Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha. Sorry!
Nálam a különtartályos radi a radiális.
Nyomásirányilag ez is az. Ez igaz! Mindenesetre yami alsó, yami felső. Sztem ennél jobbat nem nagyon lehet kihozni belőle. Bár... Ki tudja vajon ,hogy viselkedhet a fixix egy merevebb futómüvel...
Mikor az esvé ezresbe belefaragtuk a k5 1000 gixxer futómüvet fényévekkel szarabb lett. Pedig profi futómüves csinálta a telókat.
Ennél jobb képet nem találtam, de úgy gondolom, hogy látható, hogy nem axiális a B-King fékpumpa.
Elfelejtetted hozzátenni, hogy SZERINTED nem radiális Mert egyébként az
De az.
Radiális.
Nem rossz az, csak a yamaháé, kawáé klasszisokkal jobb. És mindkettő rámegy egy az egybe. ;)
Egyépként van egy stuntos barátom, akinek a bemutató/versenymotorja egy 2005-ös R6. Komplett régi busa eleje van neki benne a gyári fékkel! Nem irok nevet, de benne van kishazánk 3 legjobbjába. A szar busafékkel 213 métert gurul első keréken. (egyépként a B-king felső nem radiális.)
Arról hallottam, hogy a 1st gen. Busák hatdugós Tokico nyergei nem voltak a helyzet magaslatán, ennek ellenére előző motoromon (' 99 GSF1200) nekem jól teljesítettek, megtámogatva egy B-King radiális fékpumpával A K8 Haya radiális nyergei tényleg nem jók? Mi baj velük?
K8 busa futómü. Gondolkodtam rajta én is..
Még a nyergeket kicserélném yamakkára, oszt hibátlan.
Igen, többek között a villahíd is cserés. El tudnám viselni a radiális féknyergeket, egy radiális fékmunkahengerrel megbolondítva
Az annyival jobb? Villahidat is ki kell cserélni gondolom ez esetben
Sajnos nem az enyém - USA illetőségű. De ha majd rámszakadna időközben az OTP, akkor tuti be fogok szerezni egy ZX-12R komplett elejét
ez a tiéd? GOndolom nem olcsó egy ilyen módosítás
Persze hogy nincs. Ha lett volna, nem lenne szükség más motorokból kimentett első futókkal kombinálni.
De gyári ugye nincs?
Csak most, csak neked - pl. Busa USD telókkal szerelt Blackbird:
Én még nem láttam XX-et fordított telóval!
Akkor veszek egy busat .
...és akkor még az első / hátsó futóművéről nem is beszéltünk
Igazad van, szerintem ia csapnivaló, hiába dual CBS
Jó fék vhol itt kezdődik:
Az XX-en nincs fék. Belerakhasz akármilyen brembót...
Nah majd beszámolok a fejleményekről, hogy milyen lett... bár lehet hogy csak jövőre :(
hát fékcső két motornyi is van rajta
Az előző motoromon is (VTR1000F) fém fékcső van és hiányzik a pontossága, feszessége a féknek, sajnos ezt egyből észrevettem :(
Ismerősök között is van fém fékcsöves és sima moci, a különbség érezhető, sajnos hozzászoktam a fémhez, ez a motor megérdemli... :)
minek rá fémfékcső?

Csak jó betét kell bele

Ebc HH-s, Ferrodó ST, Brembó SA... és jó lesz -na majd leoltanak
Hát az enyémben közel az 50000 ezer de nincs zörgés

Hacsak Laci nem cseréltette 27000 ig nála volt, bár minden szervíz számlája megvan , azonban erre nincs utalás! Nem is mondta,tehát gyári szerintem