Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor megint itt a CBR tali lista (emlékeztetőül), majd mindenki pontosítsa plííííz a múltkori másolós módszerrel:

Helyszín M.Route66 (gondolom ez jött ki a szavazásból)
Időpont: ?

VakVezető:
- időpont: mindegy
- póló:1db (XL, ha kínai akkor XXX?L )
- 2fő, 1 motor
Basi22:+Hajni(asszony),m.route66.emlék póló jöhet
tike+Bea,m.route66.emlék póló jöhet
kestejan 2 fő(Krisztián+Bella)hely mindegy,póló jöhet!
Leooel +Hajni, hely mindegy, póló jöhet, de mindkettőnk részvétele időpont függő
cube75+Bea,helyszín tök mindegy póló jöhet,mert én intézem
-BT- + Adri (nagyon merem remélni!), póló jöhet, helyszín mindegy
Ali83+Niki(folyamatban) póló természetesen ,hely:R66(félreértés ne essék én nem erőltetek semmit csak fölvetettem)
- atissk, a helyszín mindegy, póló jöhet (aki ismeri a helyeket és van hozzá link-je, betehetné)
Jah és még egy. Gondolom ha lefoglaljuk a helyet X főnek meg motornak, valami előleget biztos kérnek... szal az időpont ügyében valóban minél előbb lépni kell.
Időpont: legkorábban talán március vége, április eleje/közepe? Időpontban teljesen rugalmas vagyok (van szabim), igazodom a többséghez, de nem bánnám ha már stabil nappali 13 fok lenne legalább, este meg min 5 fok , póló még mindig jöhet nekem. Jó lenne egy kb ár, meg hogy a méretét hogy adjuk meg... nem kevésbé a pénzt rá hogy adjuk oda (utaljuk?), mert a nyomdász meg a boltos nem a tali után fogja várni a lóvéját.
Úgy néz ki lesz egy utasom is, vagy a fiam vagy a feleségem vagy az öcsém...már jeleztem nekik csak egyikük fér fel Szerintem félreérthettek valamit amikor mondtam, hogy a mozdonnyal megyek
Többiek?
Nagyon leálltunk a tali szervezéssel.Jó lenne kitalálni mikor megyünk,és pontosan hányan.Hétfőn kész az első poló Intézném a többit is,de sem magamból sem a nyomdász srácból nem akarok hülyét csinálni ugye megértitek.
Kitartás Ali!Az idő neked dolgozik...
Ma postáztam a cuccot,remélem hétfőn megkapod.
Ventilátor hűtőkapcsoló:
Akinek beszart a cbr-jén, nézzen utána a
Suzuki Swift I 1.3 1989-esek ventilátor kapcsolói között.

Amit én beszereztem az Swift 1.0-é, de szerintem ez is jó lesz az előzhetes szemrevételezés alapján.
EPS-Facet: (saját weblapjukon van katalógus is)
cikkszám: 1.850.148 (Swift 1,3-as, ezt rendelném így utólag, 4100Ft)
cikkazám: 1.850.094 (Swift 1.0-s ezt vettem én, jelenleg 4080Ft)

A UNIX-ban vettem, de előtte 3 helyen is bepróbálkoztam, azoknál nem jött össze.
A vákumcsövet is megvettem az egyszerű volt. Van 4mm-esben is de én a 3,2mm-es belső átmérőjűt választottam, remélem jó lesz.

Ali: A képen látható jobb oldali cuccot neked ajánlom. Tudom a gondokat nem oldja meg, de segít a Zen állapot elérésében...
Ugyanezt csinálta nekem is,elfáradt a csúszó lamella,ha akarsz télen -tavasszal esetleg olajat cserélni csináld egyszerre a két dolgot!
Na itt vagyok(második napja egyedülállóan) öntsetek belém lelket meg még valamit, és jöttem aláírni a jelenléti ívet. Megoldottok ügyesen mindent ahogy észre veszem.V.K a karbit ki kell tépni fölfelé izomból valahogy a szívótorkok közül nincs más megoldás rá.Agomba ötlet jó mert én két éve is 6000 ért vettem bontottan mert egy autóénak sem volt jó a menete bele.Kestejan nekem már 7000 fordulatra ment le a kuplungnak a csúszása amikor kicseréltem a csúszó lamellákat pedig még akkor sem égett meg egyáltalán csak már 'rohadtbarna" színe volt de elég volt ahhoz hogy 140 -150nél a hosszabb előzésekben kínlódjon.
Sziasztok!
Csak olvasgatom a hozzászólásokat és örömmel vettem észre, hogy van aki ért a szereléshez!
Nekem sajnos még nem jött meg a benzincsaphoz a javító kit, így
még nem estem neki a szerelésnek.
Olyan szép idő van Hatvanban, de nem merek motorozni, mert félek, hogy az útszélén ragadok! Gyöngyösről is örültem mikor hazaértem....
Mindenkinek jó bütykölést!
a nyomatéktól csúszik meg a kuplung!
igen valszeg az lesz szét kellene szedni és megmérni !
Igen,de nem mindig csúszik meg!Például ha kicsit lassabban adom rá a gázt váltás után,és nem rántom rá gyorsan és teljesen akkor semmi gond még akár 9000 környékén sem...és nem is mindig az alsóbb sebességfokozatokban inkább 5.-6. ban...ez utal számodra valamire?
Mint mondtam sajnos nem vagyok egy motordoki(enyhén szólva),ezért minden segítség jól jön,köszi!
úgy veszed észre ,hogy romlik,
hogy egyre kisebb fordulatszámon kezd megcsúszni elkezd PL 8000rpm nél aztán már 7000rpm nél is
Hát igen szétszedésnél kiderül(vagy az ember agya beborúl )
valszeg a kopó lamellák lesznek a bűnösök
10w40 bőven elég bele. Én Castrol Actevot használok és teljesen hibátlan, igaz 37000mph van benne,és még bontatlan a motor(kivéve szelepfedél)
Ajajj!Ennyi hibalehetőség,és én meg most mitévő legyek? És szétszedéskor meg lehet állapítani hogy melyik áll fenn? Melyik a legjobb,illetve legrosszabb lehetőség? Az olaj amit használok(már 5 éve):Motul 5100 15w50...Nekem azt mondták ez az egyik legjobb a piacon...Viszont a megcsúszás kismértékű és csak ha nagyon kihúzatom akkor fordul elő,normáis(? )tempónál soha!Fog ez romlani,és ha igen milyen gyorsan?
INGYÉ vagy egy kicsit ólcsobban
kuplung ,kényes téma sok minden lehet pl gyenge rúgók,beverödött kuplungkosár,szar olaj, STB egy biztos ha el kezd megcsúszni,nem fog magától meggyógyulni
cube:

