Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te mennyiért akartál megválni tőle?
Szedd le az idomot, lámpát, telókat... Rakj bele görbe telókat meg törött idomokat. Atán hirdesd meg 5 kilóért törötten. A maradékot meg elviszik 4 kilóért.
Ez müködik nálunk, mert 10 ből 8 an töröttet vesznek, mert MAGYARORSZÁGON élünk...
Nem cserélem másik fazerre...Max marad ez ....
Most voltam a 40ezres ELSŐ szervizen! Tehát elöszőr volt levéve a szelepfedél...Még most is jók voltak a hézagok,de mivel ujabb 40enél lesz szerviz,kicsit nagyobbra vették a hézagokat a 20 ból 8 szelepnél,mert alsó határ körül mozogtak!(végig ott voltam a szerviz ideje alatt)
Kapott új kormánycsapágyat,gyertyákat,teloolajat légszürőt,fékolajak lecserélve,pc szinkront. a karbisort most sem kellett levenni(2004 es moci)..tehát szezonra és a következő 40e km-re felkészítve... Lánc fékek gumik 70 %-os állapotban...

Annyira nem kell sietnem a váltással....Igazán a toppon van a fazer..
A következő alternativának gondoltam Újra Xx-re..
Azért a 100ezres átirás, majd dobozolás,stb Nem kevés sasi...Nem is biztos,hogy NEKEM meg is éri...
Majd meglátom mit hoz a gazdaság a jövőben
valamivel jobbak,de az Xx egészen más...és az első szériák már nem sokkal drágábbak,mint az 1000f-ek...

De nem neked valok világutazó motoros barátom...Te nagyon jó motort vettél arra a célra amire használod a motorjaidat..
Ha lett volna, akkor is csak 95-97-es évjáratok közül. Azok már elvileg jobbak
Mondjuk jó látni, hogy van van még az enyémhez hasonló motor! Fekete, szép, keveset használt, nem visszatekert 15e km-es, szalon állapotú. Mondjuk én 1 év után vettem le a hirdetési oldalakról. Legalábbis remélem levettem.

Aztán nem ám inkább rábeszéled magad egy fazerre!
megőritett volna az állandó vezérmű lánc csörgés!

Nem jó alternatíva,minden hiba miatt bontani kell a blokkot,mert csak úgy orvosolható...
igen valóban foglalkoztat

Hozzáteszem a fazer nagyon bevált,minden szempontból!
Sok hondás motoros társunk elcsodálkozna milyen finom szerkezet ez a moci.....
Amikor eljön a csere valami utolsó szériás Xx-lenne az utód 2007-től....
Az újabb fazer már jóval sportosabb és nem is tetszik,a vfr 1200 nem az én ár érték arányú paripám...
a hayabusa pedig nem győzött meg,gyenge fék stb.... a nagy erejére nincs szükségem, és k8-tól azért az is minimum 2 milla...

Ahogy nézegetem,már 1.2 1.4 től elérhető a 2007 től (pl Hajek)az Xx-ek Főleg,hogy keveset futott első tulajtól..

Igen tényleg foglalkoztat a dolog...
Főleg hogy a régebbik lettek az igazán drágák . A duálfékes 1000F egy darabig képben volt nálam, de jött az átírásos nagy halál.. aztán letettem róla
az a baj,hogy sok ember nem veszi a fáradságot,hogy elmenjen megnézni! Ahelyett,hogy megnézné,már a forumokon kapott infók alapján eldöntik,hogy nem kell....Úgy,hogy nem is látták ..


Jó az ár ,föleg ha figyelembe vesszük azt,hogy az 1000f-egyes példányaiért még mindig 5-6 kilót kérnek röhejes....
Jó reggelt!

Látom piszkálja a fantáziádat egy esetleges XX vásárlás/váltás lehetősége. A mamának meg mondd meg, hogy a motorozás nagyon veszélyes, és Te csak meg szeretnéd óvni azzal, hogy egyedül mész. Mondjuk én is próbálkozom ezzel a dumával, de eddig még nem jött be.
Szeva Atix!
Köszi minden ok, eléggé meg vagyok döbbenve, hogy 800ért nem lehet eladni egy 2003as XX-et. De ez van most Magyarországon. Vagy lehet túl olcsón adom, mert azt hiszik, hogy szar.....vagy olasz.....vagy svájci.....vagy faszomtudja!
..
kár,hogy áll a piac.
Most lecserélném a paripát.
Én jártam ki vele a szalonból................


