Nem hallottam semmi konkrétat, csak dolgoztam olyan motorokon amiket tőlük vettek és teljesen át voltak állítólag nézve és még írásos garit is adtak róla,azért egy olajcserét meg apróságokat meg kell tudniuk oldani.Bár kíváncsi lennék milyen rezsi óradíjuk van hmm?Ha mellettük voksolsz mert gondolom közel van most a motor hozzájuk akkor megkérdeznél nekem valamit?konkrétan kéne nekem egy hengersor suzuki gsxr vagy bandit 250 hez vele együtt futott dugattyúkkal és gyűrűkkel ugyanis az egész magyar piacot ők árasszák el ezzel a sok belpiacos szarral amit az asszonynak is vettünk.
Bizony bizony emlékszel még annó a szocreál korszakban volt az a vékony alumínium csöves fuggöny pálca ami volt ojan vastag hogy elvisel egy menetet magán !kapíse?
Van egy ötletem ha nem akarsz nagyon gondolkodóba esni vele, ha holnap nem boldogulsz hívj föl!viszont akkor ezt a karbidat már nem lehet eladni sc 21 re.
Alapon kicsit nehéz húzni szerintem a gázt a cbr-en (igaz nincs összehasonlítási alapom), de az zavar főleg, hogy amikor elengedem, nekem kell visszatolni, mintha szorulna... és szorul is valahol, majd rájövök hol de már este van.
Elég volt mára, holnap is lesz nap bütykölgetni (mert ez nem szerelés, szétszedem és megpróbálom legalább azt a szar minőséget visszaállítani mint amit szétszedtem .) Még jó hogy őszi szünet van, enyém a hét.
jóccakát nektek
Hát férfiak,ha valakinek akkor nekem szopás a netem az tuti V.K a gázhúzód a gyári csak valami lerágta a végét(nem szu)ami bele van toldva az nem baj csak csiszold a belsejét ojanra hogy a gumival együtt se szoruljon majd a fémen+olaj!a vákumcső alubiszbasza sajna nagyon tákoltnak tűnik mert ha a szívócsonkra lenne is befoltozási lehetőség akkor is kéne egy 24-es karbi ami vákumos! vagy a karbit bemenetelni egy menetes csonkkal rögtön a szívócsonk után.
Cube: Köszi de tavaszig (vagy tovább, végül is 3 éve így járok) kihúzom ezzel, ha még meglesz akkor (nem adod el addig), a találkozón megdumáljuk a karbisort.
Jah, Ali, a kissámli saját gyártmány
Tudod én mibe rokkanok bele? A lánc olajzásába, fene aki kitalálta a dupla kipufogót, marhára nem férek miatta hozzá, totál szétmegy a hátam mire végzek... habár egyébként nekem tetszik a két kipu.
Cube akkor ezek szerint azt mondod, hogy végig a gumi alatt olyan világos műanyagnak kellene lennie egyben, de valaki valamilyen elmebajos hangulatában megrövidítette, ugye? Beszarok az örömtől, akkor erre mondta a szerelő aki látta, hogy "vastagon van festve" a motor. .
Na ezzel szöget ütöttél a fejembe... alszok rá 1-et.
Urak, köszi a sok segítséget!
!
nekem az sincs!
Elég volt mára, holnap is lesz nap bütykölgetni (mert ez nem szerelés, szétszedem és megpróbálom legalább azt a szar minőséget visszaállítani mint amit szétszedtem .) Még jó hogy őszi szünet van, enyém a hét.
jóccakát nektek
Jah, Ali, a kissámli saját gyártmány
Tudod én mibe rokkanok bele? A lánc olajzásába, fene aki kitalálta a dupla kipufogót, marhára nem férek miatta hozzá, totál szétmegy a hátam mire végzek... habár egyébként nekem tetszik a két kipu.