Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szerettem volna sértő lenni !
Ezért elnézést kérek!
Kicsit sarkosnak mondanám magam!
Bocsi
2006-os teli kék Xx nincs...

Anno én is rögtön cbr 1000f -et vettem majd ezt azt köztük busa is volt...

kisebb nem volt sosem és nem is bánom. Minden fejben dől el .

Az Xx-el nem nyúlsz mellé . Semmi kimagaslót nem tud, de mindenben egy jól eltalált szerethető örök darab. Csak egy túrakormány kell rá
Pedig az első soraid elég "nyersre"sikeredtek!
A Limited jelölés amennyire én tudom, pont a matt fekete fényezésre utal.
Nem sokat készítettek belőle!
Isten ments, hogy ilyet feltételezzek rólad amiket írtál magadról!
Én mindent segítségnek fogok fel még a kritikákat is!
Azt viszont nem tudom mitől Limited Edition a 2004-es! Illetve annyit tudok ,hogy matt fekete színben adták ki! Ha minden igaz!
Ezen kívül van-e valami ami megkülönbözteti a többitől!?
Senki se vetett itt meg,én is csak arra kérdeztem rám,ami számomra nem volt egyértelmű,vagy következetes!
Az hogy mennyire vagyok penge,rutinos,az meg egy dolog!Mindenkinél van jobb,okosabb,szebb,stb. ahogy nálam is!
Egyébként köztudottan egy bunkó,arrogáns,másoknak nem segítő,stb. emberke vagyok!
Ez van!
Kedves Milka! A fórumot olvasgatva te vagy itt az egyik legnagyobb penge a motoros témában sok a rutinod bla bla bla....!
Azért biztatást vártam nem le beszélést!
De ettől függetlenül meg fogom venni mert mint írtam nekem mint tűzoltónak nincsen pénze a "lépcsőkre" és gondolom minél nagyobb blokk annál megbízhatóbb és annál több tartalék marad benne bárhol járjak is vele! A fő ok pedig mint írtam is azért kell mert ez volt az álmom!
A ruhát meg csak azért kérdeztem mert mivel nem volt ilyen motorom "ilyen nagy" ezért nem tudom milyen ruhában nem néznek hülyének a többi motorosok! Codurám van mert robogózni abban robogóztam! Szerintem ha robogóra púpos bőrben ültem volna rá akkor furán néztek volna rám! Na ezért kérdeztem amit kérdeztem! Azt azért sejtettem, hogy meg fogtok vetni amiért egyből ilyen gépre ülök.
Persze azt is írtam, hogy egy Szimóra ülve is lehetnék idióta és meghalhatnék de szerintem egy 400-as vagy 1100-ast is lehet ugyan úgy normálisan vezetni ahogy kell! Súly különbséget és a méreteket pedig meg kell szokni még akkor is ha betartanám a "lépcsőket" is!
De hát én csak itt most okoskodok mint egy kezdő és ezt azért nézzétek el és tanítsatok abban amiben nem volt igazam!
Köszi!

Mondjuk ez igaz!
Mert ez egy nagyon jó motor
Már ne is haragudj,de akkor minek ekkora vas!
Egy sima sor négyes 400/600 is elcsoszog 200-kilót!

No meg nehézkesebb is ki-be mászni bele!
No meg nyári kánikulában is kényelmetlenebb,a felsőt levetve hordani!
Míg egy dzsekit leveszel,oszt jó napot!
"Új vagyok itt és tervben van egy 2004 (limited edition)vagy egy 2006-os (kék) XX persze még idén valószínűleg novemberben!
Segítséget szeretnék kérni olyanban, hogy milyen ruhát vegyek hozzá!"
Ezt nem igazán értem!
Mi köze a motor típusának,a ruha választáshoz?
Egyébként nekem Sokszos bőr van,már hat éve,teszi a dolgát!Ha kezeled rendesen nincs vele gond!
Szerintem már minden valamire való szervizben!
Mert a sor négy,az mégis csak sor négy!
Nem?
Lehet a Honda teszteli a 2016-os blokkot?
https://www.facebook.com/video...
Köszönöm a választ! Semmiféle májerkedést nem szeretnék csak gurulgatni nem valószínű a több napos túra csak a napossak! Ezért maradnék akkor a kétrészes bőrnél!
200 fölött sem mászkálgatnék sűrűn mert nem szeretnék csekkeket pluszban fizetgetni az otthoniakon kívül!
Meg a gyerekek is haza várnának!
Olyat vegyél amilyen tetszik... Mind jó..

Talán az egyrészes bőrruha túlzás ..
németh istván gyál
Szia

A ruhát szerintem úgy válaszd, hogy mire is akarod használni. Túrára, akár több naposra akkor a választás kordura, ha csak pár óra csapatásra akkor jobban mutat a bőr. Hát egy részest nem ajánlanám mert nem egy igazi pályagép akkor meg praktikusabb a kétrészes bőr.
Sisak ugyan ez. Nekem van mind a kettő felnyitható és zárt is, de részemről zárt párti lettem. Könnyebb és jobban tart a fejemen így 200 fölött kevesebb a rezonancia.
Ami viszont sokkal fontosabb olyat vegyél amivel TE vagy elégedett, minden más csak műmájerkedés....
Helló Mindenki!
Új vagyok itt és tervben van egy 2004 (limited edition)vagy egy 2006-os (kék) XX persze még idén valószínűleg novemberben!
Segítséget szeretnék kérni olyanban, hogy milyen ruhát vegyek hozzá!
Egyrészes bőr vagy kétrészes bőr vagy codura (ami már megvan)?
Milyen sisakot zárt vagy felnyitható állút?
Nagy valószínűséggel most meg fogtok vetni de ez lesz az első nagy motorom! Nem szeretnék "lépcsőzgetni" mert annyira nem vet fel a pénz, hogy mindig nagyobbat és újabbat vegyek! Van nekem egy 250-es Leonárdom de azzal nem vesznek komolyan és azt szokták mondani a "motorosok", hogy az nem motor csak robogó! Na nem ezért venném meg az XX-et hanem mert ez volt az álom motorom! (Igazából az NR 750 de mint tudjuk az a kettő amit gyártottak az az is marad!) Szóval én úgy vagyok ezzel , hogy aki akar vagy nem akar az egy Simsonnal is meg tud halni!
Agyilag "talán" elég érett vagyok ahhoz, hogy "ésszel" motorozzak hisz van két gyermekem és 36 éves is elmúltam már! Szóval Légyszi segítsetek a ruha illetve a sisak kiválasztásában!
Köszönettel: Zozzy
Tisztelt fórumos társak!

Hol foglalkoznak az országban injektor szinkronizálással?
Segítségeteket elôre is köszönöm!
Sziasztok,

Eladóvá vált használt GIVI túraplexim. 11eFt postával.
akkor egy fránya csatlakozó lehet kimaradt
Ezt megnéztük, sajnos nem ez a nyűgje.
Blokkot cseréltünk, összeraktunk mindent, gyújtás van, önindító teker.
Csak a szivattyú nem csinál semmit, meg szikra sincs. A HISS szarakodik...
hali

ha a vészleállítónál van leállítva, akkor nem ég a HISS lámpa gyujtásnál,nem megy a pumpa és ugye nem is önindítózik...

Én ott keresném elöszőr, nincs -e kontakt hiba...

üdv