Ha jól emlékszem azt írtam"vannak gyenge pontjai ami apró pénzből orvosolhatóak"!
Nem azt írtam hogy rossz a vas,vagy gond van a blokkal!
De a blokk,elektronika(ezzel se szokott gond lenni),az egy dolog!Nem csak ezekből az alkatrészekből áll egy motor!
a vezérmű lánc a suzukinál is gázos
amiket én hallotam gsxr- gsr stb
a kisfazereknél is van velük gond..
a fékbetétekről nem tudtam, nem is tapasztaltam! Pedig cseréltem a karbison...
ezek közül egyik sem komoly indokok ,kormánycsapágy a Yamahánál is gázos!
Egyébként 20 ropi körül kapni szettben kúpgörgőset ,azzal elvan pár tizezret... fazerben cserélnem kellett 40e km-nél... Xx ben 34 van mostanság és nyoma sincs hogy cserélni kellene...
Milka 8 év alatt hányszor kellett szétkapnod a blokkot? Gyanítom egyszer sem! Mennyi olajat eszik, nem is változik a nívószint...
hozzáteszem nekem egyik Xx-ben sem csörgött a vezérmű lánc...
Az hogy az XX-eket nem hívogatják vissza (már azért se mert nem gyártják),az egy dolog!
Tessék pár típushiba a teljesség igénye nélkül)
Vezérműlánc feszítő(típushiba),fékbetétek ferdére kopnak,kormánycsapágy,és még sorolhatnám.
a busát és a bkinget még most is visszahívják mert felazulhat a kuplung...SAJNOS!
az első generációs busán a fék is gyalázatos bizonytalannak éltem meg a blokkját is,müködési finomságról már ne is beszéljünk...
persze minden helyzetben agyonveri az Xx-et teljesítményre! De én nem vagyok rider...
természetesen igazad van...
én ha már külsőre lelakottnak látom,biztos nem érdekel! nem kell 500é' a blokk is elnyelhet 3 kilót és még van egy viharvert szökevény
Milkáé 10 éves közel a 60 ezerhez,és teljesen újszerű!
De az a lelke! Hát a többit meg látod... Idomok le, kormánycsapágy,féktárcsák teló,általános állapot.. ellenőrzés
kopott gumi, szar láncszetten mit nézel? az egy kilo lealkudod azt jólvan....
egyébként nem vagyok Xx -fan, de az biztos,hogy minden szempontból ez az eddigi legjobb motorom!a Fazer is jó volt..de ez valami más
a 2 Xx-el eddig semmiféle meghibásodásom nem volt,még égőt sem cseréltem! igaz olyan 20000 km mentem velük ami nem sok.. Olajszint sosem változott.. Olyan villanymotor de én éppen ezt szeretem!
No azért ne legyünk úgy elájulva az XX-től!
Van annak is gyenge pontja,nem is egy!Igaz,mind "apró pénzből "orvosolható,vagy rendszeres karbantartással eltolható a csere intervallum!
hát ez így ebben a formájában ennél a tipusnál nem áálja meg a helyét...
egyébként ha valaki tapasztalatlan, elviszi egy szerelőhöz aki pár ezer forintért megmondja a tutit! Németh István,Surányi Zoli stb.. akik szeretik is a motorokat és szívesen átnézik..Mér kompressziót stb..
Mert ha ki van nyírva a blokk az már sosem lesz olyan mint egy megkímélt gyári..mivel nagy valószínüséggel donorból lenne "helyre" állítva... én még eddig egyetlen egy váltóhibát olvastam csak,azt is egy hirdetésben...
Olvass csak a bandit vagy a busa forumon,vannak csodák, vagy kérdezz szerelőket .. " az xx egy problémamentes motor"-Németh István (ex Honda hosuba főszerelő)
kawaszati motorszerviz ." ha xx-et veszel akkor szinte sosem találkozunk)
Nem véletlenül vettem ezt megint... Volt busa is ami valóban sokkal brutálisabb.. de 42000 nél leszakadt a hajtokar na ez a tuti!
