Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon egyszeru: elol plusz hatul 20+20 watt azaz 40 watt osztva a feszultseggel azaz 14V egyenlo 2.85 A. Innen 14V osztva 2.85 A az 4.91 ohm. Innen az eredeti villogas kb 5 ohm-nal lesz azonos. A LED index teljesitmenye nem szamottevo azaz ne is vegyuk figyelembe. Namarmost 5 ohm-nal legalabb 20W-os lenne a jo ellenallas de azok nagyok es dragak. En 10 ohmosokat hasznalok 10 wattos nagysagban. Villogas kicsit gyorsabb de meg elfogathato.
Köszi!
Csak azt nem értem, hogy az egyik oldalon a 7,5 ohm-ost ajánlanak a 19,2 W-hoz, 8,2 ohm-ost a 17,6W-hoz, és 10 ohm-ost a 14,4W-hoz, de mindegyiknél ott van az, hogy eredeti 21W indexet átalakítja megfelelő számú villogássá.
Egyébként az enyém 2W-os, akkor vajon most melyiket válasszam?

Mert álítólag, ha túl nagy ohmszámút teszek be akkor túl lassan fog villogni és, ha túl kicsit akkor még mindíg gyors lesz.
Hát?!?!?!?!
Ezek szerint nem egyről beszélünk. Én arról beszélek amin keresztül mennek a betét rögzítő tüskék.
Általában a gumi hengeren belül egy teflonos henger szokot lenni.
Én erről beszélek. Ezt nem árt kitisztítani és újra kenni.
Szerintem. Én így láttam és tapasztaltam is.
Az lehetséges, hogy az XX-en ilyen nincsen, de szerintem itt azért kell kenni.
Ahhoz tudni kéne mennyit vesz fel a led!
De lehet kapni eleve olyat amibe van!
Szerintem olyan 20-wattnak megfelelő ellenállással nem rúghatsz szögbe!
Sziasztok!

Valaki tud abban segíteni, hogy ledes indexhez milyen ellenállást kell betenni, hogy ne villogjon túl gyorsan?
A paraméterei a mellékelt képen.

Köszi!
Akkor elméletileg ott minden rendben!
Elméletileg!
Én (mi) nem az úszóféknyereg ,általad "csúszkának"nevezett részéről beszélünk!
nekem gyárilag is volt csak már nyomokban....
a csuszkán gumitömítés van mint tudod..
sztem meg igen
Igen lecseréltem,de a sötétebb régi fékolajon kívül semmi hordalék nem jött ki rajt.A sima légtelenítést megoldottam problémamentesen,de a féknyergek szétszerelése után nem kevés levegőt kell eltávolítani a rendszerből,ezért tettem fel a kérdést ez ügyben.Köszönöm a hozzászólásod,válaszod alapján nem szedem szét.
Nem vagyok szaki, de biztos vagyok benne hogy gyárilag is van rajta anyag. Meg egyébként is tipushiba ez az xx-nél..
Az a helyzet, szerintem, hogy amikor a gyár összerakja akkor is van rajta valamilyen réteg.
Az, hogy az ember nem szedi szét és nem járatja meg rendesen ( amit csak úgy lehet alaposan és hogy müködjön is ) az csak kenőanyaggal
lehetséges. 1, letisztít valamivel 2, be ken valamivel 3, összerak valamivel.
Akkor gyárilag miért nem kenik semmivel?
Talán azért,mert akkor a fékbetétről lekopó,útközben felverődő por,kosz,stb nem ragad bele?
Bár nem tudom,csak találgatok!
Jól mondod mester.
Várom azt a napot, mikor Pirike szarvai magasabban lesznek.
Már minden készen áll. Csak a fékfolyadékot kell megvenni.
Sziasztok!
A féknyereg zsírzása abszolút nem haszontalan.
A kocsinál is szokták csinálni.
Nem!
Semmivel se kenem!
Nem kell!
Miért? Olajozod?
Thanks!
Féknyerget zsírozni?
Az XX-et,mint a duál fékes rokonait elég gáz légteleníteni,ha teljesen kiengeded a fékolajat rendszerből!Egyébként nem a féknyereg belseje szokott koszolódni,hanem a dugattyúk,kint lévő része!Annak megtisztításához,meg kár,sőt dőreség egy már bekopott fékhengert szétborítani!Több nyűgöd lehet vele utána,mint hasznod!
Szétszedés nélkül is simán megpucolhatod!
Lehetséges ilyen,de az nem múlik el,attól,hogy egyszer kiengeded a nyomást a rendszerből!
Meg azt írod,most cseréltél fékolajat!
Akkor csak láttad volna,ha gumiszemét,törmelék van benne!?
Szokásos 21-watt!
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani milyen wattszámú izzó van a hátsó indexekben?

Köszi!
Igen,azt megnéztem,nem szorulnak.A furcsa az egészben,hogy azóta egyszer sem csinálta a befogást.
Féknyergek a csuszkán könnyen járnak?
az enyém 2007 es de azon száraz volt,igaz nem szorult. Bernernek van csuszkára spec zsírja ,én azt használtam...
Azt már előtte megcsináltam de azért köszönöm.