Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor szerintem törődj bele, mert kijavittatni nem tudod.
mikor volt szelepállítás,gyertyacsere..szinkron?
kompresszió hogy áll? bár azzal nem lesz gond
Mióta nálam van igen!
Lehet majd felhívom a volt tulajt, hogy ő mit mondd rá....
És mindig sok volt?
2 hónapja vettem.....
Már csak egy kérdésem volna! Mindig sokat evett a motorod, vagy egyszercsak sok lett?
Új légszűrő van benne! Azzal kezdtem!
új légszűrőt neki! És gépre kell tenni...
Surányi Zoli, Németh István
Nekem is ez szokott a reális lenni.
Nagyon úgy néz ki, hogy az elsők között adták ki a motorod, és nem elég okos a vezérlés.
tavaly hazafelé sietősre vettük,akkor még fazer 1000 rem volt...annak meg sem kottyant.. de a haver gsr 600 3 dobozzal utas nélkül...8 liter körül kért ,ezért visszavettünk a tempoból
volt karbisom is ...Nem volt rosszabb az se...
Nekem is balcsis téma volt ez....
mondtam,hogy elhiszem!
Nem kételkedem a szavadban
Balcsis menet nekem 5-6 közt van utassal 1 dobozzal...130-140 körül néha több
98-ba már adtak ki injektorost! Nézz utána! Amikor megnéztem a motort akkor én is csodálkoztam és felhívtam pár embert és mondták hogy lehet injektoros!
Hát 140 az sok, még dobozzal is szerintem..
Ja és végig pályán mérve
én elhiszem.. csak 99 ben volt modell frissités..
3 dobozzal, utassal.... 9.2 körül
én óvatós duhaj vagyok... 5 litert is mértem már!Utassal!
98 decemberi
Injektoros!
ha 98as akkor karbis...
vagy a tányér görbe vagy a leves!