Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos rácáfolnék a gagyi dobozokra! Az oldaldobozaim ilyenek, a felső pedig mint a tied. Semmi gond a gagyikkal, nem nyeklenek-nyaklanak, nem áznak be, pedig pár km-t fent voltak már a motoron. Olcsók, egyszerűek mint a barlang rajz, nincs velük gond.
Én vele csináltattam a tartókat, elég fasza lett. Én ajánlom.
Én ezt vettem húszezerért!
Szerintem nem lehet egy napon említeni a tieddel belinkeltel!Se kinézetre,se sehogy!
Én már kb. 8-éve használok kommunikációt a motoron!Kipróbáltam már a Magyar piacon kapható összes terméket(drágát,olcsót egyaránt),de én azt mondom kommunikációból csakis a gyári,bukóba beépítettet a jó!Lehet nem olcsó,de legalább működik!A mostani a Caberg sintesinek a szettje!Tud mindent,rádió,utas,gps,telefon, stb. Egyszerre öt Bluetooth készüléket képes lekezelni!Én már nem szarakodok vezetékes,meg utólag a sisakra szerelhető vackokkal!
Dobozokról meg annyit,hogy inkább veszek használt GIVI,KAPPA dobozt,mint ezt az új,de kínai vackot!Láttam már ilyet menet közben,amint önnálosítja magát!Meg beázik,nyeklik-nyaklik!
Valakinek utaskommunikációval tapasztalat?
Fő szempontok, utas - vezető közti beszélgetés, gps, zene... többi motorossal folytatott kommunikáció nem lényeges.

Dobozokkal kapcsolatban leredukáltam a költségeket, nem egy gyári szett , nem is Givi,de legalább doboz és nem táska, az ár-kihasználtság tekintetében megfelelne oldalra a két doboz!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/m
otor...


Ezekről tapasztalat ?
Én se mentem sokat az idén,no meg tavaly se!
Se időm, sokszor meg kedves se!
Pár évvel ezelőtt még simán mentem egy szezonba 32.000Km-et!
Én ebben a szezonban 1788 KM-t mentem,ennyire futotta...
Irigykedem! Egész szezonban nem mentem 2000-et, pedig szinte egész nyáron szabadságon voltam.
Még kb. két hét és ki is vonatom a forgalomból és jön be a házba telelni. Azért még októberben volt egy rövid kirándulás Boldogkőváraljára és most hétvégén kis bandázós motorozgatás a környéken és a városban. Nekem most ennyi jött össze a szezonban.
Nem nem!
A magasság az 1170-méter!
Igen!
Kiugrottunk Flachauba megnézni a vityillót,meg haza!
Hamarosan Neked is lesz ilyen segítséged!
Igy könnyű!
Most még a 640 et is két napban teljesítettük ..ennyi a napi rekordunk is ami nekünk elég is....
Ma még lett volna egy Aggteleki gurulás ami 500 km körül van..
Sok a dolog még a mai napra...és ennyit nem is szánok rá.. 70l benya a hétvégére
Ahhhháááááá, értem már
lehet magasságra értette
1 nap alatt?
Én is ma pakolom majd el!
Tegnap még gurultunk egy ezer felettit!
holnap az enyém is megy pihenőre..
így a végére még 640km-ert mentünk a hétvégén
Ma elraktam a gépet pihenni...
Volt segítségem is!
Szerintem azért,mert sokan úgy vannak vele,hogy az igazi motor a super sport motor!
a többi meg...!
Én is így voltam vele 20-25-évvel ezelőtt!
Azóta felnőttem!
Ilyet?
Ezek állíthatóak.
Sziasztok! Rég jártam erre.
Nézegettem a túrásítási beszélgetéseteket és eszembe jutott, hogy az X11 nem túrásabb? Bár a szélvédelme nem sok lehet. Nem ismerem a típust, de nem lehet rossz. Vajon miért ennyivel ritkább, mint az XX? (Bár az XX sem túl gyakori az F és az RR-hez képest.)
csak megerősiteni tudom amit Milka irt..
igaz nekünk nem komplett felső villahíd lett cserélve, hanem a kormány helyére került osztott felső hid(kormánybefogó)
a kuplungcsövet és a gázbowdent kellett máshol vezetnem és a felső munkahengereknél variáltam a cső állásán..
volt vele meló,de nagyon megérte
Kuplungcsovet flexibiliset vettem ra a hiba utan, a kar elforditas nem is rossz otlet en roviditett karokat nezegettem hozza
Nekem is LSL szett van rajta,de az általad említett hibák nincsenek!
Kuplungcsövet alapból más felé kell vinni,és akkor az általad említett hiba nem jön elő!
fék kart/kuplung kart lefelé kell egy picit fordítani,és akkor az a hiba is ki lesz küszöbölve!