Valóban ki lehet hozni a 40 ezres futást egy láncszettel. Ez is a csuklón múlik, mint a fogyasztás, na meg gondozni is kell.
Nekem össze szokott jönni!
Persze nem egykerekezek és a többi....
Egyik kedves topictárs vette a kék motorjához őket. Nekem meg volt a fekete motoromhoz kék doboz. És aztán beindult a vezérhangyám... Levelezés, telefonok, csere. Bárcsak ilyen egyszerű lenne az többi része is!
Ja igen,tényleg elmegyek ennyi kilométert egy láncszettel,de nagyon vigyázok rá!Rendszeresen kitisztítom,kezelem!De van aki még rajtam is túl tesz ebben,igaz ő csak egyedül megy,szemben velem aki 99%-ban két személlyel járok!
Valószínű pár láncszem jobban megnyúlt a láncban,mint a többi!
Úgy is szokták mondani"szakaszos nyúlás".
Szar ügy,mert tönkre teheti az első lánckerék tengelyét,csapágyát!
8-10. De nem vagyok az a lánckényeztetős tipus.
Olyan nincs hogy csak a nittelőszem nyulik. Igaza van Hercinek.
Csere az egész. Lánc ügyben tudok segiteni ha gondolod....
70/6321-829
Természetesen nekem is volt ilyen problémám, azért vauzok. Nálam pl a láncfesz beállításnál olyan volt hogy adott szakaszon a tuti 3 cm, pörgettem egy negyedet a keréken és úgy feszült már mint állat! Ilyenkor kuka minden! Nekem 20 se volt benne. Állítólag az erős kigyorsításoktól is előjöhet ez a práblem, nálam valszeg ettől lehetett!
Szia!
Szerintem cserélj mindent. Lánc + kerekek. A szakaszosan nyúlt lánc úgyis rövid időn belül megeszi a fogaskerekeket, rosszabb esetben szakad a lánc is. Biztos nem a patentszem nyúlt hanem egy része a láncnak és ahhoz nem is feltétlen adott km kell, sok mindentől lehet. Szerintem!
Kérdés!?!?
Pünkösdi túránkon erős kattogás kezdődött a blokk felől, első lánckeréknél éreztem, nem volt vicces, Maribornál azt hittem a tengely csapágya ment szét, na de nem is az én képzelgéseim a lényeg , hanem megnéztük, és az alsó láncvezető műanyag a villahíd alján félig volt csak fent , a blokk felöli részét nem tartotta semmi, levágtuk , vissza , próba.....ugyanaz, ,leginkább terhelésváltáskor volt érezhteő (hozzá teszem 3 nagy kuffer + anya kis kuffer is hátul, na meg én is, úgyhogy max terhelésnél jártunk), újra átvizsgálás, ....kiderült , hogy a lánc összeszerelésénél ("patentszem") meg van nyúlva és nem egy bele teljesen a fogak közé, nem volt más megoldás, lazítottunk a láncon, mint valami régi cséplőgép, így minimálisra csökkent a kattogás! Végigmentünk a Triglavon, kötelező hágókat megjártuk, Bled,Bohinj,Bovec...stb. Kibírta! Ilyenkor új láncszett, vagy lehet kapni külön szemet is?A láncnak látható baja nincs , lánckerekek is még jók , nem nagyon van kopás, csere óta mentem 20ezret! Ötletek,tapasztalatok,vélemények,lehetőségek? (Olvastam Milkának 35-40körül elmegy egy lánc, ,atix83 ezzel szemben 20-nál nem tudott kihozni belőle)
Köszi
Bár te erre rácáfoltál!
Keresheted Atix83-at is!
Számom, email az adatlapomon!
Atix biztos tud segíteni!
Szóval keresek kopmlett blokkot 2000-es XX-be.
Kössz a segítséget.
Örülök hogy sikerült ezt így lerendezni.
Nekem össze szokott jönni!
Persze nem egykerekezek és a többi....
És így lesznek színhelyesek a dobozok a motorokkal!
Úgy is szokták mondani"szakaszos nyúlás".
Szar ügy,mert tönkre teheti az első lánckerék tengelyét,csapágyát!
Olyan nincs hogy csak a nittelőszem nyulik. Igaza van Hercinek.
Csere az egész. Lánc ügyben tudok segiteni ha gondolod....
70/6321-829
Szerintem cserélj mindent. Lánc + kerekek. A szakaszosan nyúlt lánc úgyis rövid időn belül megeszi a fogaskerekeket, rosszabb esetben szakad a lánc is. Biztos nem a patentszem nyúlt hanem egy része a láncnak és ahhoz nem is feltétlen adott km kell, sok mindentől lehet. Szerintem!
Pünkösdi túránkon erős kattogás kezdődött a blokk felől, első lánckeréknél éreztem, nem volt vicces, Maribornál azt hittem a tengely csapágya ment szét, na de nem is az én képzelgéseim a lényeg , hanem megnéztük, és az alsó láncvezető műanyag a villahíd alján félig volt csak fent , a blokk felöli részét nem tartotta semmi, levágtuk , vissza , próba.....ugyanaz, ,leginkább terhelésváltáskor volt érezhteő (hozzá teszem 3 nagy kuffer + anya kis kuffer is hátul, na meg én is, úgyhogy max terhelésnél jártunk), újra átvizsgálás, ....kiderült , hogy a lánc összeszerelésénél ("patentszem") meg van nyúlva és nem egy bele teljesen a fogak közé, nem volt más megoldás, lazítottunk a láncon, mint valami régi cséplőgép, így minimálisra csökkent a kattogás! Végigmentünk a Triglavon, kötelező hágókat megjártuk, Bled,Bohinj,Bovec...stb. Kibírta! Ilyenkor új láncszett, vagy lehet kapni külön szemet is?A láncnak látható baja nincs , lánckerekek is még jók , nem nagyon van kopás, csere óta mentem 20ezret! Ötletek,tapasztalatok,vélemények,lehetőségek? (Olvastam Milkának 35-40körül elmegy egy lánc, ,atix83 ezzel szemben 20-nál nem tudott kihozni belőle)
Köszi