Hogy most pontosan hogy működik azt nem tudom!
De utána nézek.
Régebben ha átalakítottad,vagy olvashatatlan volt a szám,stb. akkor kapott AF-es számot a blokk,vagy a váz!
Egy gond szokott vele lenni,külföldön nem nagyon díjazzák ezeket a számokat!Illetve régen nem szerették!
szia..
Látom nem ostromol a piac..
A gyári dobokat még mindig elboltolhatnánk
megyünk Szlovéniába és inkább csendesebben szeretnénk..
vagy kérjem kölcsön?
Sziasztok!
Mostanában menet közben kigyullad az injektor lámpám . Amúgy semmi nem változik, szépen húz, meg minden. Ha leállítom, újraindítás után nem világít. Segítene ezen valami tisztrító adalék, vagy ez valami más jellegű hiba? Volt valakinek hasonló problem?
ha csak a váz adta meg magát, azt lehet venni, pl itt:link
~ 50eft körül jön ki. csak osztrákiába postázzák, de még 2 hónapig itt vagyok, szivesen elhozom neked ...ha szeretnéd
Szia
Ilyet használtam: tisztító
Lehet hoy nem tuti, de nálam nem jelentezett (még) semmi különös. Igazából a magasabb tartományban már az elején is jó volt, az 3-4000-ig volt a nagy gáz, 6 felett meg megindult... 6-ba meg azóta nem nagyon húztam 8 fölé.
Amennyit mostanában megyek...a tankba beborítottam még egy ilyet: link
nem tudom hogy lenne-e szivem eladni... egyrészt ott a sok motoros ruha+cucc, másrészt a piaci ára nem valami kecsegtető, harmadrészt ha ezt eladom akkor már nem biztos h lesz mégegy, és ezzel a gondolattal valahogy nem tudok megbarátkozni
Szia Hubi!
ezt a történetet nekem is sikerült előadnom......
Nálam is ilyesmi lett a vége,de sajna azért ez a tisztitás nem megfelelő!
a benzinből kivált adalékanyagok rakódtak le mindenhol...mint a cseppkőbarlangban....
egy csomó olyan hely van ahova nem értél be!
nálam ez ugy jelentkezett,hogy 6. ban 8500-körüll kicsit elfáradt és nehezen küzdötte át magát.ha vissza raktam 5 be és nyél akkor 10 körülre váltottam fel és ment mint a meszes.
de 6. ban gyorsitani pláne kétszeméllyel.....
van egy prop tech nevű cég szentendrén egy Zizó nevű emberkével akiknél van egy olyan ultrahangos tisztitó,és az fasza!meg ha már ottvagy esetleg egy karbiszinkron.....
és akkor tényleg olyan fasza lesz mint amire emlékeztél!
Én is tárgyaltam velük,csak ugye ez most okafogyottá vált.....
Juteszembe....
Most azért raktad össze,mert ujra moccolni akarsz,vagy azért mert el akarod adni,hogy ugysem használod?
mert ha utóbbi,akkor esetleg tárgyalhatnánk....
Nagyon köszi!
Volt már több motorom, különböző típus és márka is de most, hogy kipróbáltam ezt, elkapott a hév. Ez lenne az első Honda az életemben de nagyon rágyógyultam szerintem a hétvégén eldöntöm és meg is veszem.
12000ként olaj csere
18000 ként légszűrő olajat szűrőkkel érdemes minden évben cserélni ,még ha nincs is meg a km(Szerintem)
szelep állítás 24000km-ként
tán ekkor a gyertyát is érdemes , de 48000 nél irja a cserét.
problémamentes motorok..
alkatrész nem kell hozzá :) csak tankolni és kész :)
Köszi, alkatrész árak? persze a kopó alkatrészekre gondolok? hasonlóak a japánokhoz, vagy drágább? szerviz km. intervallum?
Szervíz manuált találok valahol, esetleg tudtok ebben segíteni
1100 xx blokk 5 fokozatu váltóval 1 kiegyensulyozó tengellyel..
általános dolgokat nézd meg ezen kivül nem igen akad tipus hibája sem.. normál használattal örök darab..
De utána nézek.
