Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A majosházi müanyagosnak jók az árai,kérdés hogy mennyire lehet pontos és mérethü a végtermék....
Ohh,köszönöm szépen! :)
Tessék!
A teljesség igénye nélkül,mert van vagy 20-db Pesten illetve a környékén!Google biztos segít!
http://motorbonto.uw.hu/
http://ww1.racsidepo.com/
http://ha
bi-habi.royalweb.hu/i...

http://auto-tuning.hu/
keresd Atix-ot...
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek elfekvöben egy felesleges farok idomja? Jó kérdés tudom?!?
Vagy esetleg tippet motor bontóról Pest vonzáskörzetében?
Köszi
Hátha valakit érdekel!
Eladó kerékpárzár!

Darabja 2000Ft. vagy egyben a három 5000FT. 130 és 150 centiméter hosszúak!Nagyon jó minőség!
Tel:06-30-9446636
Köszi az infót Pityusz.
Szép napot.
Sziasztok! Köszönöm az infót :-)
Felső a "sima",alsó a refi!
Szia,

az e-mail címem és a telefonom az adatlapon, egyébként Érden lakom és Pestre járok dolgozni.
Sziasztok! Lassan rakom össze a mocit, és az első lámpánál el vesztettem a " fonalat " ,hogy melyik a távolsági fény, az alsó vagy a felső rész ? :-) köszönöm a segítséget előre is.
Szép napot nektek.
már a második xx-em van,de a fék valóban jó,az általam használt körülmények között..
söt a mazsolás szinten ahogyan mi motorozunk,tőbb barátom is rácsodálkozott, hogy milyen jó..
az lehet,hogy extrém körülmények mellett nem tud annyit,mint a tuningolt fékek más motorokon ..
a fazeré is nagyon jó volt... azonkívül bármivel is mentem eddig (gyári)
Nem mivel antialkoholista vagyok még mindig!
De nekem ez a tapasztalatom!
,,Egyébként híresen jó féke van az xx-nek!Talán csak a régi R1,R6 veri fékezés terén!"

Be vagy rúgva?
Ha tudok,nagyon szívesen segítek,válaszolok!
Szerintem simán megoldod,főleg ha a munkádat vesszük alapul!
Én csak azt szoktam mondani,ez is fémből van (direkt nem írtam hogy vasból) mint más jármű!Max mások az illesztések,tűrések,stb.de nem kell túl misztifikálni a motorszerelést!
Szerintem is nagyon rendben van az XX féke és csak javítani tudok rajta egy olajcserével. Ezek szerint semmi ördöngösség nincs a cseréjében,az alapjai természetesen megegyeznek egy autóéval amit nap mint nap alkalmazok.
Köszönöm a segítséget Milka,szerintem lesznek még itt kérdéseim! :)
Szerintem nincs alá méretezve,sőt!
Nekem se az első motorom az XX,úgy hogy van némi tapasztalatom más motorok fékeivel!
De próbálj ki a régebbi típusú busát,megtudod milyen az alul méretezett fék!
Azért mert kérdésed van ne kérj elnézést!
Alulról a légtelenítőn keresztül!Elméletileg a gyárban is így töltik fel!
Buborék számtalan módon keletkezhet benne,most had ne soroljam fel!
Nem nem mértem,külső eszközzel!Az hogy mennyire tájékoztató jellegű,arra csak annyit válaszolnék,hogy mikor az ominózus autópályás melegedés volt hólyagosra égett a combom belső fele mire hazaértem!Azért ez elég tályékoztató azt hiszem.
Én minden motormosásnál átmosom a hűtőbordákat is,méghozzá "belülről"a blokk felől kifelé(előrefelé).kik ismernek tudják mennyire tisztaság mániás vagyok,talán túlon túl is!
Igaz már nincs XX-em, de az 5 év alatt minden évben magam végeztem a szervizt, és azért merlek megszólítani.

Az XX fék, ellentétben az általad említettel, nagyon alá van méretezve a motor SÚLYÁNAK, teljesítményének! Abszolút nem a jó hatásfokáról híres!
A fékolaj cseréje max 30-perc megfelelő odafigyeléssel, és semmi extra dolgot és hozzáértést nem igényel.
Szia Milka!

Előre is elnézésedet kérem, de lenne 1-2 kérdésem.

Hogy lehet egy fékrendszert alulról tölteni?
Hogy keletkezhet egy fékrendszerben buborék az olaj cseréjekor? (talán az alulról töltés lehet az oka!?)
Nem gondolkoztál el azon, (úgy véletlenül?) hogy a műszeren látott érték csak tájékoztató jellegű? Mértél már hőmérsékletet külső eszközzel?
A hűtő tisztítása nem csak a folyadékra vonatkozik, hanem azokra a részekre is amit nem látsz ha alánézel, és a bordák közt is lehetséges?
Röviden ennyi.

Üdv.. Hajek
Elméletileg nincs!
De ugye azt tanították a főfékhengertől legtávolabb esőnél kell kezdeni!
Én anno simán úgy csináltam,hogy alul kinyitottam a légtelenítőt,majd (nem kis türelemmel) fentről (olajtartálynál) betöltve,szépen megvártam míg fentről lefolyik!
Egyébként híresen jó féke van az xx-nek!Talán csak a régi R1,R6 veri fékezés terén!
Igyekszem pótolni az adataimat.
Igen láttam miután lebontottam az összes idomot ( új külsöt kap a kicsike ) hogy van benne csö és szelep böven ami kell is ehhez a csodás fékrendszerhez. De én úgy gondoltam hogy átmosom a rendszert sok olajjal és nem hagyom leürülni a tartályokat mint egy autónál is szokás így remélhetöleg nem marad benne levegö. Már kinéztem egy vákuumos leszívót amit kompresszorra kell kötni és kézzel pumpálni sem kell. Már csak az a kérdés hogy van e az olajcserének valami helyes sorrendje mert légtelenítö csavarokat csak a nyergeken láttam.
Köszönöm a gyors reagálást, tanácsokat és hogy foglalkoztok a problémámmal. :)
Nekem is karbisom volt,és soha nem volt hőfokproblémám!
Viszont az is igaz,hogy mikor javittatnom kellett a hűtőt,és ott ki is pucolták......azt mondta a szerelő,hogy még halott cigánygyerek is volt benne....és utána kicsit alacsonyabb hőfokot mutatott menet közben.
de előtte sem mutatott kritikus értéket.