Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hallottam semmi konkrétat, csak dolgoztam olyan motorokon amiket tőlük vettek és teljesen át voltak állítólag nézve és még írásos garit is adtak róla,azért egy olajcserét meg apróságokat meg kell tudniuk oldani.Bár kíváncsi lennék milyen rezsi óradíjuk van hmm?Ha mellettük voksolsz mert gondolom közel van most a motor hozzájuk akkor megkérdeznél nekem valamit?konkrétan kéne nekem egy hengersor suzuki gsxr vagy bandit 250 hez vele együtt futott dugattyúkkal és gyűrűkkel ugyanis az egész magyar piacot ők árasszák el ezzel a sok belpiacos szarral amit az asszonynak is vettünk.
Hát lassan esedékes lesz egy olajcsere, meg azok amiket észrevettem rajta. Miért hallottál róluk valamit?
Ha mégy aludni mossál rendesen fogat a vákumcső után mert nem lesz az asszonynak kedve hozzád! Jóccakát mindenkinek én léptem.
Bizony bizony emlékszel még annó a szocreál korszakban volt az a vékony alumínium csöves fuggöny pálca ami volt ojan vastag hogy elvisel egy menetet magán !kapíse?
Ja a kormányvégsúlyba kell a gumi hogy ne mocorogjon a hosszú rudazat a csutkába ha nagyon laza lenne gyűrj alá a tövéhez pluszba egy sima o gyűrűt!
ali: "...vagy a karbit bemenetelni egy menetes csonkkal rögtön a szívócsonk után."
Na ezzel szöget ütöttél a fejembe... alszok rá 1-et.

Urak, köszi a sok segítséget!
Nekem is volt tempomatos a gázkarom még 160 nál is!De megcsináltam és még működik is.
Van egy ötletem ha nem akarsz nagyon gondolkodóba esni vele, ha holnap nem boldogulsz hívj föl!viszont akkor ezt a karbidat már nem lehet eladni sc 21 re.
Mi van lefárasztott?
Akkor az enyém is szar affene egye meg ott ahol van
!
Tudom! Bemutató termék, a most következő generálon majd levonatom a szerviz költségből...
Ne sírjon a szád mert legalább van középállványod arról lehet priccolni kényelmesen,
nekem az sincs!
Alapon kicsit nehéz húzni szerintem a gázt a cbr-en (igaz nincs összehasonlítási alapom), de az zavar főleg, hogy amikor elengedem, nekem kell visszatolni, mintha szorulna... és szorul is valahol, majd rájövök hol de már este van.
Elég volt mára, holnap is lesz nap bütykölgetni (mert ez nem szerelés, szétszedem és megpróbálom legalább azt a szar minőséget visszaállítani mint amit szétszedtem .) Még jó hogy őszi szünet van, enyém a hét.
jóccakát nektek
Ajjaj red baron servicére készülsz?
Hát férfiak,ha valakinek akkor nekem szopás a netem az tuti V.K a gázhúzód a gyári csak valami lerágta a végét(nem szu)ami bele van toldva az nem baj csak csiszold a belsejét ojanra hogy a gumival együtt se szoruljon majd a fémen+olaj!a vákumcső alubiszbasza sajna nagyon tákoltnak tűnik mert ha a szívócsonkra lenne is befoltozási lehetőség akkor is kéne egy 24-es karbi ami vákumos! vagy a karbit bemenetelni egy menetes csonkkal rögtön a szívócsonk után.
Tudom! Bemutató termék, a most következő generálon majd levonatom a szerviz költségből...
Tudom! Bemutató termék, a most következő generálon majd levonatom a szerviz költségből...
Tudom! Bemutató termék, a most következő generálon majd levonatom a szerviz költségből...
Szóval leszarozzátok a vasamat?
Amugy ne aggódj, Nekem is kemény a gázom, de ha véletlen rájössz a megoldásra, akkor arra kíváncsi lennék.
Szerény véleményem szerint az a motor aminek nincs kétoldali kipufogója,az nem is igazán jó...
Cube: Köszi de tavaszig (vagy tovább, végül is 3 éve így járok) kihúzom ezzel, ha még meglesz akkor (nem adod el addig), a találkozón megdumáljuk a karbisort.

Jah, Ali, a kissámli saját gyártmány
Tudod én mibe rokkanok bele? A lánc olajzásába, fene aki kitalálta a dupla kipufogót, marhára nem férek miatta hozzá, totál szétmegy a hátam mire végzek... habár egyébként nekem tetszik a két kipu.
Szomszéd:),tudod,hogy a redbaron még árulja a motorod?Fent van a használtautón!
Valahogy úgy A végsúlyig kellene nyúlni a sárga műanyagnak.Távtartó nélkül.
Cube akkor ezek szerint azt mondod, hogy végig a gumi alatt olyan világos műanyagnak kellene lennie egyben, de valaki valamilyen elmebajos hangulatában megrövidítette, ugye? Beszarok az örömtől, akkor erre mondta a szerelő aki látta, hogy "vastagon van festve" a motor. .