van fent egy piros 900 iáron...99-es lakásban fotózva....
Egy megnézést az is megérdemelve! A km-től nem kell félni...60000 nem tétel az XX-nek.. Ha valóban rendben van a vas ne riasszon el ,a valós kilométer..
ez ettől még 10 évig motor megfelelő karbantartás mellett...
a napokban beszéltem Német Istvánnal a Honda Hosuba ex szervízvezetőjével és egy mondat visszacseng: " az Xx egy problémamentes motor."
Valószinüleg most hozzá visszük a fazert 40e szervizre!
Értem!
Ettől függetlenül,vigyázz!
Nehogy az olcsó,a végén sokba kerüljön!
Inkább tegyél még hozzá,vagy hitelezd be,de legyen jó a vas.
Nem csak a motorozás örömét veheti el,egy problémás vas,de a biztonság fogalma egy motornál sokkal fontosabb,lényegesebb,mint más járműnél!
Az előbbi felsorolásból kimaradt a markolat fűtés,nyitott Martin dobok,állítható túrakormány(így már hihetetlen kényelmes lett a vas).
Milka már néztem a gépedet tényleg patent, csak sajna mint mondtam az anyagiak végesek. Valahol meg kell húzzam a határt. Tovább nézelődök hátha akad valami az én ár kategóriámban.
Ha gondolod az enyém 1,2 milláért vihető,rengetek extra van hozzá(dobozok,állítható túrapleko,szivargyújtó aljzat,stb.)!
Adatlapomon képet is találsz a vasról!
Ja és sokkal fiatalabb,valós kilométerrel!
Bár "okosan" úgy van fényképezve hogy becsillogjon a vas,szerintem volt már lapján!De ez egy ennyi idő vasnál nem is csoda!Sőt!Az lenne a csoda,ha nem lett volna!
Ahhoz hogy biztosan meg lehessen állapítani melyik országból való,jobb kép kéne!Ráadásul az is gyanús,hogy csak a jobb oldaláról van fényképezve,a balról nincs!
De persze látni kell!
Ezt az xx-et az elmult évben 2 szer is meghirdette a tulaj,most ez a kereskedés hirdeti!
A tulajnál már 8-10 éve van...leszedték róla a tűzgolyó matricát és visszatekerték az órát! 80000 volt már benne! Ami nem lenne baj.....Ha élőben jó ettől még megveheted nyugodtan,még 100000 ret elfut :)
Ha egy biztos kézből való Xx-et szeretnél Keresd meg Milkát...
Gyönyörű a mocija.... igaz az más árfekvés....
hali.
vannak itt sokan akik nálam jobban vágják a történetet.
javaslom várd meg az ő hozzászólásaikat is.
a karbissal nem sok macera van....meg még erősebb is mint az injektoros...mondjuk jobban is iszik.(1 lityi)
a fojtást a karbi torkában kell keresni,és a vezérlő elektonikában...a karbi mentesitése viszonylag egyszerű.az elektronika az ülésvég alatt van,egy kb cigisdoboz nagyságu kütyü.
egyszerűen cserélhető csak nem túl olcsó.(kb 30 ft bontóban)
most nem tudom neked megnézni a számát,de bármelyik honda kereskedésben megmondják.
a motorvásárlás előtt csak a szokásos dolgokra kell figyelni...mivel nincs tipusbetegsége.
de várd meg amig a többiek mondják az ő véleményüket is.
Köszi!
Hűha vágod ám a kérdést, király!
Esetleg ha még tudnál a vásárlás előtt tanácsot adni hogy mit nézzek meg feltétlenül akkor jöhet privátban is. Pl honnan tudhatom biztosan, hogy nem a fojtott verzióval van dolgom?
Igazából 2 motor típus között nézelődök vagy XX szeretnék vagy (FZ1)
Az ár ami sajnos most szűk keresztmetszet max 750-ig tudok elmenni. Egyébként van valami gebasz a karbis XX-kel? Nekem eddig karbis motorom volt, mentem már injektorossal is nem éreztem túl nagy különbséget kivéve, hogy nem kellett a szívatóval bajlódni.
Még egyszer köszönöm a segítséget!
hali.
ez egy karbis xx,ha jó nézem akkor svájci,(annak majd utána kell nézni,hogy nem-e a folytott verzió). a km óra állás nagyjából reális is lehet...
nekem nem ismerős a vas....
...ja és kifelejtettem!
Nézzétek meg a Borsay Szabi féle Szabad(szakadt) Madarat a motorinfón(ez nem reklám, gondolom amúgy is rápillantatok néha), slusszpoén a cikk végén!
Mint régi-újfiú csatlakozom az előttem szólókhoz!
Boldog Szülinapot!
Bocsánat, hogy most meg így berobbantam, aztán teleírom itt a fórumot, de én is és a fórum is nagyon le van maradva az írással...konkrétan 1645 oldal lemaradásban vagyunk...
Azért próbálom visszafogni magam...
Így első látásra korrektnek tűnik a vas!