Én kicsit leegyszerűsítettem az Oszi-féle feszítőt.10-es hengerfejcsavart kovácsoltam "L"alakúra.A hajlított véget köszörűltem akkora méretre,hogy beférjen a munkahenger és a feszítőkar közé.A hátsó falat lezártam kis lemezzel+6 co pöttyel,hogy ne tudjon kifordúlni.Nem kellett külön fület heggeszteni a feszítéshez,mert a dugattyúval egy vonalba kerűlt,így csak a felső lemezt kellett kifúrni.Roppantott önzáró mamát tettem rá.2500km-t mentem vele azóta és tökéletes csöndben megy. Remélem tudtam nektek segíteni.
...mert ha ez az egy is benne lenne,már megalkották volna a tökéletes motort! És akkor a sok motor-fejlesztő részlegen dolgozó mehetne másik munkát keresni!
Igazából K.vára leszarom mennyit megy végre a CBR1000F Hurricane (úgyis 90km/h környékén használom,mert mindenhol mérnek már )
AZ ÉRDEKEL mennyire kényelmes,(ülés pozició)"túrás" a futómű,(kényelem) fék,világitás, megbizhatóság,fogyasztás,ÉS ilyen "jelentéktelen" dolgok
Na skacok. Megint csak 1000F blokkot csinálok. Akarom mondani, mergint feszítő mókányolás lesz.
Most jobban szétkapom a feszítőt, és megnézem, h mit lehet vele kezdeni. Aztán lehet, h marad a leszabályzós mókám.
"Nekem hatodikba le is szabályoz óra szerint 280 nál"
Bazzz... akkor abba Suzuki blokk van
(Na nem kell felvenni... cube75 -öt is baxtatom a Honda miatt)
Ez nem a DL fórum ,itten nem csibészkedünk he! .Amúgy a sör olcsobb mint a benzin,sőt egerben a medinát 500-ért mértek.Tavaszra azt is beérjük.Amúgy fasza lett a killer,szép hangja is van
akkor neked egy álomparipád van,hogy 280 megy 2 személlyel...
a hayabusát 240 után a negyedik fokozat (xx nek az 5.jön de itt már elfogy a vehemencia) következik olyan erővel,hogy majd kitépi a karod....Mármint ezekhez a motorokhoz képest....Persze ezeket is még sokan tuningolják..
Nekem hatodikba le is szabályoz óra szerint 280 nál nem sokat csalhat mert bekalibráltuk autópályán egy zx 9r -rel ötödikbe hátul az asszonnyal 240 be gurult bele amikor hatba löktem!Nem tudom másoknak ezek a számmisztikák hogy alakulnak
engem már nem érdekel a végsebesség...Akkor nem adtam volna el a busát....Mert srácok fényévekkel erösebb a fazernél és az 1000f-nél is.. Mivel mindig 2 személlyel túrázunk normál sebességgel,nem volt mindegy a kényelem..Az xx és a hayabusa is kényelmetlenebb az 1000f-nél..
Úgyhogy túrásítottunk .De azért megtartottunk a ménesből is ...
De ha újra erőgépet veszünk,biztos hogy k8 vagy az utáni hayabusa lesz a befutó
Úgy értettem a 100 lovat,hogy 90es években még a német piac nem engedte a többet(max 100 le)a többség valszeg erröl a piacról származik kivéve az ényém ami tuti (UK).Elég jól megy nekem (relativ)nem panaszkodom eddig 165mp/h val mentem
Gyárilag a bandit is "csak" 98 le papiron
infot kérünk!
ha nem jön közbe semmi, még vagy 20 évig megmarad!
ez még vasból van!
AZ ÉRDEKEL mennyire kényelmes,(ülés pozició)"túrás" a futómű,(kényelem) fék,világitás, megbizhatóság,fogyasztás,ÉS ilyen "jelentéktelen" dolgok
Most jobban szétkapom a feszítőt, és megnézem, h mit lehet vele kezdeni. Aztán lehet, h marad a leszabályzós mókám.
Bazzz... akkor abba Suzuki blokk van
(Na nem kell felvenni... cube75 -öt is baxtatom a Honda miatt)
Köszönöm!
a hayabusát 240 után a negyedik fokozat (xx nek az 5.jön de itt már elfogy a vehemencia) következik olyan erővel,hogy majd kitépi a karod....Mármint ezekhez a motorokhoz képest....Persze ezeket is még sokan tuningolják..
Úgyhogy túrásítottunk .De azért megtartottunk a ménesből is ...
De ha újra erőgépet veszünk,biztos hogy k8 vagy az utáni hayabusa lesz a befutó
Bár a "kúlerhüttöt" nem igy csinálnám meg
Gyárilag a bandit is "csak" 98 le papiron