Szerintem a viffernek nem ugyan az a sárvédő felfogatása.Annak csak egy csavar fogja előről nem?Meg ha ugyanazok is a méretek a kisebb súlyú meg méretű gépeknek a belső szár hossza rövidebb szokott lenni még ha a külső szár meg is egyezik.Valami ilyesmire emlékszem régről az egyik haveromnak is volt korabeli 750 eséről.
Tényleg jobb az excenteres feszítő nekem is az volt belegyúrva az old bold'or ba, még a keréktengely anyát sem kell lazítani a lácfeszesség állításához ! Én meg azt hittem hogy az sc 21 nem meg a 24 nek ugyanaz a telója de ezek szerint nem!Sőt a tikéjé meg levegős előfeszítésű is ráadásul már dumáltuk is régebben vele! Mindig tanul az ember. A 24 nek akkor a villahíd is szélesebb lenne ?,
Bocs, hogy csak úgy bele vau, de szerintem ez VFR 750 RC 24 teló, féknyereg és felni. A tárcsa RC 36-os. Ez még nem jelent semmit, mert pl. a cbr 600 f3-4 és a VFR 750 RC36II ('94-'97) első futómű tök ua.
Mond meg a Borosnak hogy most értem haza nagyfaluból de nem tudtam elmenni a cuccaiért mert pont időre értem a dokihoz! De elméletileg vasárnap m1ek ismét!
hát tuti nem egyszerű(látni kellene)
a 600as nak keskenyebb a szélessége(teló)
a cbr 600F2 nek van ilyen tárcsája meg az sc24 nek ,de az cbr600F2 annak 6 kűllős a kereke az SC24 nek meg "teleküllös" tehát vagy cbr600F (87-89)vagy SC21 a kerék, a fék elvileg úgyanaz (cbr600F 87-89, SC21,cbr600F2)
De a teló az tuti SC24
vagy cseréltek "háromszögeket" vagy csináltak távtartókat a kerékhez
Látni kellene de ha működik akkor
Nekem is kotyorászott a betétem mert ki volt kopva a stift, de a tetején a rezgés csillapító lemezt feszesebbre hajlítottam kombifogóval így el is hallgatott!
Sziasztok!
Akkor szombat reggel 9 körül Nálad!
"Élek" még, csak a 4 éjszakázásból 6 lett, így péntek reggel érek haza, majd vasárnap kezdem a nappalos műszakot...
ali: Egyenletesen kopnak a fékpofák és nem szorul a kerék. Egy nagyon kicsi hangja van, de ez lehet attól hogy a fékpofa tartó csavarjaim kopottak és "lötyög" a fék. (hosszirányban. király mi?) A 90-es cbr1000f-hez vett távtartó nagyon nem passzol (2 éve 5000Ft bukta, itt jöttem rá, hogy a motor nem gyári alkatrészekből lett összerakva)... de mivel nem tudom vajon milyen cuccból lett összerakva már nem merek venni hozzá típus szerint.
Tavasszal (még lehet a tali előtt) mindenképpen el szeretném vinni basi-hoz, hogy a röntgen szemeivel mérje fel a gépet. Addig gyűjtöm a pénzt.
tike: pont a 4-es út mellett van a találkozóhely, nekem ez tök jó, szombaton 9 körül akkor ott röffenünk össze.
Most néztem tényleg a 21 es sorozat eleje van benne kompletten csak valamikor elhányták valamerre a távtartót a nagy munka végzés mellett aztán ez a km meghajás volt otthon valami aprilia scarabeóról !
Bocs, hogy csak úgy bele vau, de szerintem ez VFR 750 RC 24 teló, féknyereg és felni. A tárcsa RC 36-os. Ez még nem jelent semmit, mert pl. a cbr 600 f3-4 és a VFR 750 RC36II ('94-'97) első futómű tök ua.
a 600as nak keskenyebb a szélessége(teló)
a cbr 600F2 nek van ilyen tárcsája meg az sc24 nek ,de az cbr600F2 annak 6 kűllős a kereke az SC24 nek meg "teleküllös" tehát vagy cbr600F (87-89)vagy SC21 a kerék, a fék elvileg úgyanaz (cbr600F 87-89, SC21,cbr600F2)
De a teló az tuti SC24
vagy cseréltek "háromszögeket" vagy csináltak távtartókat a kerékhez
Látni kellene de ha működik akkor
cbr600f(87-89)vagy cbr1000F(87-89)kerék
cbr600F2vagy cbr1000F (sc24)féktárcsa
cbr 1000F (sc24) teló
És milyen bátor!
Akkor szombat reggel 9 körül Nálad!
"Élek" még, csak a 4 éjszakázásból 6 lett, így péntek reggel érek haza, majd vasárnap kezdem a nappalos műszakot...
Tavasszal (még lehet a tali előtt) mindenképpen el szeretném vinni basi-hoz, hogy a röntgen szemeivel mérje fel a gépet. Addig gyűjtöm a pénzt.
tike: pont a 4-es út mellett van a találkozóhely, nekem ez tök jó, szombaton 9 körül akkor ott röffenünk össze.
Szombat reggel pedig mini mozdonyvezető tali