hali ho köszi cube a választ élni fogok a felajánlásal mihint píz lesz kérdés teleszkop szár szimering milyen márkát ajánlatok köszi hogy így befogatatok
simán bemelegiteni(üzemi höfok,én kb 20 percet járatom,alapjáraton +néha meghúzom 5000ig)) nem kell vele menni mert mindent körbejár az olaj szépen és nem tud lerakodni a karbiban a gané
Mondjuk ha esetleg ugy érzitek, hogy túl sok hülyeséget kérdezek vagy vetek fel akkor intsetek le nyugodtan...
... persze én nem szégyenlek kérdezni és gondolkodni. Nem tudhatok mindent de törekszem rá. Meg hátha a válaszokból kisül másnak is valami okosság.
Mit értesz bemelegítésen? Idő vagy módszer(?), mert ha csak járatom akkor ugyi a váltó környékén még szar sem történik.
A legjobb lenne vele menni 1,2 kört, de télen a jégen nem kafa.
Esetleg közép sztenderre feltenni, be egyesbe és hagy forogjon a kerék alapjáraton? ... ezen viszont még így nincs terhelés, nem tudom van-e ennek nagy értelme?
Bele is pusztulnék,ha nem hallanám 3 hónapig a hangját. Csak az Nsr-el vagyok bajban,mert az felér egy omega koncerttel ha beindul.Lehet szellőztetni utána...
be lehet búgatni havonta egyszer és nem rakodik ki a karbiba a sok adalékanyag vagy leállitod és a karbi alján le engeded a maradék benyát csak tavasszal fel kell tölteni egy üvegből a karbikat és GO
(ha inditgatod akkor szigorúan mindig bemelegiteni,hogy a pára ne csapódjon le mert vizes lesz az olaj( ha nem fűtött a garázs), viszont tuti nem ragadnak le a gyűrűk)
Hát az 1000f el én is mindig szívtam....
Az xx et(karbis volt 1998) egy tél után 15 20 mp öninditó és pöcc röff
A hayabusa meg észre sem vette az állást ( 3 hónap).
De a fazer sem 1 honap után mintha mi sem történt volna...Bár itt a benzinpumpa már gyujtáson is dolgozik...
Az 1000f pedig csak öninditozáskor dolgozott,legalább is az enyémen..
Volt már máshol vita ebből: Ki mit gondol melyik a jobb?
- Gépet télire letesz, nyáron elővesz és kész.
- Gépet télire letesz, de hetente, kéthetente járatja egy kicsit. (kb 20perc)
Mindkettőről olvastam jót és rosszat is.
Személyesen azt tapasztaltam, ha sokáig nem indítom be akkor az cumi. Nem csak a cbr1000f-nél hanem a többi motoromnál is, még a kocsinál is. Utána nekem mindig komplett karbiganézás meg állítgatás következik. Ha meg beindítgatom a télen 3x 4x, akkor tavasszal csak felülök és gyííí te fakó!
Igen ezt gondoltam/neveztem üzemi hőfoknak, persze sejtem ez még nem az igazi, főleg nem az egész blokknak, hiszen nem mentem vele egy métert sem. A hűtőkapcsoló 85-foknál kapcsol be, és mikor megyek nyáron 90-el, ennek csak a 3/4-ét éri el a mutató... szal igazad van, szakszemmel biztos nagyon idiótán hangzott a mondatom.
Nem volt füst. Sem kormos, sem pára szerű (mikor beindult akkor volt enyhén fehér csak).
Járt járt, de néha diszkréten puffant egyet ill. kihagyott 1-1 ütemet.
Lehet a co-t éreztem, nem vagyok benne biztos, olyan jellegzetes marós szag szememet is bántja, de nagyon hasonlít ha beleszagolok az olajos flakonba. Garázsban voltam két szárny nyitva, de volt bűz rendesen. Ki szoktam teljesen állni vele, de az egyik oldalra még nem raktam fel az első féket, mert feszül a fékcső, meg van csavarodva így nem nagyon mozgattam. Nem hiszem, hogy jó lenne így a cső (profinak biztos nem profi). Meg kell igazítani anélkül, hogy újabb anyagi csődöt okoznék magamnak.
