Aha. Sorry!
Nálam a különtartályos radi a radiális.
Nyomásirányilag ez is az. Ez igaz! Mindenesetre yami alsó, yami felső. Sztem ennél jobbat nem nagyon lehet kihozni belőle. Bár... Ki tudja vajon ,hogy viselkedhet a fixix egy merevebb futómüvel...
Mikor az esvé ezresbe belefaragtuk a k5 1000 gixxer futómüvet fényévekkel szarabb lett. Pedig profi futómüves csinálta a telókat.
Nem rossz az, csak a yamaháé, kawáé klasszisokkal jobb. És mindkettő rámegy egy az egybe. ;)
Egyépként van egy stuntos barátom, akinek a bemutató/versenymotorja egy 2005-ös R6. Komplett régi busa eleje van neki benne a gyári fékkel! Nem irok nevet, de benne van kishazánk 3 legjobbjába. A szar busafékkel 213 métert gurul első keréken. (egyépként a B-king felső nem radiális.)
Arról hallottam, hogy a 1st gen. Busák hatdugós Tokico nyergei nem voltak a helyzet magaslatán, ennek ellenére előző motoromon (' 99 GSF1200) nekem jól teljesítettek, megtámogatva egy B-King radiális fékpumpával A K8 Haya radiális nyergei tényleg nem jók? Mi baj velük?
Az előző motoromon is (VTR1000F) fém fékcső van és hiányzik a pontossága, feszessége a féknek, sajnos ezt egyből észrevettem :(
Ismerősök között is van fém fékcsöves és sima moci, a különbség érezhető, sajnos hozzászoktam a fémhez, ez a motor megérdemli... :)
Nálam a különtartályos radi a radiális.
Nyomásirányilag ez is az. Ez igaz! Mindenesetre yami alsó, yami felső. Sztem ennél jobbat nem nagyon lehet kihozni belőle. Bár... Ki tudja vajon ,hogy viselkedhet a fixix egy merevebb futómüvel...
Mikor az esvé ezresbe belefaragtuk a k5 1000 gixxer futómüvet fényévekkel szarabb lett. Pedig profi futómüves csinálta a telókat.