Szerintem NEM! Az FJR nyomatékosabb mint az xx(sajnos). A végsebeségben az xx a nyerő. Fogyasztásban már nem. De ha valaki a fogyasztást nézi ne vegyen motort. Sokba kerül ez nekünk, dehát a "szerelmet" meg kell fízetni.
Yamahánál volt pont ugyan ez a jelenség!Kitámasztott a főfékhenger,és nem tudott vissza folyni a tartályba a fékfolyadék!
Gondolom itt is ilyesmi lehet a szitu!Ha nem is támaszt ki a főfékhenger,de valamiért nem tud vissza menni a megtágult folyadék a tartályba!Még lehet egy hiba,a fékcső belülről mállik,(ez egy IFA-n történt anno)és ez a kis darab is gátolhatja a fékfolyadék visszajutását a tartályba!
Akkor fussunk neki mégegyszer! :)
Szóval 2001-es xx-be kellene állórész!
Ezt szeretnénk eBay-röl rendelni bele újat,de azt írja az eladó,hogy mérjük meg a rosszat! Azt meg nem tudjuk,mert el lett küldve egy embernek,hogy nézze meg! Az újnak meg a méreteit leírtam.
Viszont most nekem kellene egy kis segítség! Hátha van ötlet. Adott egy gyári fékrendszerű fixix.
Hőmérséklet függő, de elindulástól számitott 1-3 kmen belül befog az első fék. Tárcsák, betétek vadonat uj gyáriak. Fékfolyadék mennyisége elegendő. Munkahengerek jók. Fékerő elosztó baszás csinálhat ilyet? Már nincs ötletem. Járt már igy valaki? Ha visszahűl megint jó az első pár fékezésig.
Probáltam segiteni, de nem válaszoltál érthetően. Milyen évjáratú, milyen tipusú motor állórészét szeretnétek belerakni a 2001-es xx-be? A segédváz fölmegy! Évjáratonként változik a fesszab felfogatása rajta. De csereszabatos.
Csaó
Ha túrázni szeretnél és a kanyrokat is kedveled, és akkor még nem beszéltem a kényelemről FJR kíváló választás. Volt részem kb 10000km- menni vele. Én csak jót tudok mondani róla. Egy baleset vetett véget az FJR-től. Igaz, hogy én xx párti vagyok, de volt szerencsém több tipust is ki próbálni.
Nektek mennyi az üzemi hőfok?Nekem 82,mennyire jó ez?Viszont városban igen hamar felmegy 103-ra,ahol igen sűrűn bekapcsol a hűtőventilátor.Termosztát hány fokon nyít?
Köszi a segítséget!
Neked bár mit!Még hetet,nyolcat is!
De itt a pinyóba van MAN-váltó szerény 16-sebességgel!
Érdekel?
Nem hiányzik az FJR-ből a hatodik? Nem a fogyasztás miatt kérdezem.
nem szorulnak meg a féknyereg-nyergek csuszkái?
Gondolom itt is ilyesmi lehet a szitu!Ha nem is támaszt ki a főfékhenger,de valamiért nem tud vissza menni a megtágult folyadék a tartályba!Még lehet egy hiba,a fékcső belülről mállik,(ez egy IFA-n történt anno)és ez a kis darab is gátolhatja a fékfolyadék visszajutását a tartályba!
Civilben XX-e van, úgy gondolom van összehasonlítási alapja.
http://www.ebay.co.uk/itm/hond...
Link link
Lehet, hogy jobban be tudjátok azonosítani, hogy mi az, ami kell.
Akkor fussunk neki mégegyszer! :)
Szóval 2001-es xx-be kellene állórész!
Ezt szeretnénk eBay-röl rendelni bele újat,de azt írja az eladó,hogy mérjük meg a rosszat! Azt meg nem tudjuk,mert el lett küldve egy embernek,hogy nézze meg! Az újnak meg a méreteit leírtam.
Hőmérséklet függő, de elindulástól számitott 1-3 kmen belül befog az első fék. Tárcsák, betétek vadonat uj gyáriak. Fékfolyadék mennyisége elegendő. Munkahengerek jók. Fékerő elosztó baszás csinálhat ilyet? Már nincs ötletem. Járt már igy valaki? Ha visszahűl megint jó az első pár fékezésig.
Ha túrázni szeretnél és a kanyrokat is kedveled, és akkor még nem beszéltem a kényelemről FJR kíváló választás. Volt részem kb 10000km- menni vele. Én csak jót tudok mondani róla. Egy baleset vetett véget az FJR-től. Igaz, hogy én xx párti vagyok, de volt szerencsém több tipust is ki próbálni.
Vegyél csak FJR-t olyannal még úgy se moccoltam!
BMW-ék meg szervizigényesek,no meg drágák is!
De ha a keresőbe beütöd,mindenre kapsz választ,mert minden nyáron kivesézzük a témát!
Gyenge a futóműve....
BMW K1200gt?
Csak keresgélek.
Köszi a segítséget!
Nem egyet bontott már szét!
De hagyjuk...
Más!
XX-hez segédváz? - Úgy tudom az nem évjárat függő!
Nem biztos de lehet hogy nem szereti a Kingstont!
http://gopro.com/support/artic...