Ez a motor arra(is)termett hogy külföldi túrákon falja a kilómétereket!Kár lenne kihagyni!Csoportos túránál azonban nem érdemes túlságossan felduzzasztani a létszámot az eltérő stílusok és tapasztalat miatt..Szerintem a 3-4 motor elég.Viszont ha errefele vennétek az irányt(mondjuk a tenger lehet a cél)és nem akartok első nap nagyot harapni a térképből,fel tudom ajánlani szerény otthonomat,udvaromat ha többen lennétek(sátor),egy ingyenes szálláshelynek...innen indulva estig simán elérhető az Adria...
swift vs cbr1000f. Több értelmezése és szempontja lehet az én olvasatomban az összehasonlításnak, pozitív ill. negatív szempontból.... de nem akarom magyarázni az un. "humoromat", mert ezek szerint nem ült. Fórumon amúgy sem szokott átmenni jól, csak mindig elfelejtem ezt.
Szóval a hiba nem benned van, hanem az én készülékemben.
Motorral még nem jártam külföldön, megfontolnám ha össze tudnánk hozni egy csoportosat. (elsősorban az Anyegin-en múlik)
Jó tervek!Nem tudom még mit hoz a jövő,pillanatnyilag nem túl rózsásak a kilátások,de ahogy mondani szokás:
"Elöl úszik az aranyhal,a remény-hal meg utoljára"
Szóval,remélem asszonykám is talál munkát,mert így egy fizuból négyen...necces! De ahogy már az előttem felszólaló is mondotta volt:a találkozóra megyek,ha a vesámbe is kerül..vagy a májamba...vagy az agyamba..stb
Ha kialakul,egy horvát vagy szlovén turában én is benne vagyok!
Jajaja,már engem is "hazavárnak"
már nem izgat,hogy vannak nálam "gyorsabb" swiftesek
és tényleg fejben dőlnek el a dolgok
szerintem aki mát túra motoron gondolkodik az "lehiggadt" vagy soha nem is húzta neki mert szerinte 100km/h alatt is van élet
ismerek ilyent
A vizsga nálunk is hasonló módon történ, megelőztem két előttem indulót is, őket meghúzták, engem nem .
A kihagyás nálam is megvolt, de a 90es évek elején vagy 5 évig az etz -nek a lelkét is kihajtottam és utána jött a tizenév szünet és az 1000F két éve! Sokan mondták hogy első nagymotornak sok lesz, de az az elvem, hogy mindegy mekkora, elsődlegesen (és mindig) fejben kell ott lenni . A másik dolog meg az, hogy így 40éves kor felé már másképpen gondolkozik az ember, mint a 20on éves suhancok (és ezzel nem megbántani akarom a fiatalokat, mert annak idején én is belementem olyan helyzetekbe, amibe ma már alígha)
Az elmúlt két év minden percét élveztem, amit a mozdonyon tölthettem és kimaradtak a "halálközeli élmények", pedig néhanapján nálam is elgurulnak még a gyógyszerek és olyankor nagyon bírom tépni a szarvát.
Motort vezetni pedig Rossi tud (kicsit közhelyes lett), mi csak nem esünk le róla .
Teljesen igaz amit mondtál, tényleg volt forgalmi vizsga is... de rövid az eszem!
Nem maradt bennem nagy emlék a vizsgáról, csak az, hogy az elöttem levő csoportot meghúzták és a vizsgabiztos üvöltött, hogy ha valaki 30-al fog közlekedni a városban az már jelentkezhet is a pótvizsgára (feltételezem sietett)... Megfogadtam, hogy más bénázása miatt nem akarok bukni, így egy dinamikus de szabályos laza kört nyomtunk a városban. Simán átmentünk.
