Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáltál már hűtő folyadékot cserélni? lehet már szutykos..
nekem még nem volt 103-104 fok felett..
nem is melegedett túl akármit is csináltál,hiszen nem villogott
ebben az albumban vannak okosságok, kinek mi tetszik...gondoltam megosztom, hátha mást is érdekel ;-)

(itt találtam a dupla hűtésről is pl.)

http://s150.photobucket.com/al...
Találtam ilyent , esetleg valakinek hazai tapasztalat?

http://s150.photobucket.com/al...!oZZ43QQcurrentZZhttp%
3A%2F%2Fs150.photobucket.com%2Falbums%2Fs86%2Fwildman926%2F2002%2520Hon
da%2520CBR1100XX%2FWork%2F%3Faction%3Dview%26current%3Df34d8621.jpg
Milka írta 2008-ban :"A höfok(mint Maistear barátom emlitette),telljesen normális!
sajna az XX alulvan hütve!Tavaly nyáron,kánikulában(45 fokban),autopályán ,ha 170-alá engedtem a vasat,felment a viz 110-112 fokra!
Nyáron dugoban állva simán eléri a 115 fokot,és csak tartani tudja a ventillátor,visszahütteni nem!
Ha pirosanelkezd villogni(kb.122-fok) akkor van baj!"

Erre azóta talált ki valami "maszek" megoldást? esetleg egy bontott másik venti beszerelése? egyéb ? Az idei erdélyi túrán én is szemeztem a 118 fokkal Sebes belterületén, a kígyózó kamionsorban,ami a városon vezet át, nem volt szép látvány,már kezdtem aggódni , hogy félre kell állni ....
De te csak két csapról írtál!
Akkor most ki is a felületes?
No mindegy legyen neked,bocsánatot kérek az írásomért!
Szia,
nekem van egybe kettő vagy három új szemem (túl hosszú volt az új lánc), ha ez orvosolná a problémád szívesen odaadom.
Kösz a válaszod és minden tiszteletem a tiéd de ezt a választ is felületesen kezelted mint már egyszer előfordult régebben.Szóval mi van ha nem csak a csap van elkopva igy egy szakasz kell ezért keresek maradékot ami egy uj cserekor le esik illetve le eshet.
Én ezen sajna már túl vagyok,nem segített!
De mint írtam,annyira nem is érdekel,nem igazán használom!
De ötletnek jó,hátha másnak bejön!
Szia,

pár hete az én indexemnél is előjött egy kis "fáziskésés". Egy barátom tanácsára az indexkapcsoló belsejét (szétszedés nélkül) befújtam vastagon féktisztító spray-vel, majd száradás után egy kis szilikon spray-vel. Azóta hibátlanul működik.
Köszönöm a válaszokat ezek szerint nem egyedi eset.
Komunikációból én Interphone F3-mat használok.A gyár
pár métert ír a gyakorlat 300-400 méter.Sajna csak két
sisakot kezel.Használat közben nem lehet tölteni.csak
blut.kapcsplatot tud.140km/ó-ig jó.Ismerősömnek BT-je
van, ez teljesen más világ.Ebben valóban működik a zajszűrés.
Be mész egy motorboltba,és aprópénzért utánad vágják a patentszemet!
Sziasztok Tud valaki segiteni?Az xx-em lánca az öszeszerelhető rész nek a két csapja lóg 3-4 mm a többirészen a láncnak semmi baja szóval egyenlőre ezért nem vennék láncot .Ha valakinek lenne párszem lógásmentes lánca kis apróért megköszönném ha jelentkezne.
A kapcsolóban lévő zsír miatt csinálja!
Szét kell szedni kimosni és újra kenni! Hibátlan lesz!
Lehet,bár kicsi rá az esély!
Az "csak" egy kapcsoló,ami úgy mond szét osztja hogy jobbra,vagy balra!
Mivel az index úgy mond test(ellenállás terheléses működésű),így gyanúsabb az izzó,foglalat érintkezése!
Nekem balra hibátlan, és jobbra csinálja pont ugyanezt. De csak hideg időben. Egész nyáron tökéletesen működik. Én az index kapcsolóra gyanakszom.
Higgyél nekem vegyél gyárit sityakkal!
Nekünk egy 4-6 napot simán bír egy töltéssel,úgy hogy reggel bekapcs,este ki,és végig vagy beszélünk vagy valamit hallgatunk!
Ja igen,160-ig simán beszélek rajta telefonon,nem nagyon mondod meg,hogy fülesre van kapcsolva a mobil!Igaz ehhez kell egy jó sisak is!
Nekem is szokta!
De pont fordítva!Nem indul el azonnal amin bekapcsolom,csak 1-2 másodperc múlva!Ja és csak balra csinálja,jobbra hibátlan!Gondoltam már rá hogy megnézem az izzók foglalatát,mert ez tipikus kontakt hiba!De mivel nem nagyon használom az indexet,így hagyom í csudába!
A felső nekem is más, Coocase Astra, ami most már ugye SW-motech, csak ugye oldalra gondoltam valami megoldást.....
Kommunikációról esetleg valaki még?
Szia!

Intercom ügyben mi ezt használjuk. Nagyon jó kb 500-600 méterig és 110km/h-ig. Sajnos utána már nagy a szél zaj. Annyi a hátránya, hogy mindíg csak 2 egység tud beszélgetni. Ha mondjuk 3 mentek akkor a 3. zenét hallgat gps stb. Viszont a másik kettő ha szét csatlakozik akkor már lehetősége van a 3. félnek is valamelyikkel összecsatlakozni (na ez elég kacifántosra sikeredett de nem ilyen bonyolut)
http://www.ebay.com/itm/2-BT-i...

Amúgy létezik már olyan ami 6 intercomot kezel és 1km a hatótávolsága!
Mi idén megjártuk erdélyt és nagyon jól működtek kb 6-7 órát bírnak 1 töltéssel.
Üdv urak!
Érdeklődnék, hogy nektek hidegben van-e ilyen jelenség:
irányjelző egy villanás és kész,ahogy melegszik az idő úgy
eszébe jut hogy visszavételig villogjon.(barátom xx-e,vfr800)
ugyanezt csinálta.
Kappa,Givi ugyan az vilt mindig!
A zárak,felfogatás,stb egyeznek!
Sőt!Pár éve az öreg Kappa bácsi,eladta az egész céget a Givinek!
nekem kappa dobozaim vannak és ez tényleg masszívabb kivitel...Ettől függetlenül a barátaimnak több motoron ilyen doboz volt,sőt a Peti csinálta nekik... utasokkal mentünk, dobozok megtőmve,hibátlanul megjártuk a túrát... A túlterheléskor jól jöhet a gumipók..
Ha te mondod!
Nekem is volt,kukába is végezte!
Van az apróban vicc áron minőségi oldaldoboz, Denfeld (BMW beszállító).
Kicsit retro, de tuti jobb mint ezek a kínaiak.
Van igaza Milkának is! De ezek a dobozok is jól használhatók,azonban megpakolva egy gumipokot rá kell dobni mert tényleg ki tud akadni felül... Láttam! De nem esik le!Többnek is van a csapatban,és jól használható!