Köszönöm az építő kritikákat!
Bocsánat ha valakit, valakiket felbosszantottam nem akartam. Csak tudatlan vagyok a témában és tapasztalt emberektől szeretnék infókat szerezni!
Ezért kérek mindenkit, hogy az általam feltett és az általatok hülye kérdésnek minősített kérdésekre is adjatok választ nem baj ha szerintetek is sértő mert nem sértődök meg!
Tehát akkor valakivel még nem tudom kivel de megnézem a 2006-os kék szépséget!
Gumit mindenképpen veszek és más kopó kopott alkatrészeket is lefogok cserélni!
Tokeletesen egyetertek en is. Egy motornak van vetelara. Aztan jonnek az illetekek. Mivel hasznaltrol beszelunk,jo esetben beallitas,karbantartas. Ez is par tizezer. Meg nem is mentel vele. Aztan johetnek a muszaki hibak. Kopo alkatreszek csereje. Olyan idiota meg nem szuletett,hogy eladas elott mindent rendbetesz a motoron. Friss olajcsere mindenhol,igy hirdetik...na hagyjuk. Tehat ezek is az uj tulajra varnak. Akkor induljunk el. Benzin. Kopo alkatreszek. Gumik. Folyik a penz. De indul az elvezet. Nem ezert vettuk? A 750 GSX Suzukimon ugyanez a gumimeret,csak fele a teljesitmenye. Azon is elkopik 10 000 alatt. Ezen meg? Hat nem azert vettuk,mert tol mint az allat? Ha labujjhegyen hasznalod,akkor mi a fenenek a 160 lo? En sem bantaskent irtam. Nem titkolt szandekom volt a totalis osszezavaras
az a "meleg"csalóka ám!
Az emberi kéznek,a 45-50 fok,már égetőnek tűnik,ennyi meg simán belefér egy fezszabályzó üzemi hőmérsékletének!
Esetenként (mondjuk álló motornál,nyári kánikulába)akár 70-80 fokos is lehet!
Mint már írtam, enyém 2005-ös. Feszszabályzó vmiért jelentősen felmelegszik - annyira, hogy nem tudom huzamosabb ideig rajta tartani az ujjaimat Engem idegesít ez a tény
Én is azt szoktam mondani:nem megvenni a sok,fent tartani!
Sajna a többség általában csak az árát nézik a járgánynak,no meg a benne levő(ami nem biztos hogy valós)kilométert,és bele se gondolnak hogy mibe "fáj"fenntartani!
Sziasztok
Kizárólag a saját véleményemet irom. Ha egy motor tettszik akkor azt megnézem! Ha újra fényezett az sem számit Majd a "próbakör" mindent elárul. Ha nem vagy biztos a dolgodba akkor vigyél magaddal szakit. Sok-sok motorral a hátam mögött én sem LÁTOK bele, de eddigi tapasztalat pozitív volt számomra. Csutka kormány-túra kormány? Csutka akkor az XX, túra akkor az FJR! Midn kettő volt mégis most xx-szem van. Pedig lassan 56éves vagyok és a hétvégi 300-400km jőhet. Persze ez ember függő. És azt is tudtam hogy a kormány lent van mikor megvettem és azt is tudtam, hogy nem napi 50km fogok menni vele. 3év 53000km sok vagy kevés nekem ennyi volt. Gumi, fék, kopik stb Milka meg írt mindent. Aki a költségeken már most rágódik NE vegyen motort se xx-szet se másikat mert nagyon sokba fog fájni. Ha nem mész vele akkor olcsó, de akkor meg minek a motor? Nézegetni! Remélem senkit NEM sértettem meg mert nem volt szándékomban. Ez csupán a saját véleményem.
Csak a 2002-előttieknél,utána már módosított rajta a Honda,nagyobb hűtőbordákat tett rá,meg áthelyezte a farokidomba a jobb oldalra a kopoltyú elé,így kap rendesen hűtést!
Le kell cserélni az újra,oszt ezer meg egy év az élettartama!
Az eszi a gumit,kijelentéssel vitatkoznék!
Csak annyira eszi,mint más motor is eszi!
