Amúgymeg a motor nem is szív! Csak szívónak hívják!
Mivel a külső légköri nyomás préseli be a levegőt a hengerbe! Mivel abban lecsökken a nyomás az alsó holtpont felé mozgó dugattyú miatt!
Kicsit mindkettőtöknek igaza van.Szívó motornál a beszívott levegő húzza magával a főfúvóka méretétől függő üzemanyagmennyiséget.Több üzemanyagot nem kap a sportszürőtöl sem,csak a kisebb ellenállása miatt direktebb lesz a gázreakció.A teljesítmény nem fog nőni,csak ha több benzint is kap.Viszont ha "tunningolni"akarjuk a gyári papírszürő nem enged át több levegőt hiába kap több benzint.Remélem kimerítő volt
javitottam már egy két mocit ami szivató nélkül is indult hidegen (el volt tömödve a légszűrő,tehát dúsult a keverék)
csere (tisztitás) után hibátlan volt
2T a leg kényesebb erre
ha sok levegöt kap meg is tud ragadni a moci (2T)
igen, általában tisztitható,és "könyebben" lélegzik a moci de szegényedik a keverék,nagyobb lesz a szivóhang, emiatt azt hiszi jobban megy,(simson tunig, kiherélt kipu eset)
TEHÁT ha nyitott filtert használsz, kell hozzá nyitott kémény+karbi beállitás akkor lesz IGAZÁN tökéletes
nyitott kéményhez hozzá lehet hangolni a karbit kb + 0,5liter (általában, tipus függö)
és szép hangot kapsz
Elhiszem,de akkor mi a francért van kitalálva?Vagy csak annyi az előnye hogy nem kell cserélni,lehet mosni is?Csak városi legenda lenne hogy könnyebben lélegzik a motor nagyobb fordulaton?Én már így vetem,kvázi nincs összehasonlítási alapom hogy előtte jobban ment-é?
Na ez jó ilyet még nem hallottam
sorry de gyárilag be van "kalibrálva" minden fortulatszám tartományba a karbi,azaz ha nyitott filtert teszel bele,több anyag kell neki és akkor fog "jobban" menni
Különben szegényedik a keverék,azaz teljesitmény vesztéssel jár a dolog
"jobb volt mint lett"
ugyanez kipunál is, hozzá kell hangolni a karbit ,hogy 100% os legyen
Az enyémben az van,bár a szerelő szerint elég lenne minden máodik szerviznél kimosni,azért én kimosatom vele minden alkalommal,van valami erre való spray,azzal csinálja!SZerinte igen hatásos egyébként,mert nagyobb fordulatszámnál is tudja biztosítani az elegendő oxigént.
Na majd tavasszal a találkozón véleményezitek a blokkot minek van olyan csörgős lánc hangja. Több fül többet hall és nektek ráadásul tapasztaltabb is valószínűleg.
...Cube75-öt meg irígylem, hogy kimotorozza a cbr-t és "tunying"-olja lightosan, mert nekem még ez is sok ami van.
A generátor lánc akkor is be tud csörögni,ha a generátor csapágy lefekszik.Én is így jártam!A hátsó pajzsban van egy kis csapágy,az szokott elpusztulni:(Ha járó motornál ráteszed a kezed a generátorra érezni lehet.
Szintén nem vagyok szerelő. Meg tudnátok engem is nyugtatni? Nekem a generátor lánc csörög. (Nálam okosabb mondta.) Érdemes miatta széthúzni a blokkot, vagy hagyjam ahogy van?
Igen ,ezt mondták nekem is,de azért megnyugtató válasz,köszi!A zajjal együtt tudok élni tulajdonképpen amióta nállam van hallatszik(már hatodik éve),szóval csak egy kis lelkiismeret-nyugtatásra volt szükségem
Igazából bajt nem csinál.csak zavaróan nagy zajt tud csapni.A vezérműtengelyektől visszafolyó olajnak kellene belecsorogni,és az csillapítana.Csak sajnos kevés sikerrel
Látom többen is értenek a szereléshez(jómagam nem,ezért ha butaságot kérdezek nézzétek el nekem..),tehát:Mint szinte mindenkinek az én 1000f-emnek(91-es évjárat) is csörgedezik a vezérlánca,s teszi ezt már egy jó ideje.A szerelóm szerint ez tipushiba(ezt tudom),és hogz cserével sem lehet hosszú távon megszüntetni.Szerinte nem veszélyes mert középen mélyen van a lánc,kvázi nem tud le-és átugorni...Szóval,vélemények?
( asszem tud valamit a csávó )
Mivel a külső légköri nyomás préseli be a levegőt a hengerbe! Mivel abban lecsökken a nyomás az alsó holtpont felé mozgó dugattyú miatt!
értem,hogy benzin,meg motor ,DE mitöl megy?
osztály másodikként az első TESOM lett (Basi2)
csere (tisztitás) után hibátlan volt
2T a leg kényesebb erre
ha sok levegöt kap meg is tud ragadni a moci (2T)
TEHÁT ha nyitott filtert használsz, kell hozzá nyitott kémény+karbi beállitás akkor lesz IGAZÁN tökéletes
nyitott kéményhez hozzá lehet hangolni a karbit kb + 0,5liter (általában, tipus függö)
és szép hangot kapsz
sorry de gyárilag be van "kalibrálva" minden fortulatszám tartományba a karbi,azaz ha nyitott filtert teszel bele,több anyag kell neki és akkor fog "jobban" menni
Különben szegényedik a keverék,azaz teljesitmény vesztéssel jár a dolog
"jobb volt mint lett"
ugyanez kipunál is, hozzá kell hangolni a karbit ,hogy 100% os legyen
Én 2500-3000E -ként tisztítom. Biztos ami biztos.
...Cube75-öt meg irígylem, hogy kimotorozza a cbr-t és "tunying"-olja lightosan, mert nekem még ez is sok ami van.
Jössz a HB motorosok szezonzáró gurulására?
Én erőteljesen gondolkodom rajta, csak beteg lett a mozdonyom...
Mindig csak a túúnying
kemény 12 euroért.Hogy kell tisztítani,olajozni,és mennyi kilométerenként?