Vizpapír nagyon sok többféle+ spray ,a legbosszabntóbb az hogy az első sárvédőm oda van egy hete már fényezni mert a nyáron ráborult az asszonyé és berepedt! MOst meg tessék csak a kárt csinálom ha a közelébe megyek!Így fölbasztam magam és én csinálom meg
Az MZ-mmel szoktam az indexeket leigazítani hasonlóképen. Nem lehetett nagy öröm, mák hogy nem tört le a tükröd. Hogy fested a tükröt? Ecset vagy spray, vagy van kompresszoros fújód?
150 ezer, képzeljétek el 10-en összedobnánk és szétbontanánk. és kiröhögnénk a bontót.
Vajon mit jelenthet az, hogy motorhibás, (?) felrobbant a blokk vagy csak gyertyát kell benne cserélni?
Másik meg okmányok nélkül , másnap meg orgazdaság miatt ülünk egy ketrecben... de legalább meleg lesz.
anabol:
estefele majd felpakollak a cbr 1000f-esek térképére, akkor adom a linket is. Láthatod sajnos milyen kevesen vagyunk, de egy jó társaságnak indul.
Májusban tervezzük az első cbr1000F-es találkozót, ha gondolod csatlakozz, úgyis beszélünk majd még róla vagy olvass vissza a fórumon.
Dejóhéjjában ennyi.
Egy minimális olajfogyasztás volt tavaly, de csak a szintetikust ette kb 2dl-t 1 szezonban... de egy idő után abbahagyta a kajálást. Nem tom miért. Nem találtam rá ésszerű magyarázatot, sem az evésre sem az abbamaradására.
annak idején castrollal használtam az 1000f.et és az xx-et is ..
A hayabusában egyszer volt Motul factory line,a Fuchs silkoline után...
ma már abba is csak félszintet tennék...
Csak félszintet tegyél...
Ezt használtam és használom most is..
a szervizekben még a cbf 1000 ret is Motul 5100-zal töltik..
Racing olajat meg végképp ne!
Lófaszt kell bele full szintetikus ,még gyárilag is semi sintetic 10 w 40 et írtak akkoriban hozzá! Semmi gond és egy rész szintetikus vagy ásványi10w vagy 15w 40 is teljesen jó bele!20 w 50 et már ne tegyél bele mert az szar a váltónak is és kuplungnak is a feszítőről nem is beszélve. full sintetic csak pénzkidobás,fölösleges csak azon van nagy árrésük. Én speciel az enyémbe most 15w 50 motol 5100 ast fogok tenni de azért mert nekem kicsit csipegte a 1040-et.Tényleg neked volt valami mérhető olajfogyasztásod tavaly meg előtte?
Vajon mit jelenthet az, hogy motorhibás, (?) felrobbant a blokk vagy csak gyertyát kell benne cserélni?
Másik meg okmányok nélkül , másnap meg orgazdaság miatt ülünk egy ketrecben... de legalább meleg lesz.
anabol:
estefele majd felpakollak a cbr 1000f-esek térképére, akkor adom a linket is. Láthatod sajnos milyen kevesen vagyunk, de egy jó társaságnak indul.
Májusban tervezzük az első cbr1000F-es találkozót, ha gondolod csatlakozz, úgyis beszélünk majd még róla vagy olvass vissza a fórumon.
Dejóhéjjában ennyi.
annak idején castrollal használtam az 1000f.et és az xx-et is ..
A hayabusában egyszer volt Motul factory line,a Fuchs silkoline után...
ma már abba is csak félszintet tennék...
Ezzel használom a fazert .. Tökéletes
Ezt használtam és használom most is..
a szervizekben még a cbf 1000 ret is Motul 5100-zal töltik..
Racing olajat meg végképp ne!
jó áron
Sajnos még mindig nem jött meg!