Szép kis rejtvény ,az én verzióm hogy ha már sc 24 akkor miért van rajta olyan nyereg amin két stift rögzíti a fékbetétet ráadásul középen,?A másik hogy a felnid sem ojan mint az enyém (ha jól nézem akkor a küllőid tövénél neked tök szimmetrikus nekem meg el van nyújtva mintha irányban forogna lásd a téli pihenő utáni képgalériámat fehér felnivel ott jól látszik) a villa az ok de a többi háát! Nem sc 21 nek van benne az eleje véletlenül vAGY 600 AS F2 VAGY F3 É? amúgy meg csak kell egy oda való távtartó és kész!ha megemeled valahogy az elejét akkor központban van a kerékha megforgatod nem szorul valameik oldal jobban?Ha van kedved akkor a fékbetéteket is megnézheted hogy nincsen e félrw kopva valameik az is elárul pár okosságot.
Egy kérdés:meg szeretném tömni a kipufogókat mivel gondolom a benne lévő cuccot már kilövöldözte...Ki mit tenne bele?Üveggyapot vagy kőzetgyapot,de még olyat is hallottam hogy a mosogatáshoz használt dörzsikét(persze újat) tettek a dobba mert azt nem lövöldzi ki ,szóval vélemények,tanácsok?
Jöhetne bizony, mióta nyár közepén lejárt a forgalmi nem mentem a géppel csak kb 5 km-t.
Nincs tapasztalatom más japómotor fékeivel, de az ETZ-mhez képest egy álom. .... nekem legalább is.
Nem tudom megmondani milyen fékem és tárcsám van, annyira öszvér a gépem (Majd ha látjátok a talin megmondjátok a tutit, ill. itt van egy kép róla, hátha beazonosítható) de ha hirtelen erősebben behúznám szinte biztosra veszem a 10 pontos szaltót.
(bocsi a minőségért csak ezt a régi fotót találtam a gépemen)
Valamint csak érdeklődöm ha már feltettem a képet, hogy nektek (basi, cube) gyanús-e valami, ugyanis az első kerekem "tengelytávtartója" egy km óra spirál meghajtó, ami ugyebár nem ott van egy 90-es gépen. Ezáltal gondolom az első kerék sem sajátja vagy lehet a villák sem? Amit vettem 90-es géphez 2 éve eredeti távtartót nem lehet beletenni, sehogy sem stimmel a távolság a villa és az agy között (nem is tudtam felhasználni). Szóval nem tudom mire vélni az elejét a motornak: 87-es, 90-es, vagy nem is cbr1000-esé?
Jó lenne már itt lenne(tavasz) .De sztem kicsit félreértettetek,mert nincs baja a fékemnek,csak mondjuk egy 6 dugattyús gsxr-hez képest gyengébb.Leszámítva a kis állító görgőt,ami hajlamos alaphelyzetbe ugrani.De az úgy is csak a kar távolságát szabályozza.
Ide kell jönni:
Katt ide
ill. még egy a fékről:
egyik oldal:
Mérget nem vennék rá
Nincs tapasztalatom más japómotor fékeivel, de az ETZ-mhez képest egy álom. .... nekem legalább is.
(bocsi a minőségért csak ezt a régi fotót találtam a gépemen)
Valamint csak érdeklődöm ha már feltettem a képet, hogy nektek (basi, cube) gyanús-e valami, ugyanis az első kerekem "tengelytávtartója" egy km óra spirál meghajtó, ami ugyebár nem ott van egy 90-es gépen. Ezáltal gondolom az első kerék sem sajátja vagy lehet a villák sem? Amit vettem 90-es géphez 2 éve eredeti távtartót nem lehet beletenni, sehogy sem stimmel a távolság a villa és az agy között (nem is tudtam felhasználni). Szóval nem tudom mire vélni az elejét a motornak: 87-es, 90-es, vagy nem is cbr1000-esé?