Ezek szerint kb.: 5 perc az egész!?
A tömítéssel kapcsolatban, ha van lehetőséged új tömítést csinálni a dekni után, akkor inkább Neked fizetném ki, mint a boltnak, mert az vagy jó, vagy nem!
a középsö csavart kiveszed ott tudod beállitani a főtengelyt jelre ha vezérlést állitasz+ jeladók vannak mögötte
amúgy van olaj csak ha jár a motor, akkor,(mert ott "fossa" ki azt az olajat ami keni a nyugvó csapágyat)+pici kifolyik ha leszeded(max 0.5 dl)
Olaj marad
Dekni tartó leszed (10es kulcs)
dekni leszed(8 as kulcs)
ha sérül a tömités nem gond,tömirö pasztával vissza tudod rakni
vagy csinálok új tömitést neked dekni után
nem kell elpucolnod majd én megcsinálom hegesztés előtt legalább jól látni hol enged
Holnap szeretném a gyújtásfedelet leszedni, de természetesen még nem szedtem le, ezért ha röviden leírnátok, hogy TI hogy csinálnátok az nem lenne baj!
Az én rövid elképzelésem:
- olaj leenged,
- körbe sok csavar ki,
- óvatosan leszedem a tömítéssel,
- tisztítás Brigéciol-val
A középső csavarral mit csináljak?
Hali!
Én most a KÖBE-nél kötöttem, éves díja 8030Ft, ebben benne van egy kb.:1300 Ft-os tagsági díj is.
A másik motornak (Romet 50ccm) 2616Ft a K&H-nál!
Nekem idén volt 2880ft negyed évre az A.0 Jövőre meg nem tudom mennyi lesz
bár nagyon nem is érdekel mert 100%osan elégedett vagyok a mozonnyal
mikor megvettem (nagyon olcsón) úgy voltam vele ha idén bizonyit megmarad,ha nem ,megy a háztól gurultam vele5000km-t és MEGMARAD(remélem örökre)ennél jobbat nem tudnák most elképzelni magamnak
nézegetem az új motorokat(nem vásárlási célból)és hát ,hogyismondjam:olyan Pókemon figurák nem nagyon tetszenek
Maradi lennék lehet de nem zavar,nem lehetünk egyformák a világban Tetszik a mozdony és KÉSZ
Persze ezeket nem panaszkodásképpen írom,örülök annak amim van,és megelégedettséggel tölt el minden egyes motoron töltött kilóméter!Mondjuk ha kanyarokkal van megspékelve... mmmmm!Visszavált-kis fék-ráborít-kigyorsít,újra és újra... Jaj,kezd eluralkodni rajtam a motor-elvonási tünet!Segítség,tavaszt akarok,de azonnal!
Na,ebben tuti hogy az enyém a negatív rekord ,én ugyanis a műszakival(nállunk évente kötelező)biztosítással,meg ilyen-olyan adóval eggyütt évi 24000 dinárt plehhelek,ami átszámítva kb240 euró...mindezt egy 20 éves motorért(ráadásul kis khmm..."átírással" mindössze 80 lóerő szerepel a forgalmiban )a fizetésem meg hajajj!Szóval szerintem felháborító,dehát nállunk ez van sajnos...ehhez képest a 9000 Ft aprópénz,vagyis minden relativ ugyebár merthogy én legalább fenn tudom(úgy-ahogy)tartani a gépet!
A tali persze hogy jó volt, kíváncsi vagyok a többiekre is milyen fazonok. Az eddigi felhozatallal elégedett vagyok.
Hosszú szar hetem volt-lesz, most tudtam csak leülni én is a géphez elolvasni miket írtatok. A motoromhoz hozzá sem tudok szagolni, max hétvégén.
Jut eszembe: ki hol kötött biztosítást és hogyé adták? Csak hogy beszélgetést indukáljak, ez úgy is aktuális téma.
Az enyém k&h-s lett 9132.- éves díjjal. +a baleseti önkéntes adózás.
Na-na!
A tali igenis JÓ volt!
Csak hát én is nemrég értem haza, most vacsiztam, fáradt is vagyok, holnap ugyan ez lesz...
"Gyűjtöm" a tennivalókat a szabadnapra: hosszú a lista...
Jóccakát!