Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd hívlak, ha hazakeveredek!
20-313 3057
Én se tudtam eljutni oda, más dolgom akadt. Ha hazakerülök -főleg a motorral- akkor beugrok. Meg tudod adni a telefonos elérhetőséged?
Hali
Gondoltam hátha valakit érdekel,ez nem pénz érte...már alakatrésznek is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr1000f-5134716
Sajna lecsúsztam róla ,sokat melóztam a héten ráadásul egész héten motorral jártam melózni debrecenbe a sásoni útra öcsihez (ha esetleg ismered)...ugorj be ha itthon vagy.
Fú de hülye vagytok....
Nekem a k&n 2 sörbe és egy gyári papírszűrőbe fájt szerintem az sem rossz.Attól meg hogy keveset vagyok itt a fórumon remélem nem fogtok kitagadni.....ja tényleg hol vegyek tisztítót jó árban a légszűrőhöz?biker world meg nagyvas az túl drága vagy létezne hogy tényleg ijen kurva drága lenne?eggyáltalán meddig jó egy ilyen hozzávaló olaj meg tisztító duett?
Én is várom hogy mikor és mi fog ebből kisülni!
kicsi internetes lehetőségem mellett aláírom a jelenléti ívet itt is mert kapom az ívet( köszönöm cube professzor úr) hogx felhívtad a figyelmemet erre.
Nálam is hasonló volt a helyzet.A gyári összekötő rommá rohadt,a yosi ingyen volt.A K&N-t meg csaknem hagyom ott 12 euroért Amúgy elégedett voltam a teljesítménnyel eddig is.
Úgy legyen!
Urak!
Visszaolvasva titeket, az a marha nagy véleményem, hogy nagyon hasznos és szórakoztató lesz a cbr 1000 f -es találkozó tavasszal. Remek építő jellegű eszmecserék várhatóak.
Remélem mindenki jön... már alig várom!
Persze,nincs gond Egyébként a plusz néhány lóerő engem se hoz lázba,csak a szűrő már adott volt, a gyári dobok meg már menthetetlen voltak, sajnos(szétrothadt a belseje,kívül is rozsdásodott már) ,hát ezért cseréltem le őket...Egyébként túratempóban,vegyes terepen 6 alatt marad a fogyasztásom,szerintem az egy ilyen korú ezrestől nem rosz!Idén is a montenegrói hegyekben,tavaly a Grossglockneren se haladta meg,előző évi túrákról(bár akkor még a gyári kipufogóval) is ez a tapasztalatom.
nekem gyári, szürö ,kipuval 6 liter/100km de ki fogom próbálni mennyit eszik "lábujhegyen"
Maradjunk annyiban,hogy vannak alkatrészek amik "sport" jelzövel látnak el PL légszürö nem hiszem,hogy megéri a +5% teljesitmény növekedés (ami + anyaggal jár)egy túra motornál a kipufogót is csak a hangja miatt szokták felrakni max annyi az elönye,hogy lehet tisztitani és sporolsz 10000 km ként valamenyit de menyivel többet eszik meg addig?
arra iram,hogy biztositja a több levegöt (gyári beállitásra gondolva)Te is rosszul fejezted ki magad meg én is
senki nem néz hülyének senkit (remélem )
Ugyan nem értek a szereléshez,de azért teljesen hülye sem vagyok.Természetesen a karburátorok rá lettek hangolva a K&N-hez és a (nem is olyan)nyitott dobokhoz.
NEM a győzelem a szándék, Hanem a FONTOS
Kicsit egyformább nicket is választhattatok volna :-))))
Kb 3x olvastam el a hsz-okat mire felfogtam mivan
94-bem végeztem.Két volt osztálytársamból az egyik masszőr a másik rendőr lett(és én szerelem a szarjukat).Na ezért kérdeztem
Sosenem
nem szeretjük a motorokat
(adatlap)
Nagyon rááltál a szívás témára Akarsz róla beszélni?
" a motorod úgy is jobban szív minta legjobb csajod!"
ÁÁÁ nem. Mi az a motor?