Az enyém 87-es gyártású,nem ugyanaz a fékünk ám .Ennek ellenére lehet bennem van a hiba,mert sokat járok az nsr-el is és összehasonlíthatatlan a fékhatás.Jó persze könnyebb vagy 150kg-mal
Elképzelhető,hogy karmantyús a főfék hengered és nem tud annyi olajat nyomni vagy simán nyúlik a fékcsöved és az a baj!
fém fékcsövem van elől hátul és hibátlan
basi: apróságokért nem akarlak zargatni, ezért nem hívtalak fel, de megoldottam, tényleg ki lehet szedni a karbisort levegőház kivétele nélkül, de ha itt a fórumon nem mondod ezt, akkor biztos feladtam volna. (Na erre jó a fórum pl.)
cube: Fura amit mondasz a fékedről, nekem is olyan mint basinak, hogy ha 2 ujjal meghúzom én meg a párom kézen állunk a kormányon, annyira, hogy a motor feneke alig éri a talajt. Semmi extrám nincs csak fém fékcső elöl, hátul. (Csak összehasonlításképp írom ezt, hátha segít.)
A nagyobb átmérőjű tárcsa már most bukta nem tudnád felrakni a féknyergeket,hacsak nem csináltatsz adaptert ami megint nem egy életbiztositás és tervezés,kivitelezés
régi motoromon Kecskédi betét volt igaz puha mint a szar de nem eszi meg a tárcsát,és k,va jól fogott (kecskéden van egy műhely ahol kuplung,fék dolgokat javitanak újjitanak)
Gondoltam nagyobb átmérőjű tárcsákkal,meg +2 dugattyúval,ja és horror mennyiségű melóval lehetne javítani rajta.Amúgy Ferodo félszinter betét van benne.Nekem eddig bevált.de ha van jobb tapasztalatod,megoszthatnád velem
Szia Basi A 3,87-et ott a külső íven mértem,ott hozzá sem ér a betét.Lehet már sikköszörűlték,és fals az adat.Igazából nincs gáz a fékkel,csak két személlyel már kissé tájékoztató jellegű. Persze nem lehet összehasonlítani egy mai ,ilyen kategoriájú motor fékével,de szeretnék egy kicsit javítani rajta.
3,5mm a minimum
pontosan mi a tünet a fékkel?
csere annyira nem egyszerű! függ a teló szélességtől,tárcsa kiállás(sik) átmérö.felfogatási pontok, vastagság,
ha határozatlan a nyomáspont(behúzod hogy "satuzzon",és tudod pumpálni még) fékcsö csere,
ha nincs rendes fék(koppra be tudod húzni a fékkart) levegös,vagy karmantyús a főfék munkahenger
de inkább ird le mi a tünet hátha javitható és nem kell szarakodni
Ilyen gumót vettem occsón a vasra:www.bridgestone.eu/bfe/v/index..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:XLjAWkXEvVEJ:www.bridgestone.eu/bfe/v/index..." target="_blank">http://webcache.googleusercont... Lehet nem a legjobb,de hát "szegény ember kézzel nőz"
Hétvége, egy ember motort bütyköl, a többiek biztos azt a parancsot hajtják végre, amit a suliban kaptam búcsúzóul, amikor meglett a vizsgám. (főleg aki ünnepel! ) "..aztán leittasodni!"
szerelés:
1 óra alatt kicseréltem a lyukas karbi torok gumit (basi ha csuklottál, bocsi, én voltam, nagyon hiányoztál ).
Tank le. A karbisort úgymond még le"feszegettem" de a gumit nem tudtam leszedni csak darabokban. Eleinte úgy tünt rá van az is ragasztva valamivel, de később kiderült csak annyira elöregedett a gumi, hogy teljesen elveszítette rugalmasságát és csak fecnikben jött le. Az új szépen helyére ment (köszönet érte cube mesternek), karbisor kis unszolásra szintén helyére ugrott. Csak remélhetem, hogy csavart, kulcsot, gumit, retket nem küldtem be véletlen a hengerekbe. Az első idításnál úgyis kiderül.
Vákumcső természetesen már az új helyén van.
Kíváncsian várom hogy működik így a rendszer.
kestejan: HATALMAS grat (kép alant)
atissk: azt hittem vonattal jössz, de akkor ok, majd tikénél találkozunk
BT: jó lenne ha tudnál jönni
cube: keményviasz? megnézem neten mi a fene az.
Basi,az első tárcsám 3,87mm széles.Ma letakarítottam az NSR-t is,és szemre úgy tűnik hogy egyezik a hat csavar kiosztása és az úszó tárcsa.Megtudnád nézni katalógusban,hogy azonos-e a furattávolság?Köszi
Ügyes vagy,megdícsérlek .A szombat nekem jó BT-t hozom én,már ha van kedve jönni.Tike-nál találkozunk.Én meg ma lemostam a vasakat,és lekentem keményviasszal.Pazar lett:)
fém fékcsövem van elől hátul és hibátlan
cube: Fura amit mondasz a fékedről, nekem is olyan mint basinak, hogy ha 2 ujjal meghúzom én meg a párom kézen állunk a kormányon, annyira, hogy a motor feneke alig éri a talajt. Semmi extrám nincs csak fém fékcső elöl, hátul. (Csak összehasonlításképp írom ezt, hátha segít.)
régi motoromon Kecskédi betét volt igaz puha mint a szar de nem eszi meg a tárcsát,és k,va jól fogott (kecskéden van egy műhely ahol kuplung,fék dolgokat javitanak újjitanak)
"Ne emlegess b.meg hijjá fel"
általában bejön és nem csuklok egész nap
amúgy grt
pontosan mi a tünet a fékkel?
csere annyira nem egyszerű! függ a teló szélességtől,tárcsa kiállás(sik) átmérö.felfogatási pontok, vastagság,
ha határozatlan a nyomáspont(behúzod hogy "satuzzon",és tudod pumpálni még) fékcsö csere,
ha nincs rendes fék(koppra be tudod húzni a fékkart) levegös,vagy karmantyús a főfék munkahenger
de inkább ird le mi a tünet hátha javitható és nem kell szarakodni
BÉKE! .
1 óra alatt kicseréltem a lyukas karbi torok gumit (basi ha csuklottál, bocsi, én voltam, nagyon hiányoztál ).
Tank le. A karbisort úgymond még le"feszegettem" de a gumit nem tudtam leszedni csak darabokban. Eleinte úgy tünt rá van az is ragasztva valamivel, de később kiderült csak annyira elöregedett a gumi, hogy teljesen elveszítette rugalmasságát és csak fecnikben jött le. Az új szépen helyére ment (köszönet érte cube mesternek), karbisor kis unszolásra szintén helyére ugrott. Csak remélhetem, hogy csavart, kulcsot, gumit, retket nem küldtem be véletlen a hengerekbe. Az első idításnál úgyis kiderül.
Vákumcső természetesen már az új helyén van.
Kíváncsian várom hogy működik így a rendszer.
amúgy hol van mindenki? csak én nem iszok?
atissk: azt hittem vonattal jössz, de akkor ok, majd tikénél találkozunk
BT: jó lenne ha tudnál jönni
cube: keményviasz? megnézem neten mi a fene az.
Béke veletek