Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Repsol-ból mi volt benne?
Mivel jobb ?
Komolyan érdekel!
Én most raktam bele Motul 5100-et. Azóta megjártam Lengyelországot és csak jót tudok róla mondani. Előtte Repsol volt benne, de nem lehet összehasonlítani....
Mi a tapasztalatod? Miben rosszabb, mint a többi olaj?
Atix83! Köszi a féknyerget , és jót dumáltunk. Üdv.
No szűkült a kőr,olaj ügyben!
90%-ban a Motul termékeit javasolták,még az is aki ELF-et forgalmaz!
Úgy hogy az ELF és a Motul között fogok választani!
Bár nagyon hajlok a Motulra!
Hagytam magam rábeszélni hogy milyen jó!
De így közel háromezer kilométer után,nem igazán tetszik a dolog!
De ez most már lényegtelen is,mivel lecserélem!
Régen Motul 5100-est használtam,de a Repsolt is mondják!Ja meg az ELF-et!Egyszerűen nem tudok dönteni!
Akkor félreértettél
Mivel érdemelte ki a Blackbird, hogy így büntetted? Vagy csak nem volt kéznél jobb nafta?
Nem szívesen írom le,de Cepsa!
De a te kérdésed nem konkrétan a motorolajra vonatkozott,inkább a motorra!Legalábbis én úgy értelmeztem!
Te írtad: "belefutottam egy XX-nek nem kedvező motorolajba". Milyen márkájú az a motorolaj?
Köszönöm!
Hogy érted melyik XX-nek?
Tavaly ősszel Castrol Actevo-t öntöttem bele (mert állítólag korábban is az volt benne). Nem fogom megvárni a 10-12 ezres, gyárilag előírt távot, hamarosan (kb. 6eKm-nél) le fogom cserélni Motul 5100-ra. Reményeim szerint olajcsere után a váltó is finomabban fog járni. Mondjuk nem eszi egyébként a Castrolt, aminek örülök Én itt veszem majd - náluk szoktam motorolajat vásárolni mostanában.

Pontosan melyik a "XX-nek nem kedvező motorolaj"?
Kérdés!
Sajna belefutottam egy XX-nek nem kedvező motorolajba,és most 3000-km után ledobnám belőle!
amit nézegettem Motul-5100-ezt már régebben használtam,de azt hallom mostanában hamisítják,ha lehet egyáltalán csinálni!A másik az ELF-10w-40 lenne!
Tehát a kérdés a következő,ismeri,használta már valaki,mostanság a két motorolaj közül a vasba?
Mi a tapasztalat,vélemény?
Köszönöm a segítséget!
Nem értem, hogy került 50km alatt ~4L benzin az olajba?
Gondolom nem folyt le az összes elégetlen benzin a forgattyúsházba, hanem egy jó része távozott a kipufogón keresztül.
Ezek szerint minimum 16L volt az átlagfogyasztásod 100km-en?
De akkor haza sem értél volna egy tank benzinnel, ha csak nem teletankkal indultál?!
Bár két működő hengernél a négyből, indokoltá teszi az extra magas fogyasztást, de hogy az mind az olajban kössön ki...!
Remélem, hogy megúszta a vas épp bőrrel és szárnyaltok tovább!
Lehet,de én inkább az elejével nem vagyok kibékülve,illetve nem voltam,míg hozzá nem nyúltunk!
Van rá esélye!
Azért az XX hátsó gátlója biztosan kinyirna a pancsin vagy a H ringen komoly tempónál. Szerintem E ringen élvezhető.
Ne legyen igazam, de 3-4 ezret elmész oszt kukaaaaaa
Pontosan!
De az XX-ha már pályára viszed,inkább a Hungaroringet,vagy Pannonia ringet,szereti!Ott elfér! De valljuk be őszintén nem pályázásra találták ki!Hogy őszinte legyek mindenhova jó egy picit,és mégse jó igazán sehova!Kombinált fogó effektus!
Köszi az észrevételeket! Imádom ezt a Feketerigót, de tényleg másban kell majd gondolkodnom, ha többet szeretnék pályázni...
Euroringen már élvezhetőbb, mint Kakucson. Valóban nem erre találták ki. Stelvio hágóra se XX-el mennék a hajtűben kanyarogni, van erre más gép is!
Dőreség volt lábon haza vinni a vasat!
Elméletileg nem lehet gond!
Bár biztos nem örült neki a belseje!
Én gyorsan olajat cserélnék,oszt egy-két ezer kilométer múlva megint!
Utána csak a jó szerencsébe kell bíznod!
Video szerkesztésénél azért a zenei aláfestéstéstől inkább eltekintettem volna - ez esetben a motorhangok szerintem bőven elegendőek
Múlt héten kint voltunk a Kakucsringen és ökörködtünk egyet 20 perces az összevágott Vidi. Jól viselkedett az XX, de nem oda való. Ha valakit érdekel (én az XX-el 9:00-től tolom ) itt a yutúb link hozzá: http://youtu.be/jKYbXRdf86o
O.K., hamarosan küldöm