Régebben ha átalakítottad,vagy olvashatatlan volt a szám,stb. akkor kapott AF-es számot a blokk,vagy a váz!
Egy gond szokott vele lenni,külföldön nem nagyon díjazzák ezeket a számokat!Illetve régen nem szerették!
az az af-es dolog az hogy müxik?
Látom nem ostromol a piac..
A gyári dobokat még mindig elboltolhatnánk
megyünk Szlovéniába és inkább csendesebben szeretnénk..
vagy kérjem kölcsön?
bitang erős az x-11
és a 2. Xx....nem véletlen :)
Főleg hogy a villánál be is van ütve a szám
btw, az ebayes váz pont egy defetes példány
Azonnal megbukik a vizsgálaton!
Vagy lehet AF-es alvázszámot kérni!
[27381] -es hozzászólás és előzményei
Mostanában menet közben kigyullad az injektor lámpám . Amúgy semmi nem változik, szépen húz, meg minden. Ha leállítom, újraindítás után nem világít. Segítene ezen valami tisztrító adalék, vagy ez valami más jellegű hiba? Volt valakinek hasonló problem?
tényleg.
tud esetleg infót erről valaki?
ha csak a váz adta meg magát, azt lehet venni, pl itt:link
~ 50eft körül jön ki. csak osztrákiába postázzák, de még 2 hónapig itt vagyok, szivesen elhozom neked ...ha szeretnéd
és bár a motor csak kevéssé tört össze,azért a váz az megadta magát.....
homályosíts fel, kimaradt pár év
Ilyet használtam: tisztító
Lehet hoy nem tuti, de nálam nem jelentezett (még) semmi különös. Igazából a magasabb tartományban már az elején is jó volt, az 3-4000-ig volt a nagy gáz, 6 felett meg megindult... 6-ba meg azóta nem nagyon húztam 8 fölé.
Amennyit mostanában megyek...a tankba beborítottam még egy ilyet: link
nem tudom hogy lenne-e szivem eladni... egyrészt ott a sok motoros ruha+cucc, másrészt a piaci ára nem valami kecsegtető, harmadrészt ha ezt eladom akkor már nem biztos h lesz mégegy, és ezzel a gondolattal valahogy nem tudok megbarátkozni
ezt a történetet nekem is sikerült előadnom......
Nálam is ilyesmi lett a vége,de sajna azért ez a tisztitás nem megfelelő!
a benzinből kivált adalékanyagok rakódtak le mindenhol...mint a cseppkőbarlangban....
egy csomó olyan hely van ahova nem értél be!
nálam ez ugy jelentkezett,hogy 6. ban 8500-körüll kicsit elfáradt és nehezen küzdötte át magát.ha vissza raktam 5 be és nyél akkor 10 körülre váltottam fel és ment mint a meszes.
de 6. ban gyorsitani pláne kétszeméllyel.....
van egy prop tech nevű cég szentendrén egy Zizó nevű emberkével akiknél van egy olyan ultrahangos tisztitó,és az fasza!meg ha már ottvagy esetleg egy karbiszinkron.....
és akkor tényleg olyan fasza lesz mint amire emlékeztél!
Én is tárgyaltam velük,csak ugye ez most okafogyottá vált.....
Juteszembe....
Most azért raktad össze,mert ujra moccolni akarsz,vagy azért mert el akarod adni,hogy ugysem használod?
mert ha utóbbi,akkor esetleg tárgyalhatnánk....
Volt már több motorom, különböző típus és márka is de most, hogy kipróbáltam ezt, elkapott a hév. Ez lenne az első Honda az életemben de nagyon rágyógyultam szerintem a hétvégén eldöntöm és meg is veszem.
12000ként olaj csere
18000 ként légszűrő olajat szűrőkkel érdemes minden évben cserélni ,még ha nincs is meg a km(Szerintem)
szelep állítás 24000km-ként
tán ekkor a gyertyát is érdemes , de 48000 nél irja a cserét.
problémamentes motorok..
alkatrész nem kell hozzá :) csak tankolni és kész :)
Szervíz manuált találok valahol, esetleg tudtok ebben segíteni
általános dolgokat nézd meg ezen kivül nem igen akad tipus hibája sem.. normál használattal örök darab..