Első!
Hányadik tulaja vagy az xx-nek?
Sose fikáztam le más motorját,sőt ha csak pár napot vissza olvasol,azt is írtam nézze meg,mert jó lehet!
Lezúzva egyszer se volt,bár ez attól függ mit jelent a lezúzás!
Estem vele,de ezt sose titkoltam!
A pára max.kettő lehetett,vagy tudtom nélkül még törte valaki míg én alukáltam!
Teljesen igazad van nem értek hozzá!
Bocsánatot kérek tőled ez úton is!
Megígérem soha többet nem adok DILETTÁNSAN tanácsot senkinek!
Azt értem alatta,hogy ott helyezték forgalomba!
A Svájciak fojtottak szoktak lenni!
A nem kicsit,a sérülés mértékére utal!
Mellesleg megjegyezném.
Ha vissza olvasunk ezen topic lapjaiba... Tényleg nincsen olyan oldal ,hogy meg ne emlitsd milyen zsir a cangád! Ami még nem is para, mert tudom, hogy tényleg szereted ha makulátlan a vasad. Engem inkább az érdekel meglegyen az 50 ezrem ebbe az évbe is. Az ,hogy karcos-e leszarom. De valóban lefikázol minden vételt, és most nem Duke cimbi pártját fogom de igy van!
Tehát a kérdésem csak ennyi lenne!?


Hányszor is volt lezuzva a vasad Milka? Mert én emléxem párra!
Szeva Duke!

Mi a pálya feléd? Ne idegeld magad mer megárt!
Ja ez lemaradt kvázi igazolásként a színre:
http://www.cbrxx.com/honda-cbr...
Nos ezt csak most olvastam. Hát akkor "színt" vallok!
Biztos, hogy tévedsz! Ez a "Candy Blazing Red R-195 C" színkódú illetve színű motor. A motort 2003.03.11-én Magyarországon vásárolták, 2003-as modell, nem a raktár mélyéről származik és a fényezése is eredeti, már ha a színről beszélünk. Igen, nem mindene karcmentes, egy lassan 9 éves motorról van szó, amely futott 48ekm-t. Azt hiszem botorság lenne hibátlan állapotot várni egy ilyen motortól. Bizony van előélete! Feküdt is minden jel szerint, a bal oldalán biztosan. A gyújtásdeknin jól látszik, de a kipufogón is vannak apróbb jelek és a fényezés is mutatja. Azért szerintem szépre meg van csinálva.
Ha már eddig eljutottam elmondom azt is, hogy miért névre írva eladó. A motor előző gazdája kiköltözött külföldre, közben árulta a motort, de nem talált vevőre. Vonogatta ki a forgalomból, de fél évenként mindig intézkednie kellett ez ügyben. Megunta és végleg kivonta. Ebben az állapotban vettem meg, jó áron. Egyszerű biznisznek indult a dolog, de időközben nem volt időm foglalkozni a forgalomba visszahelyezéssel. Aztán jött a devizahitel végtörlesztési lehetőség és az felülírt mindent, a motorból pénzt kell csinálni. Árultam forgalomból kivont állapotban, nem kellett senkinek. Így úgy döntöttem, hogy leműszakiztatom, de nem íratom a nevemre, feleslegesen nem akarok 100eft-ot kidobni. Így hirdettem meg névre írva, mert így jár vele mindenki a legjobban!
Nos tisztelt Milka1, értelek én, hogy árulod a 2002-es motorod 1,2mft-ért és nagyobb az esélyed vevőt találni ha lefikázol minden konkurenciát. Én nem árulni akarok, én eladni akarok. Nem azért olcsó a motor, mert szar és tisztelettel megkérlek, hogy ne adj "szakértő" tanácsokat dilettánsként, mert ezzel károsítasz egy eladót és egy esetleges vevőt is. Egy fórumon felelősséggel jár tanácsokat osztogatni, de még véleményt alkotni bármiről is, mivel ezzel befolyásolsz emberi döntéseket, kicsit kisarkítva sorsokat!
Elnézést kérek a tisztelt fórumtársaktól a litániáért, de úgy gondolom a korrektség megkívánta, hogy tiszta vizet öntsek a pohárba! Igen, az enyém a szóban forgó motor, készséggel válaszolok bárkinek a kérdéseire, a motor nagyon jó vétel, de kb. 2 hétig él még ez az ár, mert a Műszak Adatlap lejár és névre kell írnom, aminek a költségét szeretném viszontlátni a motor eladásánál.
Hello!
Csak pár kérdés. Mit értesz azon, hogy svájci vagy olasz? És ha svájci az miért nem jó? És mit jelent az, hogy "nem kicsit" és honnan tudod ezeket?
Köszi ha megtisztelsz egy korrekt válasszal!
Semmi baj...Igen igen,,az miatt is égett ki,,""kicsurgott"",,de a Hondáéknál,,raktam bele valami utángyartottat 10 rugóért,,és még garit is adtam rá,,de azóta semmi baj vele,,,Megvannak az évei,,de vigyázok rá,,mintha csak gyermekem lenne:)