Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt Fórumozók!
Kérnék egy kis segítséget, a mai napon néztem meg egy X11-est vásárlás céljából. Mivel a típusról nem találtam külön oldalt, itt a Sport Motoron, gondoltam Tőletek kérnék tanácsot, végül is ha jól tudom, rokon motorok a tieitekkel.
A kérdésem annyi volna, mi az amire érdemes odafigyelni vételkor, esetleg valami típus hiba?, minden hozzászólásért hálás volnék.
Üdv.
...volt egy trophy-m is es 250/2 1972-ből..
hát az ott kezdődött hogy lejárt a műszaki...
aztán gondoltam elmegyek megcsinálni. Garázsba ki, ponyva le, motor ki, szivató ráhúz(na)... o - ó ez nemakar. Gázmarkolat tekerget(ne)... semmi, meg se nyikkan. Uh gondoltam ez nem egyszerü.... beállt mint sanyi bácsi stabil oldalba hazafelé a kocsmából. Gondoltam nagy bajt már magam se tudok csinálni, szedjük szét. Mire a karbit lefejtettem a blokkról addigra volt egy kosárnyi csavar + alátét meg mindenféle mütyür körülöttem.
Ilyenkor jön mindig a para hogy a végén tuti marad egy marék ami valahonnan kimaradt....
Kiderült hogy nem a bowden volt beszorulva, az (meg a gázmarkolat) karbi nélkül köszönik jól megvoltak. A pillangószelepet meg se bírtam mozdítani. Nekiálltam a karbiról is minden bevállalhatót leszerelni, és egy kis tiszta benzinnel "kiáztatni". Egy kis idő után azért már hajlandók voltak a mozgó alkatrészek "mozogni". A fúvókákat próbáltam több-kevesebb sikerrel átfújni.
Gondoltam most már csak jó lesz, összerakom...
Hát nem... durrogás, füstölés és egyebek...
(+ kiegészítés: egy olaj, szűrő, gyertya cserét is megejtettem, ami a működésre kevés jótékony hatást mutatott)

Röhögni fogtok, így mentem el műszaki vizsgára és ÁTMENT. A féken kívül semmit nem néztek meg, az meg ugye fasza (honda ), a fényképezés miatt is úgy rohantak utánam hogy "jaj elfelejtettük"

Gondoltam magamban, OK, a rendőrnek már jó vagyok, de ez így nem motorozás, valamit kéne csinálni vele. Felhívom a Szallerbeck-et hogy meg kéne buherálni. 1 héttel később időpont. Motor elvisz, csávó szétszedi a karbit, piszkálja kicsit, eltelik 1-2 óra, összerakja, elviszi kipróbálni, majd azt mondja hogy jelenleg többet nem tud tenni, kéne valami karbitisztító amivel kicsit alaposabban ki kéne pucolni. Vigyem haza majd hívnak. Ja és tizenx-ezer forint lesz . Azóta is hívnak. Innen üzenem már nem kell
Vettem a louis-ban egy spray karbitisztítót, megint szétszed, az egész flakont mindenhova hatszázszor belefújtam (még a szemembe is sikerült), kompresszorral átnyomattam minden furatot (volt ahol varrótűvel kellett rásegíteni) mire átszeleltek. Motor összerak, beindít, és ismét hallottam a mesésen gyönyörü duruzsolást. A gázbovdent kicsit sikerült túlfeszítenem, ezért nem húzott vissza alapállásba rendesen a markolatnál, de ezt még utólag orvosoltam.

Hát röviden ennyi
Olyan Trophy-s fényképem nekem is van valahol a szekrény mélyén!
Üdv! Már hogyne akarnánk tudni!
Halihó

előkerültem a poros fiók legmélyéről. Látom itt jó sok minden történt az elmúlt 2- 2.5 évben. Nálam nem sok minden változott. (sajna a km-óra állása sem)
Az újdonsült, (ill. a most már nem újdonsült) apukáknak/anyukáknak én is gratulálok
a jövöben igyekszem kicsit felpörögni, és remélem lesznek közös gurulások is még

ha akarjátok tudni milyen egy karbis xx ami 2 évig be sincs indítva... de szerintem úgyse akarjátok
Gratulálok a fiatal apukának és a boldog nagy faternak! Jó egészséget, sok balesetmentes kilométert!
Sok boldogságot az egész családnak!
Köszönjük szépen a jókivánságokat!
GRATULÁLOK! Sok-sok győzelmet, és rengeteg energiát kívánok mind az új versenyzőnek, mind a szerelő csapatnak!
tátáttáttátátttátááttátátáátááááááááá
Közhirré tétetik!:
Kis Félix tegnap este 9 óra 33 perckor megérkezett!4 kiló és 6 deka
száraz tömeggel!Villaszöge 60 centiméter!
Futóműve,idomzata hibátlan!
Rendkívül nyugodt,kiegyensúlyozott az egyenesfutása.
A beépitett rajtelektronikának köszönhetően már az első elrajtolást is sikerrel abszolválta!
Fogyasztásáról egyenlőre anyit tudni,hogy amint lekerült a futószalagról máris tankolni kellett bele!Üzemanyag szerencsére korlátlan mennyiségben áll rendelkezésre!
A gyártó sor állapota is megfelelő.
Gyárlátogatás mindenki belátására van bizva.
Továbbá:
Kijelentjük,hogy Atix lovag egy HŐS!
Végig a maximumot nyújtva helyt állt!
(bár a 13 órás gyárlátogatás alkalmával kissé elkoszolódott,ezért alkoholos külső-belső fertőtlenitése indokolt.)
Továbbá:
A Leánygyermekem egy tündér. (felkiáltójel)
Ezenkívül méltó párja lett a hősnek (kit régebben Atixként ismertünk)

Királyságunk keblét rendkivüli büszkeség tölti el,hogy eme esemény részesei lehetünk!

Tátátátáttátttátttátátátttáátátááááááá

á........
Atix komát keresd!
Sziasztok!
xx hez kellene első lámpa 99 es ha tudna valaki segíteni nagyon megköszönném!
rendben
2007
Úgy legyen!Szívesen látlak,látunk!
De a többit nálam.a napokba realizálódni fog az időpont is!
évjárat?
és szép gyári kipufogó pár?
Van matricaszettem.

Hello XX!
ez esetben, ha úgy adódik elmennénk veletek.
Oksa!
Olyan!
Én már jó két éve nem vagyok hajlandó száguldozni,senki kedvéért se!
Leskelődős,barangolós(ahogy te írtad)a tempó!Ha látunk valami szépet,érdekeset megállunk,megnézzük,leskelődünk stb.
Ahogy mondani szokták "öreg ember nem gyorsvonat"!
Milka..
Közben regisztráltam
Ha barangolós a menet érdekelne ..Száguldozni nem szeretnék..Pihenni kikapcsolódni ülünk a motorra.. Nekem csak hétvége jó,abból is a 27-29 foglalt ..
majd figyelek