Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De lehet hogy 1700 oldalt én se nyálaznék át
Meg azert megiscsak evről évre jönnek ki új dolgok lehet azóta feltalálták a kophatatlan fékbetétet....
Pontosan!
Átrágtuk,mint a gumi,olaj stb. témát!
Csak ugye ahhoz vissza kéne keresni,olvasgatni,így meg egyszerűbb!
brembo sa vagy az ebc HH-s betétei is kitűnőek
Szia! Ezt a fékbetét kérdést már párszor átrágtuk. Mindenkinek más a jó, ezért lehet abban valami, hogy mind jó, amit használunk. Az enyémban most Brenta sinter van, ami kicsit hamarabb kopik, viszont meglepően jól teljesít, olcsó és biztosan nem bántja a tárcsát. Ezen kívül a Nissin sintert használom, az viszont drága...
Nem a fékbetét márkájától függ,hogy kopik-e a tárcsa,hanem az anyagától! - szerintem.... :)

Valaki azt mondja,hogy a szinterestől kophat az organikustól biztos nem.
Szerintem a szinterestől sem.... :)
De persze ez csak azért lehetséges mert kék az XX-ed!
Ferodo és kopásnak nyoma sincs, pedig 72000km van a tárcsában.
Én ferodót használok már évek óta!
De jó a brembó is!
Vidd el a vasakat felbőröztetni..
2006-os xx be szeretnék fékbetétet cserélni,melyik márka mellett tegyem le a voksom?
Valami puhább érdekelne,hogy ne egye meg a tárcsát.
Túrázni használom,tehát nem kellenek versenybetétek!
Nos?
Koszonom szepen!
Egyszerű!
Hívd fel,és meg mondja!
Én már hat éve vettem!
Így néz ki motoron
Mar latom is. 71 euro+versand. Koszonom szepen.
Tetszik az az S es. Az enyem valami vegyszertol meg van maratva es azert cserelnem.
Nézelődj ebay-en, én németektől rendeltem anno.
Mi az ara kb? Sajnos azt irja,hogy csak telefonos megrendelesre.
Koszi.
Én nekem az MRA Állítható túra plekója van!
230-250-ig hibátlan,nem kell bebújni mögé!
Nem ismerem, de 8eFt-ért nincsenek csodák Én MRA-tól választottam az "S", Spoilerscheibe verziót - méretre kb. mint a gyári, a teteje meg kicsit felfelé ível.
http://www.motorplexibolt.hu/c...
Ismeri valaki ezt? Erdemes megvenni? Nem valami gagyi?
Értem!
oké!
Felhívtam,meg is rendeltem,csak mivel írtad,hogy érintkezős,feltettem róla egy képet.