tike: Nap utca? Itt a szomszédban? Legközelebb ha erre jársz és van időd törd rám az ajtót, szívesen látlak.
Üdv!

Unix a Tecsónál van.

Hétfőn pont ott voltam a környéken, mamám a Nap u.-ban lakik... :-)
A gumit meg küldöm!Nem lesz olcsó KÉT SÖR tavasszal.Már ha végre kiderűl mikor lesz a tali.
Átmérő,menetemelkedés,csatlakozó,kapcsolási hőmérséklet,ha ezek a paraméterek megvannak simán adnak gombát.Csak ne köröm vagy hüvely legyen
cube: Az UNIX az jó, van Szolnokon is valahol! Mit mondjak mit keressenek a katalógusból? Mi alapján találták meg a tiedet, pl. záró/nyitó hőfok? Vagy vigyem el nekik ezt ami benne volt?

A diesel résolajcsőre meg rámozdulok. (Habár fogalmam sincs még mi is az, de nem nekem kell tudni hanem az eladónak.)
Közben megnéztem: kb 1000Ft a neten, 1m, 3,2mm belső átmérő.
Jó lehet, kösz a tippet!

jöhet a torokgumi: ötezer Sz0ln0k, határ út harmincegy. B0R0S Z0LTAN
Árat nem írtál, de szerintem nem fogunk összeveszni rajta. Küld utánvétben és akkor a postát is állom. A fórumon jelezd légyszi ha feladtad!
... valamint ez azt jelenti, hogy valahogy csak le kell szednem a karbisort.

tike: még soha nem csináltam karbiszinkront, ha megdumáljuk megyek házhoz (habár pesttért nem ugrálok, tudod: sok dudáló autó, önmagukba visszazáródó egyirányú utcácskák stb. egy vidékit ezek a teljes idegösszeomlásba kergetik , azt viszont tudom, hogy a villamosnak mikor van elsőbbsége?.... MINDIG!... , mert SOKKAL nagyobb mint én és kurvára NEM TUD megállni.)
Nem okoskodni akarok,de nem biztos,hogy szar a kuplungod.Mivel nem új a paripa lehet hogy csak a rugók gyengültek ki.Kb 2500ft egy japán rugószett bele.Nem tudom milyen olajat használsz,de a fullsynt is tud hasonlót produkálni.
Mikor én vettem a motort szintén szar volt a hőgomba,a hondánál mondták hogy 16e+áfa és két hét.Az unix-nál van hőgomba katalógus ha jól emléxem 1600ft-ból meg lett oldva.Szerintem a tied kicsit gányolva lett,mert a gyári gomba testet zár,így csak 1 vezetékes.A vákumcső helyett bármelyik autós boltban (méterben)kapható diesel résolajcsövet bátran használhatsz.Basi ötlete a legfrankobb a szinkron kivezetése az patent.Ha adsz egy címet küldök postán torokgumit,és kész is
Ha egyszer végre haza tudnék menni úgy Szajolba, hogy nem kell rohannom, viszek műszert, és csinálunk egy karbiszinkront...ígérem szólok előtte időben!
Ha kestejannal összehoztok egy kuplungcserét az érdekelne, megnézném. Elmennék kibicelni .

Jah, a motorban kb 55ezer van óra szerint, a szerelő aki látta azt mondta, hogy az egy vicc, mert kb 6szor már megkerülte a Holdat, szelephézag állítás mikor megvettem akkor volt, km-ben meg nem mondom mennyit mentem a géppel. Mikor elhoztam tőlük akkor már hallottam. Azóta kicsit erősödött ez a hang. egy karbi szinkront is biztos elbírna mert az sem volt azóta és egyre nehezebben indul meg kezd az alapjárata kissé traktorossá válni.