Hozzáteszem, hiába vizsgáztam régen, kihagytam jópár évet és utána vettem meg a cbr-t.... Néha nehéznek, soknak érzem a motort, máskor meg teljesen felszabadultan dinamikusan, könnyedén és élvezettel vezetek. Még nem jöttem rá miért van ez... szal éppen ezért nem mondanám, hogy tudok motort vezetni... de még élek
Üdv! én úgy emlékszem (én is a 80as évek végén vizsgáztam A-ra) hogy nem volt elég bemenni a rendőrségre a "fullos" jogsiért, hanem fél év múlva kellett tenni egy forgalmi vizsgát és csak utána kaphattuk meg. Volt akinek CB rádióban magyarázták hogy merre tud megbukni , nekem szerencsém volt mert Békéscsabán akkor "ellenőrzőpontos" vizsga volt.
Természetesen a motornak kell vizsgázni.
Még akkor szereztem a vizsgát amikor volt a'szem segédmotor, meg A kategória és kész (80 évek vége). Emlékeim szerint a rutin után fél évet kellet vezetni motoros tanulójogsival, ami csak annyiban korlátozott, hogy nem vihettem utast. Ha letelt a fél év és még mindig éltem (a természetes kiválasztódás elve ), bemehettem az őrsre a rendes jogsiért.
... Pont a májat nem érdemes eladni, rengeteg energia és pénz megnöveszteni rendesen. A vese, a tüdő, a herék meg a fél agyfélteke jobb ötletnek tűnik. Kinek mire nincs szüksége...
Vizsgázni?Neked vagy a motornak?Asszem említettem már:az ilyen és mhasonló súlyú gépekre a Michelin pilot road 2ct gumik(szigorúan párban) iszonyat jók!
u.i. a csörgést már én is jó ideje elviselem(már-már szeretem)
Látom tervezgettek,ez jó!Nekem sajna a főnököm áthúzta a motorépítős terveim Decembertől munkanélküliek táborát erősítem.De a talira megyek ha a vesémbe is kerűl
Gumira gyűjtök, hogy tudjak tavasszal vizsgázni a géppel. Blokkot hagyom nehogy sokba kerüljön, inkább elviselem a csörgést. Kb ez tavaszig. Tavasztól ahogy (pénzbeni) erőm engedi 3-4 kint alvós belföldi hosszabb túra. + természetesen nagyon várom a cbr talit veletek. Remélem a gép ahogy eddig sem, nem hagy cserben az út szélén a jövő nyáron sem!
Röviden ennyi.
Úgy bizony!
Még nincs vége a szezonnak, de már biztos mindenkinek van terve a következő évre!
Jut eszembe hozzászólásodról! Gyerekkoromban mi akartam lenni?
Hát Mozdonyvezető...
Hahó fiuk(lányok)!Ahogy hül az idő úgy csökken a fórumlátogatási kedv?
A magam (és a párom)részéről épp most értünk haza a valószínűleg szezonzáró motorozásról!És naggggyon jóóóóóóóó volt! Bár talán még kegyes lesz hozzánk az időjárás és hátha.... ,de ha nem úgy is jó,tartalmas szezonon vagyunk túl!Jöhet a téli spórolás,(hú,de szeretnék egy mra túraplexit...)tervezgetés(hova kéne és hova lesz pénz túrázni jövőre..)stb,stb...És ezeket meg is lehet osztani egymással itt a fórumon,nem?Szóval kedves mozdonyvezető társaim,ne lohadjon a kedvetek,jön még tavasz!
fontolóra veszem a dolgot,majd még beszélünk erről a témáról
Szóval a hiba nem benned van, hanem az én készülékemben.
