Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az, hogy túl nagy, meg sokba kerül a fenntartása? Enyém 2005-ös, egy éve van meg, kellett rá első/hátsó gumi, fékbetétet előre / hátra, olajcsere, aztán ennyi. Ja, meg tankolni is kell bele néha Ki kell fogni egy szépet, aztán jóság van Ennél rosszabb motorom ne legyen. Az egyik leginkább eltalált Honda szerintem - ha kell, vadállat, ha kell, túragőzös. Kéne a f@sznak 600-as pöcsköszörű

P.S.: facebook-on olvasom a nemzetközi tulajok beszámolóit - feszszabályzó gond szokott lenni XX-nél. Enyém még jó, de tavasszal lecserélem egy ilyenre, mert nem tetszik, hogy eléggé fel szokott melegedni.
Engem is érdekel ez a miért is nem 2006-os. Az biztos hogy akkor két színű kékkel adták ki, viszont a váz színe fekete. Volt korábbi évjáratban is fekete váz?
de ha így leírtátok akkor miért nézzem meg?
azt írtátok, hogy ez biztos nem 2006-os, törött lehetett, ilyen színben nem adhatták ki, Franciaországból származhat...!
én hiszek nektek!
van barátom aki ért a motorokhoz de neki nem volt xx-e!
mondjuk ő pont lebeszélne róla mert túl nagy, sok a fent tartása mert a nyomaték miatt szereti enni a gumit stb...!
ő azt mondja nekem inkább F4 kellene!
de nekem kell!
szerintem megnézheted a kéket élőben nyugodtan....

de mint Milka írta, vigyél magaddal valakit akinek ilyen gépe van.

és ha jó akkor lekerekited az összeget és mehet a bolt
Azt hiszem a D211 vagy d212 kicsit sok lenne. Nem egy ár érték arány barát abroncs.
De ő túrázik, nem versenyez! Atix!
Ha kanyarban is szereted huzni a gázt akkor csak és kizárólag 211, 212 Dunlop.
Nem,nem!
Ne add fel!
Szerintem el kell menni megnézni,ha lehet egy olyannal aki ismeri a típust!
Utána is ráérsz még másikat nézni!
Minél többet megnézel (személyesen),annál nagyobb eséllyel találsz egy számodra megfelelőt!Valószínűleg olyat úgy se találsz ami minden szempontból tökéletes,de így eltudod dönteni,melyik kis hibával tudsz majd együtt élni,motorozni!De mint említettem ehhez személyesen el kell menni,meg kell nézni a vasakat,ami idő,pénz,de ez van!
Köszi mindenkinek a hozzászólást! Tehát akkor az a hirdetés egy átb@szás!
Na ezért kérdezgetek itt!
Akkor marad a 2004-es limited edition ha meg lesz még mire pénzem lesz!
Még valami!
Mit jelent az hogy "nyitott változat"?
Ha a kidörrentőt,akkor miért van rajta gyári dob?
No meg mint tudjuk a nyitott dobnál pont az alsó tartományt bukod,talán még a középsőből egy kicsit,és felsőt nyitja meg!
De ez is inkább rendszerre értendő!
Egy sima dobcserénél szerény véleményem szerint,inkább csak buksz mindenhol,de jó hangja lesz!
Mert ugye a hangos dobnál csak egy jobb van,ha nincs dob!
Nos azt tudd hogy az első sárvédő,és a hátsó idom fényezve van!
Gondolom nem véletlen hogy nincs róla közeli kép,no meg hogy nem lehet ránagyítani!
A kilométer amit írnak is nehezen hihető,de hát tudjuk kis hazánkba mindenkit a kilométeróra érdekel,nem az állapot,előélet!
No meg az évjárat se stimmel szerintem,és nagy a gyanúm hogy Franciából lett behozva!
Nekem volt Qualifier II. 2x is. Először gyári hibás volt, azt vissza vették, mikor másodszorra is vettem jó volt, de 15-16 fok alatt már nem érte el az üzemi hőmérsékletet. Persze ilyenkor már csak az motorozzon akinek muszáj.
Kb 8000 km-t sikerült menni vele.

http://www.dunlop.eu/dunlop_eu...
Én azt hittem a sportsmart 2 az a d212 (vagy 211) nek az eggyel keményebb verziója és talán egy kicsit tovább tart
Ez valami "butított" változat lehet, mert 5 ccm-el kevesebb mint a többi.
Vagy törött újrafényezett!
Ez sose volt 2006-os!
Hali!
Az lenne a kérdésem ehhez mit szóltok!? Ez az egyik kiszemeltem!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_x
x-8161838
Persze a Dunlop sem túragumi!
Michelin Pilot Power jó lesz neked, nem mész évi 12-15 ezer km-t és jobban tapad, mint a sport túra kategória. Ez az én véleményem.
Olyan már volt!
(két tartalék kulcs még mindig nálam)
jó választás
Vagy egy jó feketét, fekete XX dobozokkal?
Jól tudtad!