Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk nem volt önzetlen a dolog: a srác ismerte az utat!
A nyáron volt szerencsém nekem is egy jó kis szlovén túrához egy nagyon jó csapattal. Volt velünk egy kb 40 le-s csopper is. Az út 90%át vele tettem meg, és nagyon nem is zavart az a tempó. Mondjuk a fennmaradó részen kicsit elgurúlt a gyógyszerem...
Így igaz!

Nyáron voltam Szlovén túrán Összesen kb 10 csutkakormányos motort láttam abból 1 volt hayabusa...
Minnél inkább túrázol,annál inkább kerül háttérbe,hogy hány lóerő...és fontosabbá válik a kényelem pakolhatóság szélvédelem stb...
a mi turánkon volt 50 -143 le motor de ez semmit nem számított
nekem a fazer is nagyon bevállt..csak a busa után kicsit lehetne nyomatékosabb.....

Multkor majdnem cseréltem egy xx re...és én mondtam le a cserét..elmentünk megnéztem és ott hagytam....2005ös kék volt...2 kilot kellett volna rádobni...kiprobáltam nyomta a belemet a tank olyan volt mint a busa,nem is volt a hirdetésnek megfelelő állapotban... Inkább nem nyultam bele..
Majd fogom szidni magam ha ujra csutkakormányosra ülnék...
Nem is árulom a fazert :).csak neked irtam a hecc kedvéért..párosban dobozokkal túrázni kiváló ez a motor... most áldoztam rá 70 ropit..
Az Xxis kapna turakormányt mint Milkáé!
Ez igaz :)
Meg manapság őrültködni sem nagyon lehet, az utak itthon kukák, külföldön meg eléggé drága a gyorshajtás :)
Akkor a kérdés már csak az, hogy mire is kell a motor? Túrázni két személlyel és csomagokkal, kanyarvadászni, vagy a haverokat lenyomni. Vagy esetleg csak a Sparig menni kv-zni? A választ mindenkinek magának kell eldönteni.
Hát a nagyok lehet ezért tartanak több motort :)))
Ennit nem is ér a mocizás szerintem....amikor 1- 1.4 körül gyárias motorokat lehet venni...Amik ugyanugy kiszolgálnak,csak nem te fingottál rajta elöször..
Persze egyértelmű!

De azért az a fájdalmas ,hogy a dupla annyi ccm ellenére húzod neki és nem tudsz mit tenni.....Ha egyedűl vagy is kemény dió! gsxr 750 az meg már ki is végez....
Sőt a nagybandit is úgy megkerget 2 liloig ,hogy csak pislogsz...
én 105 párom 65 fazer 143le 105 nm

haver gsxr600 zsoké(60kg) a hayabusával toltam...
a fazer meg nem tudja még tartani sem! Pedig csak nagyritkán van ilyen mert csoportban motorozunk VBKMSE De akkor is szar volt hogy elgangolt én meg nem tudtam szinte tartani sem.....
Az én amatör tudásommal könnyedén tudtam padlózni az Xx.et is..a hayabusán meg nem mertem! Nekem az már túl erös volt...
Mondjuk azért megnéznék egy ugyanígy felmálházott 600-ast is. Kiváncsi lennék rá, hogy a kettő közűl melyik izzadna kevésbé a kúton pihenés, tankoláskor mondjuk 300km után, amikor az XX-nek még nem világít a tartalék sem.
120-es VFR-t ne is mond. Az marad az álom kategória számomra. Sajnos nem úgy állok hogy 2,8-tól 3,8-ig motorba rakhassak
Majd a jövőben
itt az uj vfr 1200
beharangozott 173 le 130nm....Tesztek szerint messze nincs olyan érzésed rajta mint a konkurencián busa zzr zx12....

Nekem karbis volt 164 le (állitólag) de valahogy messze nem volt olyan mint a haya......
Mivel nekem mindkettő volt tudom miről beszélek.....
250 nél egy busán vagy a ninján beszarsz ugy megy ha ráhuzol....
az xx ott már igencsak elfárad...

De az Xx jobb motor..
Hasonlóak az arányaim :). Bár én 94kg vagyok, párom 55 :))
utas nélkül eléred...száraz tömeg adatok szerint +60 kg a motor+ennyi az utas.. ehhez 30 le nem meggyöző...
a nagyzizi és a busanál ez + 80 le....
Nem lessz sokkoló az xx a cbr 600 után..

Viszont az Xx-en nincsenek semmiféle vibráciok,hosszabb a szerviz intervallum,finomabb szerkezet..Igazán jól eltalált motor..gyönyörüen jár...akár 200000.is elmegy...

a cimbim 80kg a csaja 55....és a zx12r rel lenyomta a cbr1000 rr-t amin egy 70 kg zsoké ült egyedül pedig tiltástól tiltásig ütötte.....nem állórajt volt.... 130-290 ig ment a móka...
gondolom
Azért az a 120 Nm azért nem hazudik ám! Nehogy azt hidd, hogy lassú ez a motor!
Nálam az ezüst lenne a befutó. Még egyenesben sem érem el ha már rendesen lendületben van a 600-as?
Ejnye.... Mindegy, még mindig fontosabb hogy ne szakadjon szét a hátam 3-400km után mint az RR-en :)
Nálam is a kék a nyerő. Azért lett kék szinü dobozom hozzá.
Nálam a kék a favorit...csak az ebben az évjáratban nincs ha jól tudom..
kényelem terén semmi különbség nincs az általad emlitett 3 motor között...Mind csutkakormányos nagyjából azonos üléspozicióval!
Kanyarban is ua a helyzet....

amikor kimegy előzni vadul a 600-as csodálkozol majd,hogy padló gázon nem éred utol 2 személyel... ha elökapod a számologépet az nem hazudik :)
Én sem feketére vágytam hidd el.
igen, valamit valamiért. Sajnos tudom hogy XX-el nem nagy kanyarvadász leszek, pláne amerre mi járunk (egymás után több kanyar sűrűn, dehát a kényelemnek ára van, és majd hátulról leszek kénytelen nézegetni a 200 kiló alatti vasat döntögetését :)
Hajek-én nagyon agyalok. Hitelt nem szeretnék felvenni, és mivel az enyém májusban viszik el, így necces a dolog anyagilag :SSS.
Egyedül a szín még ami fájna, nem tetszenek a fekete mocik (de ez az én bajom), nagyon kényes szín :S.
én kiprobáltam több fajtát

A mendemondákkal ellentétben!Műszaki hiba egyik motornál sem volt soha!Kivéve a honda cbr 1000f-et! De az egy melléfogás volt bontószökevény!