A soraidból kivéve egy alapos karbi tisztitásnak,szinkronizálásnak nézel elébe
a szintelen nem véletlenül pára volt?
lehet co szagot éreztél és nem olajat
Most jöttem a garázsból, beindítottam a gépet.
Nagy nehezen beindult de csak 3 hengerrel, 30mp után rákezdett a 4.-is. (Ilyet se csinált még.) Alapjárat úgy ugrált mint állat. A szívatót nem tudtam visszavenni mert lefulladt ill. akkor is ha gázt adtam. Szívatóval újra be lehetett ilyenkor indítani. Akkor is ezt csinálta amikor már meleg volt a motor. Végig éreztem a szintetikus olaj szagát, kipufogóból színtelen égéstermék jött. A hőkapcsoló rendben működött, be ill. kikapcsolt, kb kicsivel az üzemi hőfok felett. (Üzemi hőfokon azt értem, hogy amikor 90-el megyek és amit akkor mutat a hőmérője.) Mivel 15 percig nem állt le, így feltételezem a vákumcső is rendben működött.
Az egyenetlen járása az katasztrófális, ilyet még nem láttam tőle. Remélem egy beállítás, meg új gyertyák megoldják a dolgot majd tavasszal. ... ha eljutok vele egyáltalán a vizsgára.
... azért még ezt a beteges hangját is jól esett hallani.
... hivatalosan azt is kijelenthetem tényleg jó a 180-as gumi, mert forog a kerék
Nekem rajta van, sőt mindkettőben találtam beragasztva valami szivacsszerűt, ami kb 1/4-el csökkenti a légbeömlők keresztmetszetét, gondolom sok volt a levegő. Kivettem, mert utálom ha szigszalagozva meg ragasztva van a motor, de így is jól megy. Kicsit morcosabb a hangja, de jól viselkedik. 8.500 fölé nem pörgetem, addig rendben van.
még valami..Nekem anno majdnem tőben le lett vágva a légszűrőházról a két gumi légbeszivó ami eredetileg hátrafelé mutat..Mert a hergelt teljesítménnyel befulladt és kormolt 8 ezres fordulatnál...
A rendszám ubb, de szerintem ez nem mérvadó. Emlékeim szerint mintha a légszűrőház felöli oldalon lenne sérült a blokk öntvény és nincs benne hosszabb csavar a felfogatáshoz. Ha legközelebb arra járok majd rálesek.
Ma felpakoltam a kerekeket, a hátsó fék kicsit szopatott, de végül is rájöttem a szerelési sorrendre, hogyan kell feltenni. Ha már a kerekeknél tartottam fémtisztítóval kicsit leganéztam az olajos, zsíros, retkes, ferrodolos trutymót a hozzáférhetetlen helyekről. Ez egy csomó időt elvitt. A 180-as kerék ugy néz ki a villátol elfér, ami aggaszt az a hátsó spoiler műanyag alja bal oldalon. Nem tudom, hogy egy kemény gödörbe menéskor nem üt-e bele. Majd eljátszok vele ha lelöktem a bakról.
A tervezett indítás idő hiányában elmaradt sajnos, pedig már nagyon kíváncsi lennék a pöfögésére.
... persze én nem szégyenlek kérdezni és gondolkodni. Nem tudhatok mindent de törekszem rá. Meg hátha a válaszokból kisül másnak is valami okosság.
A legjobb lenne vele menni 1,2 kört, de télen a jégen nem kafa.
Esetleg közép sztenderre feltenni, be egyesbe és hagy forogjon a kerék alapjáraton? ... ezen viszont még így nincs terhelés, nem tudom van-e ennek nagy értelme?
Végre megérkezett a gyújtásfedél!
Nagyon szép lett!
Gratula!
