Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor vissza kell fognom a csuklómat biztos :) (vagy otthon hagyom asszonyt és a +két dobozt...)

Amúgy a GT már két komponensű ;) sőt az angyal mintát is lehagyták róla...
Nekem 10.300-km van az ST-ben,és most mértem 2.83 a mélysége!
Úgy tudom az anyaga ugyan az mind kettőnek,csak a GT-nek erősített az oldala!
Nincs mit, majd jövőre megtudom mondani, hogy jobb-e a GT mint ST :)
ST nálam 8 ezret ment el eddig és még 2mm maradt a 7ből. Állítólag a GT többet bír majd.
Keresem!Köszönöm!
Köszönöm,de az sok!
Meg nekem elég az ST is!
Zöldi a Bandit topicban....
Pont tegnap rendeltem a revolutionmotor-tól az Angel GT-nek párja 238 euró. Ha jól emlékszem 133 a hátsó.
Sziasztok!
Hátsó gumit keresnék 180/55/17-es méretben!
Csak új érdekel!
Ami érdekelne Michelin pilot road 3,illetve Pirelli angel!
Ha van valakinek eladó,vagy tud forrást azt megköszönném!
Honda X11 blokk,injektor sor,benzinpumpa,légszűrőház..stb eladóak bontva! érd.:30/ 220 1196
Aúú. Hát igen, a motorozás nem jó befektetés. Ha évente cseréli valaki az meg végképp tényleg k. sokba kerül.... Köszönöm a válaszokat Atix és Milka!
KB.
Szerintem 8-kilónál többre ne számíts,de még ez is necces!
5-6 kiló...
Köszi Milka! Az ominózus videón -amit feltettem - a kék XX-ről lenne szó. 98-as, magyarországi, 99, szeptemberi első forg. helyezéssel. Műszakilag minden rendben van rajta, Pirelli Angel ST gumikban 4e km, vadiúj zselés akku, minden folyadék és szűrők frissek (fék 5.1, olaj 5100 Motul). Hajtáslánc és fékek félidőn belül. Első teleszkópok teljesen felújítva (nem sajnáltam rá a pénzt). Km: 55e. Vizsga még egy év. Csúsztak vele, látszik a jobb oldalán, ezt leszámítva szép fényezés.
Ez azért elég tág kérdés nem gondolod?
Először is,milyen extrákkal rendelkezik a bizonyos jármű (xenon,nyitott dob,plexi,fűtés,és még sorolhatnám)?Aztán itt van még az állapot,volt sérülve?Ha volt milyen minőségbe lett helyre állítva?Tulajok száma?És végül de nem utolsó sorban az örök dilemma a benne lévő elrettentő kilométer!Nos a fent írtak a teljesség igénye nélkül íródtak!Egy igazán komoly vevő,sokkal több dologra kíváncsi!Legalábbis én az lennék!
Nincs rá kereslet, nem divat most a túrasport kategória, más a trend!
A másik, hogy vagy 1 millióig keresnek motort vagy jóval fölötte! Ez nem a motor hibája, ilyen a piac!
Reggel indulok a Balatonra 8-kor, vezetés közben nem igazán, úgy tíz felé már jó! De lehet én csörgetlek, mert dolgozom!
Srácok! Szeretném kikérni a véleményeteket. Úgy látom, hogy nem annyira kapós a kedvelt motorunk. Felnéztem a hirdetős oldalakra, és még most is látom azokat az xx-eket, amik tavaly is hirdetve voltak. Főleg az újabbakat, és árban a millió felettiket. Szerintetek mi a reális értéke a motoromnak és mekkora az az összeg, amiért érdemes lenne eladni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Maradoljál már!
Semmi gond!
Más!
Kéne beszélnünk,mikor hívhatlak mondjuk holnap?
15.-i indulás miatt!
Mehetnénk együtt Pestről ha gondolod!
Nekem nem volt ilyen tapasztalatom. Sajnálom!
Nem tudom melyik Repsol volt benne. Az előző tulaj csak annyit mondott hogy azt használta. Sokkal csendesebb az egész motor... a váltó meg egy álom lett. :)
Én ma Motul-7100 10w-40-et raktam bele mivel a Homasitába most le van értékelve 3490FT/liter.
3600-km van(volt)most az olajban,és olyan hangos lett,mint egy kawa.Nem olyan surrogós mint amilyen volt!Váltó nehezebben járt,többször sikerült lukat váltanom(évek óta nem sikerült ilyet tennem),egyesbe mikor betettem majd körbe fordult a kerék,hatalmasat csattanva mint a Schopperek,és még sorolhatnám az apróbb észrevételeket!Szóval úgy ahogy van nem jött be!Inkább nem minősítem szavakkal!Egyébként Vitya ugyan erre panaszkodott,de ő már régebben lecserélte!