Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csőváz basi bácsi nem kéne szerinted a Mordor gépénél egy dúsabb 3 fordulatnyi keverékkel próbálkozni elsőre szerinted,és ha nem jó onnan szegényíteni visszafelé(ez az előző karbi tuning téma)valahogy nem bízom benne hogy csak a síbertűihez lettek nyúlva?Látatlanban persze Na meg ha már bontjuk akkor a membránokat is meg kéne nézni!
Üdv az Uraknak !
Egy hónapja lettem a tulajdonosa egy '89-es SC24-nek. Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Jelenleg kipufogókat keresek a gépre, mivel még a gyáriak vannak rajta, de sajnos mindkét dob lyukas már a rozsdától. Elsősorban gyári vagy gyárihoz hasonló kivitel érdekelne. Ha tudtok valahol elfekvőben légyszi szóljatok. E-Bay-en találtam, de elég húzós áron mérik.
Egymás mellett?
Ez melyik bontó vagy privát muksó?Mi van még neki? Vagy már mindent elhalásztatok előlem
Gravírozott villahíd? az mi ?az hogy ? Az biztos szép nagyon nekem is kell!
gépről = motorról (cbr)
Pultos kiszolgálás volt, mint ahol jártunk vagy gépről szedte le az elejét?
Az egész cuccért 25 papírt kér.Azért nem mindegy,hogy egy vacak termosztátház 8000,vagy egy komplett eleje 25.
Holnap hozok tőle szélesebb első kereket,nagy fékeket 24-es telószárakat meg gravirozott villakiflit.Szóval teljes elejét.Ez a bontós legalább tisztában van vele,ha mi nem vesszük meg a cuccokat,akkor viheti a méh-be.Ezért inkább olcsóért odaadja.
Köszi, de nem kell már semmi!
Ha minden jól megy, akkor pénteken v. szombaton felteszem a gyújtásfedelet, illetve a termosztátot szeretném még kicserélni!
Te mit szeretnél venni?
Aha,vettem tőle pár cuccot.

Tényleg?
Holnap megyek a csepeli bontóba.Kell-e esetleg nektek valami?Vagy kérdezzek valamit?
Viszont van összesen 5 "dudája" .
Elég húzósan hangzik , gondolom utána még állítgatni kell. Írd le légyszíves amit lehet, mert ha nem sikerül motorozhatóvá tennem, akkor kénytelen leszek bepróbálkozni magam. El kell jutnom valahogy a vizsgára tavasszal.
De annak a mocinak nem megy KÉT hengere
teljesen szét kell szedni,külön kell rakni az alkatrészeket(külön kezelendő mindegyik karbi nem tanácsos fel csereberélni az alkatrészeket)nagyon jó csavarhúzók kellenek mert hamar le lehet "szopatni" a fúvókák fejét és akkor kuka(ha kijön egyáltalán)
ha ez mind megvan ki kell fújatni az összes járatot(az alapjárati keverék állitó csavarnál van egy pici rugó,alátét,O-gyűrű,mielött elkezded fújatni szedd ki mert utánna tuti nem lesz meg)
a membránokat is ki kell szedni(siber) ellenörizni a tűk szintjét,egyformára kell tekerni az alapjárati keverék csavarokat(majd le irom mennyire)
Én Athena-t szoktam venni mindig és eddig bevált
Üdv itt!

Én a shox-ban vettem, olcsó volt. De sajnos olyan is. Fél év után már engedte az olajat :-( Sztem télen veszek gyárit
Huuh...majdnem kétségbeestem!
DE... nyuszi az VAN!
Lehet,hogy nyuszi sincs?
Na,hiába raktam ki a legnagyobb csizmámat,nem érkezett bele túraplexi....de még csak egy kanna benzin se!Mától nem hiszek a Mikulásban,punktum!
Köszi basi !
Mi a véleményed arról, el merjem kezdeni kitisztítani a karbikat? (Tegyük fel, hogy szét meg össze tudom szerelni.) Kell-e valami spec szerszám hozzá vagy valami anyag ami kiszedi a lerakódásokat, vagy elég kitörölni, kifújni... tudom-tudom jó lenne szakember, de innen a Holdig nem tudok egyet sem. (Pedig a Hold jó közel van, hiszen látom.)
Üdv anabol