Helló Herci!
Figyelj oda, mert nagyon tehetséges a picur!
Szépen kiül, vállat a kanyar közepére beereszt, szemek a kanyarkijáraton...! Ő lehet a jövő reménysége, aki a Black Bird I. hátán veri laposra a Haya VIII. -asokat!
nekem nem eszi, de nincs hajtva sosem...40ekm van benne...nem kell töltögetni az olajat
nem terveztem újabb Yamahát..
a vfr 1200 nézegettük jó messziről ..meg néha a multon merengek. Multkor majdnem csere volt xx-re de aztán visszaléptünk..
Nekünk a kényelem is fontos..
Uram Királyom!
Nagyon is jó az a bordoau metallic gépcsoda, ami Őfelsége felséges ülepe alatt leledzik, az elébbi képeken...
Bár már csak láthatnám, ahogy Felséged a levegőt szelve tanítaná móresre azokat az elszemtelenedett sólyomreptetőket...
Amúgy is javasolnám felségednek, hogy szedjen tőlük adót(amúgy is divat lett, mint kollégája vmi Mátyás illetve vmi Viktor idejében), vadászállat tartása mindíg is csak a Király engedélyével volt lehetséges...
Ha nem fogadnak szót, akkor pedig szigorúan tegyék oda, ahová valók...drága manapság a vas ára...a kínai kohók epedve várják a belevalót...
A H minőségével pedig egyetértek, de sajnos néha kerül por a fogaskerekek közé, mint az alább vázolt Tűzpenge élének is voltak csorbái, amit már azóta kiköszörültek...
A vröfi pedig sajnos nem méltó Őfelsége maradéktalan csodálatára...
Konzultáljon MadarasGáborunk régenvoltmárnincs narancsszínben pompázó gépén tett nem túl hosszú teszttapalaszttyáról...
Az vót ám a ménesgazda, míg egy tehetséges kis hölgy jóvoltából szét nem széledtek a lovak...
Szia Milka!
A Varadero-t ajánlom! Az újabb széria már kevesebbet fogyaszt, nagyon kényelmes, meglepődnél milyen gyors is lehet, és ráadásul a csopper V2 is megvan(ráadásul ha kell a prosz-tata masszázs , beépítve finoman az is megvan), de nem tol maga előtt Bélabácsi a Renódáliával, ha bevette a viagrát! Én nem szeretem, ha az autó ott liheg a nyakamban, még akkor is ha intek, hogy kerüljön ha akar...ezekután szoktam használni a hipergyorsítót, ami a jobb kezem ügyében van...nem csak dáliáknál válik be...
Szia!
Most éppen Motul van benne, de használtam már Castrolt és Repsolt is.... Nem eszi feltünően egyiket sem... A régi Fazer azért már csipegette, ha keményen meg lett hajtva, de abban már sok-sok km volt... Nincs ennek a blokkjával sem gond, de azért a Honda más...
Az új Jamik már nagyon szépen működnek, szép a hangjuk is...
De az olajfogyasztás bajnoka a H CBR 1000 RR 2008-09....gariban már cseréltek párat, de nagyon gusztustalanok voltak... Két haveromnak is ügyvédes fenyegetéssel cserélték... Egyszerűen szar volt a hengerfal hónolása, de szívjon csak a tulajdonos...1000km-1l olaj -és ez jó...fogyaszthat ennyit, meg ilyenek...tartós 100-120-as tempónál is... Az újak 2010-11 már jók, más eljárással készültek, és azok már nem eszik...
A VFR750-es csúcs: Angliában, motorosfutár 1.200.000 km megbontás nélkül!
Nem!
Valószínű az XX megmarad(gyereknek),mellé veszek másikat!
De még ez se biztos!
Ha kapok egy jó ajánlatot megy az XX,ha nem akkor marad!Elfér itt hátul!
Annyira nem akarok megszabadulni tőle,mivel hibátlan!
miért?
ha nem vállaljuk akkor mi van?
úgyis lebukunk amikor hosszú szakállal leszünk nekidőlve a chopperünknek.....és arról fogunk beszélgetni,hogy a v2 miért is jó a prosztatánknak.
Fogod látni......
Sólyomtulajdonosi plusz adót nem tervezünk....elég büntetés nekik,hogy suzukival kell járniuk!