kérlek csinálj róla fényképeket, a formáról is. Régebben foglalkoztam a témával és csináltam is. Nem vagyok profi de nagyon érdekel. Sohasem lehet tudni, lehet hasznos lesz a későbbiekben.
köszi
Nekem a szervizes srác (akitől a gumit vettem) megnézte az nagy számítógépén valami adatbázisban és aztatat mondta, hogy a cbr1000f-ekhez (1988-1990-ekhez) a full szintetikus olajat ajánlja az adatbázisa és csak harmadikként hozta fel mint opció a félszintetikusat. Mondtam neki, hogy ti nem ezt javasoltátok, de ő kötötte az ebet a karóhoz.
Erősítsetek meg, hogy ha olajat cseréljek akkor milyet tegyek bele, rátok jobban hallgatok, mert bennetek jobban megbízom mint egy olyanban akinek anyagi haszna származik belőle.
A hátsó gumin természetesen találtam egy hibát , egy kb 3-4 mm-nyi szúrásnyomot. Elég mélynek tűnik. Nem tudom ezzel lesz-e bajom a későbbiekben, majd kiderül. Tanulság, ne légy rest, ne bízz senkiben, vizsgáld át a gumit alaposan. Ugyan megnéztem mikor vettem de nem észleltem ezt a hibát. Remélem azért még el tudom majd használni, nem szállok el kanyarban és a sírkövemre nem vésik fel azt, hogy "Ő benézte!" feliratot.
Jah, még valami: Kerestem a szolnoki motoros boltokban kormányvéget, gondoltam veszek újat mégiscsak jobb lesz mint ha lefestem a régit. A neten megtalálható 1500.-/pár értékű alkatrészt 5900.- -ért akarta eladni. Értem én, hogy gazdasági válság van... de NÁLAM IS! Nem kolbászból van ám nekem sem a kerítésem.... szóval marad a régi és lefestem matt feketére.
Most hétvégén bepakolom a kerekeket (faterom már ki akar hajítani a garázsából) meg megpróbálom beindítani a gépet... remélem hagyja magát és sikerül. Lehet kerülök is vele egyet.
Nem elírta a basi bácsi a dot számot ,bizony hátulról visszafelé olvasandó. a vége a gyártási év ha meg nem 07 08 vagy hasonló a vége akkor az bizony kilencven akárhányas lessz.És sajna még vannak ijenek is piacon!
Anno a michelin macadam volt olyan hogy nem lehetett lefüstölni sem már új korában, mert annyira kemény volt hogy nem füstölt hanem szén darabokban szét hullott és utána össze lehetett seperni!
Köszönöm és elfogadom a magyarázatod, logikusnak érzem őket. Nekem is általában 2 személlyel kell számolni 80%-ban.
...egy kis agyalás (nem biztos hogy igazam van):
A kanyarokban a kiaraszolás a laposabb gumi miatt nekem is eszembe jutott, de talán annyit nem számít, mert csak pár tized nyomáscsökkenés van, a gumik magassága kicsi, nem úgy mint az autóknál, lehet észre sem vesszük.
Jövő évben kipróbálom milyen a 2,2 / 2,5 körüli nyomásbeállítás.
Értem.Majd adok neki egy próbát.És nem lesz"imbolygósabb" mivel a gumi oldalfala is veszít a tartásából?
Ööö...teljes menetfelszerelésnek számít-e az oldalbordám?Mivel őt otthon nemigen lehet hagyni!
Mivel "picit" laposabb jobban tud "deformálodni" kanyarban a gumi,nagyobb felületen érintkezik az aszfaltal ,jobb a tapadás,nem kopik annyira(nagyobb felületen oszlik el a súly) hamarabb bemelegszik mivel jobban "mocorog" a gumi, mivel minden gumi melegedik igy változik a guminyomás is (felfelé)
2,9 et teljes menetfelszereléssel,2 személlyel irja
Üdv a klubban!
Jó látni, hogy van már aki felkelt hétvégén