Enyem turasitva van, LSL kormanyszett + MRA plexi.
Aki csinalja, ne felejtsen el merni.... En igy vettem, es nem a plexi a baj a turakormannyal, hanem a tukrok. Fekkar/kuplungkar szuk helyen manoverezesnel beleer, nagyon kell vigyaznom ra.
Mas ne kovesse el ezt a hibat.
Masik ami nalam szopas volt: Az LSL szett miatt magasabbra kerult a gyujtaskapcsolo, ami igy utba lett a kuplung csovenek (nem is ertem, miert merev csoves volt) es masfel ev alatt eldorgolte, es egyszercsak nem volt kuplungom.
Ez a ket hibaja van a motornak, de egyik sem gyari eredetu, mindketto az LSL tartozek miatt van. A hibaival egyutt is imadom amugy a kormanyt, es a Turagozosomet :)
Mert az MRA-át ropira törtem!
Megmaradt belőle az állítható felső rész (mivel új MRA-át nem tudtam már rendelni),azt tettem rá a gyári plekóra!
Remélem holnap is jó hasznát vesszük majd!Persze ha egyáltalán beindul a vas!
Nekem gyári van,vágtam!
De előtte túra volt(MRA)azt is vágni kellett. De nekem elég magasra lett hozva a kormány,no meg nem akartam hogy gond legyen a kormányzásnál,inkább csináltam helyet rendesen.
Enyem turasitva van, LSL kormanyszett + MRA plexi.
Aki csinalja, ne felejtsen el merni.... En igy vettem, es nem a plexi a baj a turakormannyal, hanem a tukrok. Fekkar/kuplungkar szuk helyen manoverezesnel beleer, nagyon kell vigyaznom ra.
Mas ne kovesse el ezt a hibat.
Masik ami nalam szopas volt: Az LSL szett miatt magasabbra kerult a gyujtaskapcsolo, ami igy utba lett a kuplung csovenek (nem is ertem, miert merev csoves volt) es masfel ev alatt eldorgolte, es egyszercsak nem volt kuplungom.
Ez a ket hibaja van a motornak, de egyik sem gyari eredetu, mindketto az LSL tartozek miatt van. A hibaival egyutt is imadom amugy a kormanyt, es a Turagozosomet :)
ui: tegnap 230at sikerult menni svajcban, ma 410lett, svajc, nemet, osztrak lichenstein....
kepek-videok-elmenyek feldolgozas alatt