Köszönöm!
igy nagyobb a kedv a tavaszvárásra
(ha inditgatod akkor szigorúan mindig bemelegiteni,hogy a pára ne csapódjon le mert vizes lesz az olaj( ha nem fűtött a garázs), viszont tuti nem ragadnak le a gyűrűk)
Az xx et(karbis volt 1998) egy tél után 15 20 mp öninditó és pöcc röff
A hayabusa meg észre sem vette az állást ( 3 hónap).
De a fazer sem 1 honap után mintha mi sem történt volna...Bár itt a benzinpumpa már gyujtáson is dolgozik...
Az 1000f pedig csak öninditozáskor dolgozott,legalább is az enyémen..
- Gépet télire letesz, nyáron elővesz és kész.
- Gépet télire letesz, de hetente, kéthetente járatja egy kicsit. (kb 20perc)
Mindkettőről olvastam jót és rosszat is.
Személyesen azt tapasztaltam, ha sokáig nem indítom be akkor az cumi. Nem csak a cbr1000f-nél hanem a többi motoromnál is, még a kocsinál is. Utána nekem mindig komplett karbiganézás meg állítgatás következik. Ha meg beindítgatom a télen 3x 4x, akkor tavasszal csak felülök és gyííí te fakó!
Nem volt füst. Sem kormos, sem pára szerű (mikor beindult akkor volt enyhén fehér csak).
Járt járt, de néha diszkréten puffant egyet ill. kihagyott 1-1 ütemet.
Lehet a co-t éreztem, nem vagyok benne biztos, olyan jellegzetes marós szag szememet is bántja, de nagyon hasonlít ha beleszagolok az olajos flakonba. Garázsban voltam két szárny nyitva, de volt bűz rendesen. Ki szoktam teljesen állni vele, de az egyik oldalra még nem raktam fel az első féket, mert feszül a fékcső, meg van csavarodva így nem nagyon mozgattam. Nem hiszem, hogy jó lenne így a cső (profinak biztos nem profi). Meg kell igazítani anélkül, hogy újabb anyagi csődöt okoznék magamnak.
a szintelen nem véletlenül pára volt?
lehet co szagot éreztél és nem olajat
Nagy nehezen beindult de csak 3 hengerrel, 30mp után rákezdett a 4.-is. (Ilyet se csinált még.) Alapjárat úgy ugrált mint állat. A szívatót nem tudtam visszavenni mert lefulladt ill. akkor is ha gázt adtam. Szívatóval újra be lehetett ilyenkor indítani. Akkor is ezt csinálta amikor már meleg volt a motor. Végig éreztem a szintetikus olaj szagát, kipufogóból színtelen égéstermék jött. A hőkapcsoló rendben működött, be ill. kikapcsolt, kb kicsivel az üzemi hőfok felett. (Üzemi hőfokon azt értem, hogy amikor 90-el megyek és amit akkor mutat a hőmérője.) Mivel 15 percig nem állt le, így feltételezem a vákumcső is rendben működött.
Az egyenetlen járása az katasztrófális, ilyet még nem láttam tőle. Remélem egy beállítás, meg új gyertyák megoldják a dolgot majd tavasszal. ... ha eljutok vele egyáltalán a vizsgára.
... azért még ezt a beteges hangját is jól esett hallani.
... hivatalosan azt is kijelenthetem tényleg jó a 180-as gumi, mert forog a kerék
Az a lényeg,hogy elégedett vagy a paripával
Ma felpakoltam a kerekeket, a hátsó fék kicsit szopatott, de végül is rájöttem a szerelési sorrendre, hogyan kell feltenni. Ha már a kerekeknél tartottam fémtisztítóval kicsit leganéztam az olajos, zsíros, retkes, ferrodolos trutymót a hozzáférhetetlen helyekről. Ez egy csomó időt elvitt. A 180-as kerék ugy néz ki a villátol elfér, ami aggaszt az a hátsó spoiler műanyag alja bal oldalon. Nem tudom, hogy egy kemény gödörbe menéskor nem üt-e bele. Majd eljátszok vele ha lelöktem a bakról.
A tervezett indítás idő hiányában elmaradt sajnos, pedig már nagyon kíváncsi lennék a pöfögésére.