Sok sikert!
Másfél éve?
Én egy éve(kisebb-nagyobb szünettel) hirdetem,és nem jelentkeztél!
Több fajta létezik(givi,nonfargó,stb)honfargót 2-éve nem gyártják,(becsődöltek)úgy hogy vigyázni a vételével,mert nincs se alkatrész,se semmi!
És természetesen mindegyikhez kell a saját tartója is!Ki van ez találva,hogy ne lehessen csereberélni,vedd meg az ő terméküket!
illetve a givi hátsóplatnija,csereszabatos valamelyikkel,de fejből nem tudom melyikkel!Literbe a legnagyobbat vedd!Főleg ha van asszony a háznál!Hidd el tapasztalatból mondom,nincs az a táska,doboz,stb.amit tele ne tudnának pakolni,és akkor jön ,ki áll a szoba közepére kezében számomra ismeretlen eredetű,és használatú tárgyakkal "és ezeket hova tegyem" mondat!
szuper, köszönöm!
Egy 2007-es 10.000km körüli modellről van szó, szombaton megyek megnézni és ha olyan amilyennek állítják akkor meglesz az RR utódja :). Már nagyon várom, közel 1,5 éve vadászgatok egy jó állapotú XX-re, és úgy néz ki az RR-em vevője is megvan.
Dobozokról mit kell tudnom. Csak egyfajta vagy többfajta tartókonzol is létezik? Szabvány lehet a felfogatása vagy minden gyártónál más konzol kell? Ez olyan április-májusban lenne aktuális, de mindenképpen kéne a 3db, a literekkel még nem vagyok tisztában mire van szükségem.
Láncfeszítő időnkénti(20-ezer körül) cserélni kell,vagy eleve az újabb erősebbet kell bele tenni(azt hiszem,már csak ezt forgalmazzák).
Kanyarodni lehet vele,de nem úgy mint egy szuper sport géppel,ahogy írtad RR-el(már csak a súlya miatt is),de lehet rendesen.
Amúgy elnyűhetetlen darab szerintem.
Van pár kép fent a képeim között,ott láthatod amatőr szinten miket lehet vele kanyarogni!
Véleményt nem mondhatok,meg hogy kinek mi mennyiért éri meg,csak rávilágíthatok bizonyos dolgokra!
Ez a vas elég rosszul van fényképezve ahhoz,hogy bármi lényegeset,fontosat is lehessen látni!Ami szinte biztos,Magyarországi a madárka!
Ha minden igaz szombaton én is belépek az XX-esek táborába, egy 600RR-ről váltok, mivel azzal nemigen megy a túrázás.
Lenne pár kérdésem, és örülnék ha valaki segítene:
- Mire érdemes idafigyelnem az átnézéskor egy XX-nél? Vannak-e típushibái?
- Egy XX-el is lehet azért jó kis kanyarvadászatokat végrehajtani, vagy azért a nagy súlya miatt már nehézkesebb?
Nemigen van tapasztalatom a kategóriával, eddig csak RR-ekkel volt dolgom.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az igazi "gondom" aggályom az,hogy amennyire én tudom 2001-után nem dobtak piacra pirosat!Tehát vagy a fényezés nem eredeti,vagy a papírjai!De persze lehet hogy tévedek,vagy raktár mélyéről előkerült"bennragadt"példányról van szó!
ha valós amit mutat a km óra,illene rögtön egy szelepállítás hamár szét van szedve új gyertyák és olaj+szűrőcserék + a fékolajakat cserélni... teloolajat is
ez kb újabb 80e ft-nak megfelelő összeg,de meghálálja..Még 100e km simán elmegy... még többet is
Ezt kellene a Suzukinak megtanulni...
Én is hajlok a következő cserénél újra az Xx -re..
Örök darab
Másfél éve?
Én egy éve(kisebb-nagyobb szünettel) hirdetem,és nem jelentkeztél!
Több fajta létezik(givi,nonfargó,stb)honfargót 2-éve nem gyártják,(becsődöltek)úgy hogy vigyázni a vételével,mert nincs se alkatrész,se semmi!
És természetesen mindegyikhez kell a saját tartója is!Ki van ez találva,hogy ne lehessen csereberélni,vedd meg az ő terméküket!
illetve a givi hátsóplatnija,csereszabatos valamelyikkel,de fejből nem tudom melyikkel!Literbe a legnagyobbat vedd!Főleg ha van asszony a háznál!Hidd el tapasztalatból mondom,nincs az a táska,doboz,stb.amit tele ne tudnának pakolni,és akkor jön ,ki áll a szoba közepére kezében számomra ismeretlen eredetű,és használatú tárgyakkal "és ezeket hova tegyem" mondat!