Csőváz basi bácsi nem kéne szerinted a Mordor gépénél egy dúsabb 3 fordulatnyi keverékkel próbálkozni elsőre szerinted,és ha nem jó onnan szegényíteni visszafelé(ez az előző karbi tuning téma)valahogy nem bízom benne hogy csak a síbertűihez lettek nyúlva?Látatlanban persze Na meg ha már bontjuk akkor a membránokat is meg kéne nézni!
Üdv az Uraknak !
Egy hónapja lettem a tulajdonosa egy '89-es SC24-nek. Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Jelenleg kipufogókat keresek a gépre, mivel még a gyáriak vannak rajta, de sajnos mindkét dob lyukas már a rozsdától. Elsősorban gyári vagy gyárihoz hasonló kivitel érdekelne. Ha tudtok valahol elfekvőben légyszi szóljatok. E-Bay-en találtam, de elég húzós áron mérik.
Holnap hozok tőle szélesebb első kereket,nagy fékeket 24-es telószárakat meg gravirozott villakiflit.Szóval teljes elejét.Ez a bontós legalább tisztában van vele,ha mi nem vesszük meg a cuccokat,akkor viheti a méh-be.Ezért inkább olcsóért odaadja.
Köszi, de nem kell már semmi!
Ha minden jól megy, akkor pénteken v. szombaton felteszem a gyújtásfedelet, illetve a termosztátot szeretném még kicserélni!
Te mit szeretnél venni?
Elég húzósan hangzik , gondolom utána még állítgatni kell. Írd le légyszíves amit lehet, mert ha nem sikerül motorozhatóvá tennem, akkor kénytelen leszek bepróbálkozni magam. El kell jutnom valahogy a vizsgára tavasszal.
teljesen szét kell szedni,külön kell rakni az alkatrészeket(külön kezelendő mindegyik karbi nem tanácsos fel csereberélni az alkatrészeket)nagyon jó csavarhúzók kellenek mert hamar le lehet "szopatni" a fúvókák fejét és akkor kuka(ha kijön egyáltalán)
ha ez mind megvan ki kell fújatni az összes járatot(az alapjárati keverék állitó csavarnál van egy pici rugó,alátét,O-gyűrű,mielött elkezded fújatni szedd ki mert utánna tuti nem lesz meg)
a membránokat is ki kell szedni(siber) ellenörizni a tűk szintjét,egyformára kell tekerni az alapjárati keverék csavarokat(majd le irom mennyire)
Köszi basi !
Mi a véleményed arról, el merjem kezdeni kitisztítani a karbikat? (Tegyük fel, hogy szét meg össze tudom szerelni.) Kell-e valami spec szerszám hozzá vagy valami anyag ami kiszedi a lerakódásokat, vagy elég kitörölni, kifújni... tudom-tudom jó lenne szakember, de innen a Holdig nem tudok egyet sem. (Pedig a Hold jó közel van, hiszen látom.)
Üdv anabol
Egy hónapja lettem a tulajdonosa egy '89-es SC24-nek. Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Jelenleg kipufogókat keresek a gépre, mivel még a gyáriak vannak rajta, de sajnos mindkét dob lyukas már a rozsdától. Elsősorban gyári vagy gyárihoz hasonló kivitel érdekelne. Ha tudtok valahol elfekvőben légyszi szóljatok. E-Bay-en találtam, de elég húzós áron mérik.
Ha minden jól megy, akkor pénteken v. szombaton felteszem a gyújtásfedelet, illetve a termosztátot szeretném még kicserélni!
Te mit szeretnél venni?
Tényleg?
ha ez mind megvan ki kell fújatni az összes járatot(az alapjárati keverék állitó csavarnál van egy pici rugó,alátét,O-gyűrű,mielött elkezded fújatni szedd ki mert utánna tuti nem lesz meg)
a membránokat is ki kell szedni(siber) ellenörizni a tűk szintjét,egyformára kell tekerni az alapjárati keverék csavarokat(majd le irom mennyire)
Én a shox-ban vettem, olcsó volt. De sajnos olyan is. Fél év után már engedte az olajat :-( Sztem télen veszek gyárit
Mi a véleményed arról, el merjem kezdeni kitisztítani a karbikat? (Tegyük fel, hogy szét meg össze tudom szerelni.) Kell-e valami spec szerszám hozzá vagy valami anyag ami kiszedi a lerakódásokat, vagy elég kitörölni, kifújni... tudom-tudom jó lenne szakember, de innen a Holdig nem tudok egyet sem. (Pedig a Hold jó közel van, hiszen látom.)
Üdv anabol