Szia!
Nekem gyári LSL van, szettben vettem, ami azt jelenti, hogy évjárat szerint (2001) a drágábbikat ajlánlották, magasító, fém kuplung cső, fém fékcsövek és vettem hozzá való LSL kormányt is. Hozzáteszem, hogy elég lett volna csak a magasító is, mert ahogy Milka monda, elértek volna a régi vezetékek is. Ha jól emlékszem olyan 80-85 ezer volt postával és tokkal vonóval.
Adok én neked pokrócot te átok!
Ja igen kapoloklistára bevéstem neked 436436 pontocskát!
Egyébként mikor megyünk motort venni,no meg milyet?
A gyerek már rugdos le az XX-ről!
Az ár sok mindentől függ!
Például hogy melyik villa szettet veszed (LSL,stb).
No meg hogy szettet veszel,vagy csak magasítót!
Mennyire emeled ki,mert estenként kellhet hozzá új,bowden,meg csövek stb.stb.
De itt a fórumon nemrég valaki írta,foglalkozik LSL kormánymagasító gyártásával (persze nem eredeti)de gondolom ugyan olyan jó!Annyi lehet a gond,hogy mivel nem gyári a cucc,nincs benne sorszám,nem tudod beleíratni a forgalmiba az átalakítást!bár nekem gyári a cucc,de nem írattam bele!
Mindent egybe vetve,szerintem egy 50-es ből megvan,tokkal vonóval!
Ülésnél elsőre ugye a dizájn ami szembe tűnik.
Kényelembe meg egy napon nem lehet említeni a gyárival,főleg hátul!
Az itt is nagyon változó!
Csak átalakíttatod,vagy zselét is tetetsz bele,ha igen csak előre,vagy hátra is!
Nekem fullos,tehát átalakítás,plusz zselé elől-hátul 53-pénzbe fájt!
Ugyan ez a Tomonál 102-ezer lett volna!Ott még a himzésért is külön fizetni kellett volna!
Sisakból zárt (esetleg felnyíló állrésszel, de ezt úgyis majd eldöntöd!); Ruhát meg meglátod majd, de ha komoly cordurát használtál eddig is (ahogy én is a robogóra, bár egy éve nem mentem már vele), akkor az jó lesz a madárkára is.
Szerintem elöszőr próbáld ki a gyárit és ha tényleg mész annyit hogy kell másik kormány akkor hajrá.
Sajnos én nem megyek sokat egyszerre így nekem tökéletes, bár szerintem ez méretfüggő is ki milyen magas.
Amúgy kipróbálnám én is ezt a túrakormány feelinget.
Majd befűzök itt valakit akinek van és megkérem cseréljünk pár km erejéig
Most, hogy így láttam tényleg nem rossza túrakormány!
Mibe fáj?
Ja az ülés is tetszik mennyivel másabb mint a gyári vagy is mi a különbség?
Persze ennél is érdekelne az ár!
Lehet nem indulhatsz vele szépségversenyen,bár szerintem a kulturáltan van megcsinálva nem gáz!
Viszont cserébe simán egy ezrest lenyomhatsz vele egy nap,úgy hogy nem fáj a derekad,meg a csuklód!
Bár ilyen etapokra még jól jön egy zselésre átalakított ülés is!
Bogyónak én ,illetve együtt csináltuk..
az biztos,hogy Hornet kormánynál és MRA plexinél mindenből jó a gyári cucc.
Csak át kell fűzni a gáz bovdent
Nekem gyári LSL van, szettben vettem, ami azt jelenti, hogy évjárat szerint (2001) a drágábbikat ajlánlották, magasító, fém kuplung cső, fém fékcsövek és vettem hozzá való LSL kormányt is. Hozzáteszem, hogy elég lett volna csak a magasító is, mert ahogy Milka monda, elértek volna a régi vezetékek is. Ha jól emlékszem olyan 80-85 ezer volt postával és tokkal vonóval.
Üdv:
Imi
befogót tudunk intézni Bogyón keresztül
40 körül megáll az átalakítás
Ja igen kapoloklistára bevéstem neked 436436 pontocskát!
Egyébként mikor megyünk motort venni,no meg milyet?
A gyerek már rugdos le az XX-ről!
Például hogy melyik villa szettet veszed (LSL,stb).
No meg hogy szettet veszel,vagy csak magasítót!
Mennyire emeled ki,mert estenként kellhet hozzá új,bowden,meg csövek stb.stb.
De itt a fórumon nemrég valaki írta,foglalkozik LSL kormánymagasító gyártásával (persze nem eredeti)de gondolom ugyan olyan jó!Annyi lehet a gond,hogy mivel nem gyári a cucc,nincs benne sorszám,nem tudod beleíratni a forgalmiba az átalakítást!bár nekem gyári a cucc,de nem írattam bele!
Mindent egybe vetve,szerintem egy 50-es ből megvan,tokkal vonóval!
Ülésnél elsőre ugye a dizájn ami szembe tűnik.
Kényelembe meg egy napon nem lehet említeni a gyárival,főleg hátul!
Az itt is nagyon változó!
Csak átalakíttatod,vagy zselét is tetetsz bele,ha igen csak előre,vagy hátra is!
Nekem fullos,tehát átalakítás,plusz zselé elől-hátul 53-pénzbe fájt!
Ugyan ez a Tomonál 102-ezer lett volna!Ott még a himzésért is külön fizetni kellett volna!
Hamar felnőnek elhiheted!
Sisakból zárt (esetleg felnyíló állrésszel, de ezt úgyis majd eldöntöd!); Ruhát meg meglátod majd, de ha komoly cordurát használtál eddig is (ahogy én is a robogóra, bár egy éve nem mentem már vele), akkor az jó lesz a madárkára is.
Természetesen ki fogom próbálni milyen a gyári de valószínűleg túra lesz belőle!
Sajnos én nem megyek sokat egyszerre így nekem tökéletes, bár szerintem ez méretfüggő is ki milyen magas.
Amúgy kipróbálnám én is ezt a túrakormány feelinget.
Majd befűzök itt valakit akinek van és megkérem cseréljünk pár km erejéig
Mibe fáj?
Ja az ülés is tetszik mennyivel másabb mint a gyári vagy is mi a különbség?
Persze ennél is érdekelne az ár!
A mocc még januárban elment, azóta semmi de most vettem juródzsekpotot! Lesz dőzsi!
MI van veletek?
Viszont cserébe simán egy ezrest lenyomhatsz vele egy nap,úgy hogy nem fáj a derekad,meg a csuklód!
Bár ilyen etapokra még jól jön egy zselésre átalakított ülés is!
Tisztáztuk!
itt a fórumon legkevesebb négyünknek túrakormánya van
Majd megtudod milyen a csutkakormány,főleg utassal
Ha mondjuk szeretnék mondjuk telefontartót akkor arra lehetne rakni?
az Xx-hez minden jól áll