Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a féknyeregnél néznék körül első körben
valszeg nem mozog rendesen az "úszóágyazás"
melyik betét volt a kopottabb ?
Bocsi a minőségért szar a telóm már
holnap postázom
Megfordítani sajna nem lehet mert nem szimmetrikus a betét mint a robikban de tettem bele másikat amit előről vettem ki egy hónapja.
Hát bizony ki kopott a tengely meg gondolom a furat is kiszoposodott az aluban az ,föl kéne építeni leköszörülni heggesztőtrafó kölcsönadva lusta vagyok hűvös is van...telebasztam grafitos zsírral folyt köv
Biztos hülyeség, de ha meg lehet fordítani a betétet akkor tedd azt vele időnként és akkor nem kopik félre:D:D:D Nekem a robogón bevált:D
Na húztam majd jelentkezem!
fölbasztam magam megnéztem tényleg enged annyit az úszóágya de a dugattyúnak nagyon be kellene rohadni szerintem hogy az legyen a problem viszont nekem is ugyanígy kezd kopni és nekem az most a baj vele hogy a felsö ószóágy sokkal jobban van kopva mint az alsó így nyomásra rögtön a belső betét fölső részét kezdi el behúzni így az jobban kopik!Ha tenyérrel rátartok már más is a helyzet úgyhogy megyek is varázsolni kifelé mert ez nem tetszik! Végre valami amit baszogathatok megint
Főként ha jobbra feszűl szerintem
Hidd el hogy tengelyirányba nem tud mozdulni,az úszóágy meg csak merőlegesen csúszik gondolj bele...
Ha rakod összefelé majd öntsd föl az úszóházakat egy kis benyával hogy fölkapja majd !Amúgy szívogathatnád a vákumcsövet egy darabig! Csak szólok hogy nem olyan kicsi úszóházak vannak rajta mire teleszopkodná a motor az egy fél élet lenne!
Szerintem félrebeszélsz.A féknyereg tartó konzolt a hátsó tengely pozicionálja,ergo ha ferde a kerék vele párhuzamosan ferde a nyereg is,persze ez csak az én véleményem.Nekem is félre van kopva és szög egyenes a kerék,viszont az egyik dugó be van rohadva.Majd Basi mester megmondja
Ez a beszéd,csak egy kis bíztatás kellett!Én azért nem ajánlottam magamat mert tényleg nem érek rá és azt meg nem szeretem ha elvállalok valamit aztán nem tudom időben teljesíteni!
Ahhoz a kopáskülönbséghez ami neked van a két betét között elég egy fél vagy egy teljes rovátkányi kölönbség is !
Basit nem akarnám terhelni ezzel (tavasszal szeretném majd igénybe venni egyeztetés után a személyes szaktudását), de a telefonszámot és a biztatást köszönöm, kicsit megnyugtatott.
Hétvégén kikapom, beviszem a finom melegre, szétszedem, fotózom, kiganézom, összerakom. Legalább látom mi van benne. Mindig tanul az ember. Elméletileg 3 éve szét lett kapva, nagy baja nem lehet, csak a dugulás.
Majd még jelentkezem fotókkal ez ügyben.
Ez akkor volt amikor vette elvileg leszervizelték előtte,de panaszkodott is hogy valami nem frankó vele!
A kormány elfordításával kompenzálod, így szépen két nyomon fog futni a motor.
Ez elgondolkodtató, de ha ferdén van a kerék, akkor miért megy egyenesen a motor?... remélem nem azért mert a váz ferde és ezzel kompenzálták!
Mondom a verzsönt a karbival.Én biztos hogy nem adnék ki senkinek egy napi fizetésemet csak azért hogy valaki gyári beállításra beállítsa és kipucolja azt mert te is meg tudod csinálni !Nem kell azért szétszedni külön darabokra sem hogy faszányosan kitakarítsd.férfi létedre van annyi műszaki rálátásod hidd el hogy meg tudod csinálni.(kell hozzá egy kompresszor levegővel meg jó lapos csavarhúzók)Biciglipumpa az kevés azzal csak a fejed fúvódik majd nagyobbra az idegtől. Elképzelhető hogy jó is lesz gyárira állítva viszont ha van esetleg alacsonyabb nyomású hengered annak úgy is picit többet kell majd adni de ahhoz már tényleg kell a műszer de a motor is!De nem szoktak ezeknél akkora eltérések lenni.A másik meg ha bármiben megakadsz menet közben akkor segítünk csörgess meg 203133057vagy ilyenek!Az enyémnek is jó a közel gyári beállítás bár nekem igaz hogy tized pontosan 11 bar volt frissen becsiszolt szelepekkel a sűrítési végnyomásom mind a 4 hengernél.Ha meg tényleg bizonytalan vagy akkor meg küldd el basinak ,ő legalább tényleg tisztességesen kipurgálja az biztos!
Hűűű de lemaradtam mindenről,már remélem mindig ez lesz ha egy két napig nem vagyok!Megszaporodott a kis társaság.A hátsó fékbetéted azért lehet így kopva mert egész egyszerűen nem központban volt benne a kerék. Elég lehet hozzá pár 100 km ha egyszer valaki lánccserénél vagy húzásánál nem húzta egyformán a 2 oldalt !Nagybátyáméban cseréltem a 600 as ciberén betétet csak azért mert valami barom úgy húzta meg benne a kereket hogy még a gumi is belegyalult vazze a láncvédőbe!
1-- baxd meg.
2--Ott a szakértelemmel van baj.
3--Te tudod a legjobban hogy az a biztos amit te csinálsz meg.
4--Egy szaki aki minden nap túr fúr az olajban qurvára tele lehet a fasza a sok "szarral". És szarik rá.
5--A mostani szerelők nem szerelnek hanem cserélnek..Ha valamit javitani kell akkor széttárják a kezüket és jön a süket duma.
A Budakalászi suzuki szervíz vezetője kedves ismerősünk.Amíg nem csináltam szinkrontesztert őt kértem meg a karbi beállítására.Mikor kész lett a melóval meglepődtem milyen fasza lett,holott előtte Sakto barátom suzukiját csinálta kevés sikerrel...A gsxr-be 18000km volt,az enyémbe 75000.A válasz ennyi volt:ez HONDA
Bocsi ostoba kérdés de mibaja?
Én jártam az aranyfaszú, aranyárú, aranykezű gyerekeknék (Gumicsere)
Őket nem lehetett "elgáncsolni" semmilyen kérdéssel... A karbira aszondták, hogy az egy beteg állat ezen a vason és addig nem vennék el a pénzemet amíg télleg nem szar, mer ugye a karbiszinkron nem biztos, hogy annyi csak, hogy beállítom...
1 a lényeg: háborúba nincs vasárnap:D
B0R0S Z0LTAN, 5ooo Sz0lnok, Határ út 3I.
...biztos faszák lettek, előre is köszi!

A karbihoz visszatérve, sokkal szívesebben fizetném ki neked a 8-at mint lutrit játszak megint egy szerelővel (ennyit tesz a bizalom). Nem a szaktudását kérdőjelezem meg csak már éreztem úgy jópárszor, hogy nem azt kapom a pénzemért, mint ami be lett ígérve... Még alszom rá párat mire kitalálom hogy legyen a karbisorral.
1 Próbát megér
hát én 8 körül szoktam csinálni
másfél óra? vagy nagyon tud a srác,vagy ......
teljes odafigyeléssel,nem jön közbe semmi galiba,tökéletes pucolással,le -fel szereléssel,stb:3óra nekem(jó abban van 2 sör is )