Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Este meglesem neked!
Köszönöm a hízelgő szavakat!
De biztos sok olyan ember van(én is tudok egy-kettőről)akik azt állítják még az egy is sok belőlem!
Nem vagyok én olyan nagy szám,és volt már hogy tévedtem,vagy nem voltam egyértelmű!
Egyébként a motorszereléssel kapcsolatban,én csak azt szoktam mondani"ez is vasból(fémből)van!
Szia djtoci,

igen én ülök az XX-en, viszont őt sajna 3 éve eladtam! Most állok ismét motorvásárlás előtt. Az említett XX-et néztem meg, majd szemet szúrt a feltűnően elütő két utolsó szám! Nincs lehetőségem gyakran XX-eket nézegetni, ezért kértem segítségül a fórumozó tulajdonosokat, hogy osszák meg a tapasztalatukat!

Üdv. Brick
Az biztos, hogy igencsak elüt a többi számtól. Az adatlapodon egy XX-en ülsz (feltéve, hogy Te vagy a képeken ), esetleg azzal nem tudod összehasonlítani?
Üdv!

Én is sokáig spóroltam a gyári dobozra, de szerintem megérte. Igaz, hogy nem a legnagyobb a piacon, és nem is lehet a legtökéletesebben pakolni, de ezzel néz ki a legjobban a motor, ha már túrázni kell vele. Én szerkesztettem hozzá topcase tartót és dobtam rá egy Givi E 52-őt is. Biztos ami biztos.
Száz szónak is egy a vége, anno az dunaújvárosi Honda szalonban (ahol vettem a motort) volt egy fekete dobozszett 140e Ft-ért de sajna 1 nappal lemaradtam róla. Ha rászánod magad az általad belinkelt doboz megvételére, akkor kell még gyűjtögetned egy kicsit egy gyári tartó szettre is, mert másra nem megy fel. Nem egy bonyolult tartó, csak tele van hajlítással.
Az biztos, hogy én sem nagyon vennék Givi-n kívűl mást, és ezt nem csak a márkafüggőségem mondatja velem. Tartósak, nem nyeklenek-nyaklanak, nem áznak be,...
Ugyan már! :)
Nincs miért elnézést kérned nem írtam kisregényt magamról és motor szerelésböl amúgy sincs tapasztalatom azért örülök hogy csatlakoztam ehhez a fórumhoz mert itt lehet eszme cserélni világ megmentö fontosságú dolgokról. :)

Nekem már az nagy segítség hogy figyeljek mert belül állítható a feszesség....
Bárcsak az életben minden területen lenne egy segítökész Milka,mennyivel könnyebb lenne az élet!
Én is csak sejtettem!
elnézést nem tudtam,hogy szakmabéli vagy...
Biztos megbirkózol vele!
De ha meg akadsz,keress meg és ,ha én nem is tudok,a szerelőm szívesen segít!
A hidraulika folyadék,alapból büdös,nem kicsit!
A szine már utal valamire,de a lényeg hogy mennyit veszített a viszkozitásából!Ezt meg szemre úgyse lehet megmondani,csak komoly bevizsgálással lehet megállapítani! Ezért is van kilométer,vagy év megadva az olajoknál (pontosabban a járműveknél,mert nem az olaj a fontos,hanem mibe töltik bele),így biztos tudja amit tudnia kell,természetesen üzemszerű (utcai)használatnál!
Köszönöm srácok!
Idöm van (tavaszig) hogy apránként boncoljam szét és remélhetöleg össze is tudjam rakni.
Hát igen!
Teljesen igazad van!Bár ne vonjuk kétségbe a szaktudását ismeretlenül!De szerelő külföldön is van,és ahogy én tudom nem megfizethetetlen áron!
Mondjuk én szimeringet nem cserélnék(enyémen se lett cserélve),amíg nincs vele gond!
Nincs mit!
Ajánlanám a nagy felbontású fényképeket (ilyet már az okostelefonok is tudnak),a szétszedés főbb mozzanatainál!
Célszerszám lehet,hogy nem kell,viszont tudás (rutin) annál inkább!
Nekem egyszer már szét volt szedve,magam biztos nem fognék bele...
Egyébként megéri az olaj csere nekem valami iszonyat büdös lötty jött ki belőle!
Természetesen a szimeringeket is ki fogom cserélni,ez alap ha már a saját motoromról van szó.És nem bevartzsebüségböl akarok nekiállni hanem mert nincs lehetöségem kihez elvinni,segítséget kérni.....
Igaz nem motor hanem autószerelö vagyok azért érzek egy pici bátorságot hogy talán meg tudom csinálni és ezért kértem tanácsokat tapasztaltabb emberektöl hogy mire kell odafigyelni.
Köszönöm hogy megtiszteltél a hozzászólásoddal!
Ez a mutatvány 6-10eft itthon szerelőnél.. hamár szétszeded illene kicserélni a szimeringet is.. célszerszámok és megfelelőt tudás és tapasztalat nélkül csak gányolni tudsz megéri otthon babrálni? szerintem nem..
http://viewitem.eim.ebay.hu/Or...

Hátha valakit érdekel....én még nem győztem meg magam,hogy ennyit kiadjak oldaldobozért(bár a gyáriakat ennek sokszorosán adják)
Értem. Talán ha mindent pontosan megjegyzek,felírok akkor ugyanúgy össze tudom rakni mint ahogy volt. Mivel külföldön vagyok és a motorom is itt van,nem nagyon van lehetöségem szerelöhöz menni vele ezért akarok (amit csak tudok) magam megoldani.
Köszönöm Milka,így még nagyobb odafigyeléssel fogok neki állni.
Én ezt a részét inkább szerelőhöz vittem!
Már csak azért is mert az XX-nél belül lehet állítani a csillapítás(szerelő mondta) keménységét!Nos ha szétszeded atomjaira(mert ugye úgy kell elmosni),akkor ez a beállítás ugrik,oszt ki tudja milyen lesz ha össze rakod!
Sziasztok!
Elsö villát szedett már szét valaki? Kell hozzá valami spéci szerszám a türelmen kívül? Szét akarom szedni teljesen hogy kimossam,kitisztítsam és új olajjal töltsem fel.
Nem kell kitekergetni semmi csavart!
Ha alul veszed le a háttőről a vízcsövet,és leveszed a háttőről a sapkát akkor szinte mind lefolyik(hajszálcsövesség elve).
Üdv a nagyérdeműnek!

Mostanában kicsit elhavazódtam, ezer éve jártam erre, de egyből bele vau-vau a hűtőfolyadék-csere témába. Tavasszal én is küzdöttem vele, utántöltéssel, légtelenítéssel, stb. A szervízben láttam egy érdekességet a leengedésnél, hogy a kipufogó csonkok között, középtájon kell legyen egy csavar, amivel külön, csak a hengerfejből is le kell engedni a folyadékot. Más trükkről nem tudok...
Az szerintem mindegy!
Illetve az oldaldoboznál,talán még fontosabb egy jó tartó(feszítő erő miatt).
Ezek szerint nem dupla falu,hanem "dupla ajakos".Nem mindegy!
"és persze a két oldalsó zár sem elhanyagolható".Erre meg azt mondom elég egy zár,ha az jó,megbízható,bevált konstrukció!
De én csak az én tapasztalatom,véleményemet írtam le!
Ja és persze OLDALDOBOZ funkcióra kell gondolni ;-)!