Én simáén megyek angyalkával hátul 14-17 ezret,állandó két személlyel,nem ritkán 200-feletti tempó,és három doboz szarásig rakva "nehogy itthon maradjon valami" címszóval!
Ha más vas jobban teljesít gumi kopásilag,akkor az garázsban áll!
Mi is a Rick's szabalyzoit hasznaljuk. Neha a gyari honda olcsobb az utangyartottnal. Nezz utana. Ujabban a MOSFET-es szabalyzokat hasznaljuk mert egyaltalan nem melegednek viszont nem mindegyik tipushoz gyartjak jelenleg. Ennek is nezz utana.
Ha tiedhez nincs MOSFET de mindenkeppen azt szeretnel akkor a Yamaha Vstar 1100-hez kaphato mondjuk mas csatlakozoval de atkotni nem gond.
Lehet, hogy ismered Milka?!
Melyik kerület?
De te nem használod!
Bocsánat ha valakit, valakiket felbosszantottam nem akartam. Csak tudatlan vagyok a témában és tapasztalt emberektől szeretnék infókat szerezni!
Ezért kérek mindenkit, hogy az általam feltett és az általatok hülye kérdésnek minősített kérdésekre is adjatok választ nem baj ha szerintetek is sértő mert nem sértődök meg!
Tehát akkor valakivel még nem tudom kivel de megnézem a 2006-os kék szépséget!
Gumit mindenképpen veszek és más kopó kopott alkatrészeket is lefogok cserélni!
Egy valami, majd akkor alkoss véleményt a túrakormány átalakítással kapcsolatban ,ha már van tapasztalat ...
"Mondat valaki ,hogy motorozni olcsó?"
Ötletnek nem rossz!
Én még nem próbáltam!
Egyetértek!
Az emberi kéznek,a 45-50 fok,már égetőnek tűnik,ennyi meg simán belefér egy fezszabályzó üzemi hőmérsékletének!
Esetenként (mondjuk álló motornál,nyári kánikulába)akár 70-80 fokos is lehet!
Én is azt szoktam mondani:nem megvenni a sok,fent tartani!
Sajna a többség általában csak az árát nézik a járgánynak,no meg a benne levő(ami nem biztos hogy valós)kilométert,és bele se gondolnak hogy mibe "fáj"fenntartani!
Kizárólag a saját véleményemet irom. Ha egy motor tettszik akkor azt megnézem! Ha újra fényezett az sem számit Majd a "próbakör" mindent elárul. Ha nem vagy biztos a dolgodba akkor vigyél magaddal szakit. Sok-sok motorral a hátam mögött én sem LÁTOK bele, de eddigi tapasztalat pozitív volt számomra. Csutka kormány-túra kormány? Csutka akkor az XX, túra akkor az FJR! Midn kettő volt mégis most xx-szem van. Pedig lassan 56éves vagyok és a hétvégi 300-400km jőhet. Persze ez ember függő. És azt is tudtam hogy a kormány lent van mikor megvettem és azt is tudtam, hogy nem napi 50km fogok menni vele. 3év 53000km sok vagy kevés nekem ennyi volt. Gumi, fék, kopik stb Milka meg írt mindent. Aki a költségeken már most rágódik NE vegyen motort se xx-szet se másikat mert nagyon sokba fog fájni. Ha nem mész vele akkor olcsó, de akkor meg minek a motor? Nézegetni! Remélem senkit NEM sértettem meg mert nem volt szándékomban. Ez csupán a saját véleményem.
Le kell cserélni az újra,oszt ezer meg egy év az élettartama!
Csak annyira eszi,mint más motor is eszi!
Én simáén megyek angyalkával hátul 14-17 ezret,állandó két személlyel,nem ritkán 200-feletti tempó,és három doboz szarásig rakva "nehogy itthon maradjon valami" címszóval!
Ha más vas jobban teljesít gumi kopásilag,akkor az garázsban áll!
Ha tiedhez nincs MOSFET de mindenkeppen azt szeretnel akkor a Yamaha Vstar 1100-hez kaphato mondjuk mas csatlakozoval de atkotni nem gond.