tetszik!
Hogy mennyire fárasztó,azt majd megtudod ha 800-1000 kilométert mész egy nap!
Tiszta pormentes utún,meg jó időben?Nézd meg a képeim között miket lehet vele csinálni!
Pedig akkor én még 70-kiló sem voltam!
Ma is csapattam 1 et. Hihetetlen jo gep! Felvettem a borruhamat,tegnap textilben voltam a hideg miatt. Hat igy az igazi! Ebben a fagyos idoben is elmeny a motorozas. Gyonyoru iveket tart. A fek tokeletes. Es a menet dinamika az meses. Pesze ti ezeket mar tudjatok. Egyaltalan nem faraszto az ulespozicio. Iszonyu ovatosra vettem,de igy is csodalatos. Mit csinal majd melegben,tiszta pormentes uton? Tulajdonkeppen veletlen volt a valasztas. Kicsit feltem is,hogy egy bena dognehez tehenet vettem. Hat ez minden,csak nem tehen! Juheee!
Koszi szepen.
Akkor meg szinkronizálás,no meg egy jó nagy átnézés!
Koszi. Ja az enyem injektoros. Egy mindenre kiterjedo beszabalyozas meg varat magara. Megyek holnap is!
No azt nem tudom pontosan,mert az enyém digitális!
De amennyire halottam a analógról,azok ilyenek!
Koszi Milka. Homero?
Minden tiszteletem!
Én bizony ki nem hoznám!
Kuplungon nem tudsz állítani ahogy te gondolod,max. a kuplungkar holtjátékon,de az ezen nem fog segíteni!
Esetleg ha olajat cserélsz,de sajna ilyen.Én ezért sem vagyok elájulva z XX váltójától!
Előgyújtás nem lehet nagy,vagy kicsi,vagy bármi,mivel komputer szabályozza!
Én inkább a karbinál nézelődnék!
Fizikailag igen,felszerelhető!
Vegre-valahara osszejott egy probaut az XX-el. +2 fok poros,helyenkent saros uton. Ez egy allat! Amennyit huzom neki,annyit megy. Fantasztikus elmeny volt. A sz@r belem fagyott,de elveztem az erejet. Milyen lesz ez melegben? Volna harom kerdesem. A homero normalis,hogy egesz lennt all? A masik. A kupplung holtjatekat hol lehet allitani? Eleg nagy es csattog valtasnal,mintha nem emelne ki rendesen. A harmadik. Alapjaratrol gazadasra kis roppanassal porog fel. Mintha nagy lenne az elogyujtas. Kulonben teljesen jol mukodik. Indul. Sima alapjarat. Iszonyu ero,nyomatek.
Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy a régi karbis XX dobjai felszerelhetők-e az újabb (2006) modellre. Válaszokat előre köszönöm. Esetleg, ha valakinek van gyári dobja és eladó, engem érdekelne
én is
szeva Tibi!

írtam emailt
Nem is kell átnyálazni!
Csak pár szót beütögetni a "keresés ebben a topikban".
Ha feltalálták ne titkold,oszd meg!