Ha valamit elhanyagolnak, az szerintem márkafüggetlenül szarrá megy.. ha nem is egyből, de azért elég hamar.
Valahogy nyugodtabban vennék XX-et bő 500 ezerért (láttam már ennyiért hirdetettet) ha van kb 1 millióm XX vásárlásra, mint egy 800 ezreset. Mert ha be is szarik, a végén ugyan annyiba fog kerülni, de patika lesz.. míg a másik is beszarhat , és akkor már egy szép példány áránál tart az újdonsült gazda.
Amíg az SV-t se tudod kimotorozni, minek neked egy ilyen?
Arról nem is beszélve, hogy adott esetben csúnyán bele lehet nyúlni egy tizenéves motorba..
Meg az is valószínű, hogy kilométerben se lesz benne kevesebb mint az SV-dben van
Szerintem hülyeség.. de a te dolgod. Én meg csak jártatom a szám
nekem már a második Xx-em,közben volt egy busám és egy fazerem...
Multkor pedig kipróbáltam egy 1200 banditot... Mindnél sokkal jobb és kifortabb motor az Xx..
a piros nem 99 es illetve karburátoros motor az injektoros idomzatával...
a fekete sem éppen gyári fényezés..ami nem baj! De már évek ota árulják mindkettőt,ez azért baljós szerintem.. Persze ettől még ár érték arányaiban még jók lehetnek,így elsőnek a feketére voksolnék....pontosabban egyikre sem...
Ha megbecsült darabot veszel sokáig jó motorod lesz..Itt nincs blokkszerelés! néha lemosod és használod ez az XX!
Mit!?
Hát másoltatni egy másikat!
De készülj fel,nem lesz egyszerű!A kulcsmásolóknál nincs ilyen nyers kulcs ami a dobozokhoz kell!Én hetekig jártam utána,mire sikerült!
Az hogy mi reális azt neked kell tudni,eldönteni!
Te tudod mennyi pénzed van rá,és cserébe miben,mennyire vagy hajlandó megalkudni!
Kötelezőnek te is utána tudsz nézni,úgy mint az áraknak is,és akkor látod mennyire reális!
Fogyasztás,mint a gumikopás,stb nagyon csukló függő!
Nem azt írtam hogy rossz a vas,vagy gond van a blokkal!
De a blokk,elektronika(ezzel se szokott gond lenni),az egy dolog!Nem csak ezekből az alkatrészekből áll egy motor!
amiket én hallotam gsxr- gsr stb
a kisfazereknél is van velük gond..
a fékbetétekről nem tudtam, nem is tapasztaltam! Pedig cseréltem a karbison...
ezek közül egyik sem komoly indokok ,kormánycsapágy a Yamahánál is gázos!
Egyébként 20 ropi körül kapni szettben kúpgörgőset ,azzal elvan pár tizezret... fazerben cserélnem kellett 40e km-nél... Xx ben 34 van mostanság és nyoma sincs hogy cserélni kellene...
Milka 8 év alatt hányszor kellett szétkapnod a blokkot? Gyanítom egyszer sem! Mennyi olajat eszik, nem is változik a nívószint...
hozzáteszem nekem egyik Xx-ben sem csörgött a vezérmű lánc...
Tessék pár típushiba a teljesség igénye nélkül)
Vezérműlánc feszítő(típushiba),fékbetétek ferdére kopnak,kormánycsapágy,és még sorolhatnám.
a busát és a bkinget még most is visszahívják mert felazulhat a kuplung...SAJNOS!
az első generációs busán a fék is gyalázatos bizonytalannak éltem meg a blokkját is,müködési finomságról már ne is beszéljünk...
persze minden helyzetben agyonveri az Xx-et teljesítményre! De én nem vagyok rider...
