Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi történhetett?
XX-blokkot bárhol kapsz,mert szinte elnyűhetetlen!
Bár te erre rácáfoltál!
Keresheted Atix83-at is!
Van egy patent motor ami érdekes lehet Neked.
Számom, email az adatlapomon!
Ezt meg hogy?
Atix biztos tud segíteni!
Jól sikerült az idei első nagy túra...
Szóval keresek kopmlett blokkot 2000-es XX-be.
Kössz a segítséget.
Akkor megdöglenénk az unalomtól!
Ha tényleg minden ennyire egyszerűen menne.
Örülök hogy sikerült ezt így lerendezni.
Akkor befejezem rendesen a mondatot: Bárcsak ilyen egyszerű lenne az ÉLET többi része is!
Igen ez így van! Neked más nem jött össze!
Nekem van sok kék színű bankóm,azt nem cserélnéd el velem ugyan annyi barna színű bankóra?
Valóban ki lehet hozni a 40 ezres futást egy láncszettel. Ez is a csuklón múlik, mint a fogyasztás, na meg gondozni is kell.
Nekem össze szokott jönni!
Persze nem egykerekezek és a többi....
Egyik kedves topictárs vette a kék motorjához őket. Nekem meg volt a fekete motoromhoz kék doboz. És aztán beindult a vezérhangyám... Levelezés, telefonok, csere. Bárcsak ilyen egyszerű lenne az többi része is!
Honnan sikerült nyúlni?

És így lesznek színhelyesek a dobozok a motorokkal!
KÖSZÖNÖM!
Ja igen,tényleg elmegyek ennyi kilométert egy láncszettel,de nagyon vigyázok rá!Rendszeresen kitisztítom,kezelem!De van aki még rajtam is túl tesz ebben,igaz ő csak egyedül megy,szemben velem aki 99%-ban két személlyel járok!
Valószínű pár láncszem jobban megnyúlt a láncban,mint a többi!
Úgy is szokták mondani"szakaszos nyúlás".
Szar ügy,mert tönkre teheti az első lánckerék tengelyét,csapágyát!
8-10. De nem vagyok az a lánckényeztetős tipus.
Olyan nincs hogy csak a nittelőszem nyulik. Igaza van Hercinek.
Csere az egész. Lánc ügyben tudok segiteni ha gondolod....
70/6321-829
Természetesen nekem is volt ilyen problémám, azért vauzok. Nálam pl a láncfesz beállításnál olyan volt hogy adott szakaszon a tuti 3 cm, pörgettem egy negyedet a keréken és úgy feszült már mint állat! Ilyenkor kuka minden! Nekem 20 se volt benne. Állítólag az erős kigyorsításoktól is előjöhet ez a práblem, nálam valszeg ettől lehetett!
Szia!
Szerintem cserélj mindent. Lánc + kerekek. A szakaszosan nyúlt lánc úgyis rövid időn belül megeszi a fogaskerekeket, rosszabb esetben szakad a lánc is. Biztos nem a patentszem nyúlt hanem egy része a láncnak és ahhoz nem is feltétlen adott km kell, sok mindentől lehet. Szerintem!
Kérdés!?!?
Pünkösdi túránkon erős kattogás kezdődött a blokk felől, első lánckeréknél éreztem, nem volt vicces, Maribornál azt hittem a tengely csapágya ment szét, na de nem is az én képzelgéseim a lényeg , hanem megnéztük, és az alsó láncvezető műanyag a villahíd alján félig volt csak fent , a blokk felöli részét nem tartotta semmi, levágtuk , vissza , próba.....ugyanaz, ,leginkább terhelésváltáskor volt érezhteő (hozzá teszem 3 nagy kuffer + anya kis kuffer is hátul, na meg én is, úgyhogy max terhelésnél jártunk), újra átvizsgálás, ....kiderült , hogy a lánc összeszerelésénél ("patentszem") meg van nyúlva és nem egy bele teljesen a fogak közé, nem volt más megoldás, lazítottunk a láncon, mint valami régi cséplőgép, így minimálisra csökkent a kattogás! Végigmentünk a Triglavon, kötelező hágókat megjártuk, Bled,Bohinj,Bovec...stb. Kibírta! Ilyenkor új láncszett, vagy lehet kapni külön szemet is?A láncnak látható baja nincs , lánckerekek is még jók , nem nagyon van kopás, csere óta mentem 20ezret! Ötletek,tapasztalatok,vélemények,lehetőségek? (Olvastam Milkának 35-40körül elmegy egy lánc, ,atix83 ezzel szemben 20-nál nem tudott kihozni belőle)
Köszi