Motorral még nem jártam külföldön, megfontolnám ha össze tudnánk hozni egy csoportosat. (elsősorban az Anyegin-en múlik)
"Elöl úszik az aranyhal,a remény-hal meg utoljára"
Szóval,remélem asszonykám is talál munkát,mert így egy fizuból négyen...necces! De ahogy már az előttem felszólaló is mondotta volt:a találkozóra megyek,ha a vesámbe is kerül..vagy a májamba...vagy az agyamba..stb
Ha kialakul,egy horvát vagy szlovén turában én is benne vagyok!
már nem izgat,hogy vannak nálam "gyorsabb" swiftesek
és tényleg fejben dőlnek el a dolgok
szerintem aki mát túra motoron gondolkodik az "lehiggadt" vagy soha nem is húzta neki mert szerinte 100km/h alatt is van élet
ismerek ilyent
A kihagyás nálam is megvolt, de a 90es évek elején vagy 5 évig az etz -nek a lelkét is kihajtottam és utána jött a tizenév szünet és az 1000F két éve! Sokan mondták hogy első nagymotornak sok lesz, de az az elvem, hogy mindegy mekkora, elsődlegesen (és mindig) fejben kell ott lenni . A másik dolog meg az, hogy így 40éves kor felé már másképpen gondolkozik az ember, mint a 20on éves suhancok (és ezzel nem megbántani akarom a fiatalokat, mert annak idején én is belementem olyan helyzetekbe, amibe ma már alígha)
Az elmúlt két év minden percét élveztem, amit a mozdonyon tölthettem és kimaradtak a "halálközeli élmények", pedig néhanapján nálam is elgurulnak még a gyógyszerek és olyankor nagyon bírom tépni a szarvát.
Motort vezetni pedig Rossi tud (kicsit közhelyes lett), mi csak nem esünk le róla .
Nem maradt bennem nagy emlék a vizsgáról, csak az, hogy az elöttem levő csoportot meghúzták és a vizsgabiztos üvöltött, hogy ha valaki 30-al fog közlekedni a városban az már jelentkezhet is a pótvizsgára (feltételezem sietett)... Megfogadtam, hogy más bénázása miatt nem akarok bukni, így egy dinamikus de szabályos laza kört nyomtunk a városban. Simán átmentünk.
Hozzáteszem, hiába vizsgáztam régen, kihagytam jópár évet és utána vettem meg a cbr-t.... Néha nehéznek, soknak érzem a motort, máskor meg teljesen felszabadultan dinamikusan, könnyedén és élvezettel vezetek. Még nem jöttem rá miért van ez... szal éppen ezért nem mondanám, hogy tudok motort vezetni... de még élek
tavasz CBR tali
nyáron vagy erdély, vagy szlovénia,vagy horvátország
Még akkor szereztem a vizsgát amikor volt a'szem segédmotor, meg A kategória és kész (80 évek vége). Emlékeim szerint a rutin után fél évet kellet vezetni motoros tanulójogsival, ami csak annyiban korlátozott, hogy nem vihettem utast. Ha letelt a fél év és még mindig éltem (a természetes kiválasztódás elve ), bemehettem az őrsre a rendes jogsiért.
... Pont a májat nem érdemes eladni, rengeteg energia és pénz megnöveszteni rendesen. A vese, a tüdő, a herék meg a fél agyfélteke jobb ötletnek tűnik. Kinek mire nincs szüksége...
u.i. a csörgést már én is jó ideje elviselem(már-már szeretem)
Röviden ennyi.
Még nincs vége a szezonnak, de már biztos mindenkinek van terve a következő évre!
Jut eszembe hozzászólásodról! Gyerekkoromban mi akartam lenni?
Hát Mozdonyvezető...
A magam (és a párom)részéről épp most értünk haza a valószínűleg szezonzáró motorozásról!És naggggyon jóóóóóóóó volt! Bár talán még kegyes lesz hozzánk az időjárás és hátha.... ,de ha nem úgy is jó,tartalmas szezonon vagyunk túl!Jöhet a téli spórolás,(hú,de szeretnék egy mra túraplexit...)tervezgetés(hova kéne és hova lesz pénz túrázni jövőre..)stb,stb...És ezeket meg is lehet osztani egymással itt a fórumon,nem?Szóval kedves mozdonyvezető társaim,ne lohadjon a kedvetek,jön még tavasz!