én ha már külsőre lelakottnak látom,biztos nem érdekel! nem kell 500é' a blokk is elnyelhet 3 kilót és még van egy viharvert szökevény
Milkáé 10 éves közel a 60 ezerhez,és teljesen újszerű!
kopott gumi, szar láncszetten mit nézel? az egy kilo lealkudod azt jólvan....
a 2 Xx-el eddig semmiféle meghibásodásom nem volt,még égőt sem cseréltem! igaz olyan 20000 km mentem velük ami nem sok.. Olajszint sosem változott.. Olyan villanymotor de én éppen ezt szeretem!
Bár azt nem kétlem, hogy az XX a kategória csúcsa, megbízhatóság tekintetében. De olyan nincs, hogy valamit ne lehessen leélni.
Van annak is gyenge pontja,nem is egy!Igaz,mind "apró pénzből "orvosolható,vagy rendszeres karbantartással eltolható a csere intervallum!
egyébként ha valaki tapasztalatlan, elviszi egy szerelőhöz aki pár ezer forintért megmondja a tutit! Németh István,Surányi Zoli stb.. akik szeretik is a motorokat és szívesen átnézik..Mér kompressziót stb..
Mert ha ki van nyírva a blokk az már sosem lesz olyan mint egy megkímélt gyári..mivel nagy valószínüséggel donorból lenne "helyre" állítva... én még eddig egyetlen egy váltóhibát olvastam csak,azt is egy hirdetésben...
Olvass csak a bandit vagy a busa forumon,vannak csodák, vagy kérdezz szerelőket .. " az xx egy problémamentes motor"-Németh István (ex Honda hosuba főszerelő)
kawaszati motorszerviz ." ha xx-et veszel akkor szinte sosem találkozunk)
Nem véletlenül vettem ezt megint... Volt busa is ami valóban sokkal brutálisabb.. de 42000 nél leszakadt a hajtokar na ez a tuti!
A B pontban
Az 533-mas út meg istenkirály, csak a B pont előtti kis szakaszon, már az 535-ösön kritikán alul még az útminőség
Valahogy nyugodtabban vennék XX-et bő 500 ezerért (láttam már ennyiért hirdetettet) ha van kb 1 millióm XX vásárlásra, mint egy 800 ezreset. Mert ha be is szarik, a végén ugyan annyiba fog kerülni, de patika lesz.. míg a másik is beszarhat , és akkor már egy szép példány áránál tart az újdonsült gazda.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-619468
3
és nincsenek idegesítő meghibásodások.. csak megy !
Arról nem is beszélve, hogy adott esetben csúnyán bele lehet nyúlni egy tizenéves motorba..
Meg az is valószínű, hogy kilométerben se lesz benne kevesebb mint az SV-dben van
Szerintem hülyeség.. de a te dolgod. Én meg csak jártatom a szám
Multkor pedig kipróbáltam egy 1200 banditot... Mindnél sokkal jobb és kifortabb motor az Xx..
a piros nem 99 es illetve karburátoros motor az injektoros idomzatával...
a fekete sem éppen gyári fényezés..ami nem baj! De már évek ota árulják mindkettőt,ez azért baljós szerintem.. Persze ettől még ár érték arányaiban még jók lehetnek,így elsőnek a feketére voksolnék....pontosabban egyikre sem...
Ha megbecsült darabot veszel sokáig jó motorod lesz..Itt nincs blokkszerelés! néha lemosod és használod ez az XX!
Hát másoltatni egy másikat!
De készülj fel,nem lesz egyszerű!A kulcsmásolóknál nincs ilyen nyers kulcs ami a dobozokhoz kell!Én hetekig jártam utána,mire sikerült!
Megadta magát a doboz kulcsom.
Mi lehet ezzel tenni?
Te tudod mennyi pénzed van rá,és cserébe miben,mennyire vagy hajlandó megalkudni!
Kötelezőnek te is utána tudsz nézni,úgy mint az áraknak is,és akkor látod mennyire reális!
Fogyasztás,mint a gumikopás,stb nagyon csukló függő!