Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellene egy név,cim, hova postázzam a kormányvég súlyokat holnap teszek fel reggel képeket róla, (fasza lett) amúgy gyári
ja postaköltséget kell csak fizetned
...na eztetet jól megfogalmaztottam. Hátha sikerül kihámoznotok belőle valami infót.
Voltam egy szerelőnél, mondta a karbisor takarításra, úgy hogy miszlikbe szedi, hogy ha a csavarok nincsenek berágódva, akkor 1,5 óra és kb 4-6000 Ft a munkaköltség. Beállítja alapra, ahogy Basi mondta, de hozzátette ő is, hogy csak akkor megy majd jól, ha utána még hozzányúl.
Nem tudom ez megéri vagy sem, de nem igen lesz más lehetőségem a környéken. Nem tudom oda merjem-e adni neki, mennyire lelkiismeretes.
ok 32/24böl lesz megcsinálva
simán rá kell menni majd a csöveknek max nem lesz akkora pereme de nem fog lecsúszni az tuti
Szia!
Nem értem haza időben, most meg már mennem kell dolgozni holnap még teszek fel képeket!
Köszi!
Jól látod,az egyik ott is lakik.Ott bérelünk garázst.A nőneműt viszont hazaviszem,mert fázna a garázsban. Kár hogy nem tudtam,hogy itt laksz,mert eljöhettél volna szombaton mikulásfelvonulásra.Tike-ot hívtam ,de ő már téli álmot alszik.
Szerintem kifejezetten jó idő volt:D persze már bejáratott téli motoros ruhám van, mivel melóba robogózok minden nap(25 km)... Melegem is volt 1 kicsit, mer túlöltöztem a 7 fokhoz:D
Viszon a motor gatyája fázott 1 kicsit, mivel nem igazán mozdult el a vízhőfokmérő...
Én is valahogy így gondoltam ,majd jó korán indulok hogy a fíínom reggeli kávét már Szolnokon igyuk meg!
Nem kell, megoldom csak kéne ma minta
Méréseim szerint (GPS, kihelyezett mérők) kb 7-10%-al többet mutat az óránk.
Nem fagyott le a tökö....?
Találtam és hozzátettem még 2 Honda manualt a gyűjteményhez.

Ha valakinek kell letöltheti az adatlapomban található linkről. (az újaknak mondom)
Ha van bármi hasznos cbr-es anyag, amit szerintetek esetleg még oda felrakjak (kép, hang, szöveg, stb, korlátozott méretben persze), szóljatok.

Talán segít valakinek ha éppen nincs kéznél kinyomtatva, így viszont könnyen elérhető a neten a manual.


karkrisztian: lentebb elírtam a neved - sry
kestejan: Majd csatlakozom hozzátok útközben valahol a talira. .
Tegnap elővettem a vasat és mentem 1 kört, hogy mégse rozsdáljon be:D Nullásra ki nyélgáz... megnéztem mivan:D jééézus 260-270 közé fölmászott az óra de ha jól tudom akkor a gyári vége 260:S vajon siet az órám?
Sőt ha jól sejtem a Szerelmeid a Hunor - Kunigunda X-ben vannak lefényképezve?:D
Benne vagyok minden rosszban...:D
Hát akkor mi ez68-al mit szóljunk?Jól lecsúsztunk ide délre...de legalább mi motorozhatunk a legtöbbet a találkozóra!
Ez így azért qrvára nem igazságos (!), ott vagytok egymás hegyén hátán, buli, sör, csajok meg minden. ... tudom, tudom, költözzek Pestre.
A Balaton környékéről még nincs cbr-esünk. Lehet oda nem gyártottak cbr1000F-et.

krakrisztián:
Rendben akkor elviszem ha kell a találkozóra. (...vagy szólsz előbb, ha meggondolod magad.)

Az adatlapomon látható link-re kattintva megnézheted a CBR1000F fórumlakók térképét.
Így kicsit könnyebben elérhető mintha nekem mindig be kellene ide linkelnem. (Ez az oldal nem nyilvános, csak a linken keresztül érhető el...)
Ha valakinek probléma ez, hogy kitettem az adatlapomra szóljon. Személyes adat nagyon szűrve kerül-(t) fel.
Sok jóember egy kupacban.
Bt meg Szentendrén lakozik.Ha ráérsz összefuthatnánk..
Na milyen kicsi a világ. Én meg Óbudán lakok,és Budakalászon melozok...
Ez a kopás érdekes... sztem az sem kizárt, hogy a betét anyaga nem homogén, persze csak találgatás:D A robogómon a fék tökéletes, de nekem a robogómon volt ilyen jelenség és a betétet ugyanígy eszi... mondjuk az kínai (a betét is) de a munkahengernek semmi baja ami nekem sem teccik, hogy a munkahengert emiatt nem merőleges teher éri:S
Köszönöm szépen a gyors intézkedésedet, még a donor moci méretei sajnos nincsenek meg:S Az is bőven elég, ha találkozóra elhozod:D
Ja és Pomázi vagyok mellesleg:D
Hali!
Savállóból lenne a legjobb!
A vékonyabb cső 24mm, a vastagabb 31mm.
Hétfőn meg kedden szétnézek, hátha találok alapanyagot!
Köszi!
Ok, cube kösz, lecsekkolom a dugattyúk mozgását.

Közben találtam egy képet a 3 "dugó"-ról amit az előző hozzászólásban említettem.:
Két oka lehet:vagy az egyik dugattyú meg van szorulva(féloldalasan terheli a betétet),vagy az úszó nyereg csúszkája kopott ki.Bár az utóbbira kevesebb az esély,mert a hátsó fék nincs annyira használatban.
Cserélném újakra a hátsó fékpofáimat, de feltünt, hogy a régiek aszimetrikusan koptak el. (Remélem látható a képen.)
Kell-e ezzel foglalkoznom, vagy jól van ez így? Ill. mi lehet az oka? Nem nyom az egyik fékhenger vagy mi?
Mit szóltok hozzá hozzáértőbbek?
(Megnéztem az elsőket is, azok egyenletesen kopnak.)