Állatkák meg mindenütt vannak csak nem mindegy hogy mik azok ,mi a padis-ban egy hónapja ojan helyen sátraztunk ahol az út elején ki volt téve hogy warning ursus (román medve)ott is volt csörömpölés!
De rég voltam itt.....Először is bocsi BT,hogy nem jelentkeztem,csak átépítés alatt volt a vas.Üdv a most érkezőknek"Atissk gratula a géphez".Kicsit visszaolvastam,látom Egri téma is felvetődött.Én is gondoltam rá,de elég sokat jártam ott,és nem láttam olyan helyet Egerben,ahol ennyi motort és a gazdit tudnák fogadni.Mellesleg én is a többnapos bulira szavaznék,hogy a véralkohol szintünk is helyre álljon
Mennék én bárhová motorral csak egyre inkább az a bajom hogy csak a benzinköltség odáig felér egy kétszemélyes velness hétvégével Ez a kurva lötty nagyon drága már manapság !Le kellene cserélni a mozdonyt egy enfield dieselre (top speed 70-el is odaérek bárhová)csak megalszik a tej a számban!
Feltettem egy ingyenes tárhelyre az 1000f-esek service manual-ját egy kezdetleges alap weblappal... (nem terveztem bővíteni a későbbiekben sem)
Ha valakinek nincs még meg és lusta a neten keresgetni akkor innen leszedheti.
Robbantott rajzok, leírás, műszaki paraméterek, karbantartás.
Nekem a fogyasztás 6 alatt szokott mardni hosszú túrán(síkság,szerpentin,minden ami jön),de persze rövid távon(város,helyi kiruccanás)az több,kb 7liter...és a nyújtottabb kanyarokban tegye magát rendesen oda bármilyen 600-as,mert külső íven jövök!
Lefagyott,lefagyott...Az semmi ahhoz képest hogy vacsora után nyitott bicskával másztam be a sátorba és első mozdulatból kiszúrtam az alvó matracomat! Ráadásul egy olyan erdőben próbáltam aludni ahol minden létező élőlény egész éjjel körülöttem hörgött,nyiszogott,szuszogott,őrjöngött!Szóval hajnal 4-kor pakoltam és irány hazafelé....
Egyébként ez a Moraca kanyon,a Grand után a legnagyobb a világon,és aki érdekelt szívesen motrozok vele arrafele!
Amit tudok a motorról: az angoloknak gyártották (94') és 2003-ban
hozták be Mo-ra.
Turi Alex CBR1000F tulajdonos szerint: nem átverés csak ritka, mint a fehér holló
De ezek mit sem számítanak: nekem nagyon tetszik!
Szépen megy, bár a hűtőrendszerét át kell néznem...
A legfontosabb: az enyém és nem valamelyik bank-é!
Közben megjött a megoldás az 5 sebességre.
Úgy látom nem csak nekem van öszvér gépem... de ezek már nem mai gyerekek, előfordul, hogy véglegesen betojik benne valami és akkor jön a B-terv.
Csak 5 fokozat? ... őőőő hogy lehetséges ez? Hibás, kivették vagy mi, nem létezik hogy így gyártották...
A 80-100-130 ló megfigyeléseim szerint bőven elég utcára, túrára, tempós haladásra... versenyre vagy gyorsulásra meg tök kevés, nem is állok le én se senkivel ilyen céllal. Kipróbálnám persze, de nem ezzel a 20 éves motorral.
Jut eszembe, valaki volt már cbr1000f-el a H-ringen? Ha igen, hogy viselkedett a gép? Bírták a fékek? Kuplung? Motor?
hát 72kw nem nyomnád le az 1200 banditot...
Nekem viszonylag könnyen ment de az sc21 rövidebb áttétel...ami 255 nél még tuningolva sem ment többet...gyárilag 240 ..100kw 136 le
a könyvében is ez állt..és a forgalmiban is(bár ez nem hiteles)
Ha valakinek nincs még meg és lusta a neten keresgetni akkor innen leszedheti.
Robbantott rajzok, leírás, műszaki paraméterek, karbantartás.
http://www.muord.atw.hu/
Üdv!
Egyébként ez a Moraca kanyon,a Grand után a legnagyobb a világon,és aki érdekelt szívesen motrozok vele arrafele!
hozták be Mo-ra.
Turi Alex CBR1000F tulajdonos szerint: nem átverés csak ritka, mint a fehér holló
De ezek mit sem számítanak: nekem nagyon tetszik!
Szépen megy, bár a hűtőrendszerét át kell néznem...
A legfontosabb: az enyém és nem valamelyik bank-é!
Úgy látom nem csak nekem van öszvér gépem... de ezek már nem mai gyerekek, előfordul, hogy véglegesen betojik benne valami és akkor jön a B-terv.
A 80-100-130 ló megfigyeléseim szerint bőven elég utcára, túrára, tempós haladásra... versenyre vagy gyorsulásra meg tök kevés, nem is állok le én se senkivel ilyen céllal. Kipróbálnám persze, de nem ezzel a 20 éves motorral.
Jut eszembe, valaki volt már cbr1000f-el a H-ringen? Ha igen, hogy viselkedett a gép? Bírták a fékek? Kuplung? Motor?
Az 5 gangos!
Itt van ni
Én még nem hallottam 5 sebességes 1000f-ről..de ez semmit nem jelent.
Nekem viszonylag könnyen ment de az sc21 rövidebb áttétel...ami 255 nél még tuningolva sem ment többet...gyárilag 240 ..100kw 136 le
a könyvében is ez állt..és a forgalmiban is(bár ez nem hiteles)
top speed eddig 265km/h és ment volna még egy picit
nekem sc 21 volt 87'-es de az is 6 seb. volt..100kw, 1100XX 112kw,hayabusa 129kw,fazer 105kw
Együtt motoroztunk, egyszer Ő ment elöl, utána én, csak ennyi...
A leiskolázásra irtam ,hogy az 1000 fazerrel gyorsulgass...
Teljesen jól tetted a vásárlásod,én sem hitelezem...
megvoltak 1000f,1100xx,hayabusa most Fazer 1000 azt még nem tudom mit is akarok ez után